Voda je temelj življenja – osnovna potreba vsakega živega bitja in nepogrešljiv del zdravega življenjskega sloga. Ni zgolj sredstvo za hidracijo, temveč je ključni element za ohranjanje vitalnosti, energije in ravnovesja telesa in uma. V hitrem, sodobnem svetu, kjer je stres pogost pojav, voda simbolizira vrnitev k preprostosti, naravi in samemu sebi. Prav zato postaja izbira vode, ki jo pijemo, premišljena odločitev – takšna, ki podpira naše zdravje in naš odnos do okolja.
Zala je prepoznavna slovenska blagovna znamka naravne mineralne vode, ki že tri desetletja zaseda posebno mesto na domačem trgu. Blagovna znamka ima ugled izdelka, ki uteleša ravnovesje med naravo in sodobnim urbanim življenjem. Za razliko od večine blagovnih znamk, ki poudarjajo zgolj svojo povezanost z neokrnjeno naravo, se Zala razlikuje po drugačnem pristopu – njena identiteta je zasidrana v mestu, urbanih vrednotah in sodobnem življenjskem slogu. Njena zgodba še posebej odmeva pri potrošnikih, ki iščejo več kot le hidracijo – iščejo izdelek, ki podpira vitalnost, dinamiko in življenje v ravnovesju. V središču znamke je prepričanje, da je mesto vir življenjske energije, hkrati pa izkazuje enako spoštovanje do ohranjanja narave, trajnosti in skupnosti.
”Ljudje vse bolj premišljeno izbirajo, kaj vnesejo v telo, obenem pa si želijo, da njihova izbira čim manj vpliva na okolje. Prav zato naravna voda postaja ne le vsakodnevna potreba, ampak tudi odraz življenjskega sloga – zdravega, odgovornega in okoljsko ozaveščenega. Blagovna znamka Zala z veseljem sledi tem vrednotam, saj združuje kakovost, pristnost in odgovornost,” je povedala Matea Vlašić, vodja blagovne znamke.
Zala je sinonim za vodo v Sloveniji, blagovna znamka, znana po svoji kakovosti, ki neprestano stremi k izboljšavam. Pred letom dni je bila tako sprejeta odločitev o spremembi izvira – voda zdaj prihaja iz novega izvira Kostel, znanega po izjemni čistosti in naravni mineralizaciji, ki opazno izboljšuje kakovost in mineralno vrednost te vode. Te izjemne lastnosti so Zali omogočile najvišjo možno klasifikacijo za ustekleničeno vodo v EU, in sicer kot naravna mineralna voda.
V ponudbi so tudi vode z okusom, ki so izjemno priljubljene med potrošniki, ki si želijo osvežitve, vendar brez dodanih sladkorjev in umetnih sestavin. Na voljo so okusi ingver-limona, jabolko, malina, breskev in izotonična voda. V načrtu je tudi razvoj novih, inovativnih okusov, ki bodo ustrezali željam sodobnih potrošnikov – predvsem tistih, ki izbirajo izdelke v skladu z načeli zdravega in uravnoteženega življenja. Poleg zdravja Zala velik poudarek namenja tudi skrbi za okolje.

”Z novo lokacijo izvira želimo še bolj poudariti povezanost z naravo in skrb za ravnovesje med človekom in okoljem. Svežina in čistost vode ostajata temeljni vrednoti, ki podpirata našo filozofijo »Moj svet v ravnovesju« – harmonijo zdravega in aktivnega življenja, tako v mestu kot njegovi okolici. Poleg zdravja, Zala enako močno poudarja tudi skrb za okolje. Naše plastenke so izdelane iz 50 % rPET embalaže – recikliranega PET materiala, ki zmanjšuje potrebo po proizvodnji nove plastike ter tako pomembno prispeva k ohranjanju okolja. Naš cilj je jasen: doseči 100 % reciklirane in reciklabilne plastenke, da bi spodbudili krožno gospodarstvo in pustili čim manjši odtis na planetu,” je izjavila Matea Vlašić, vodja blagovne znamke Zala.
Zala je voda, ki ji ni vseeno in je globoko vpeta v skupnost. Letos z veseljem sponzorira številne športne in kulturne dogodke, kot so Istrski maraton, Spartan Kids Bled, Get Together Break Dance Festival, Spartan Kids Ljubljana, WTA teniški turnir, Pikin festival in verjetno Ljubljanski maraton. Zala s ponosom podpira tudi Festival družin, ki bo letos potekal 1. junija v Novi Gorici. Dogodek spodbuja skupnost, trajnostni način življenja in skrb za okolje, v katerem živimo. Zalo boste našli v otroškem kotičku, kjer bodo najmlajši lahko našli osvežitev in številne zanimive aktivnosti ter delavnice.
Zala je več kot voda – je partner v vsakdanjem življenju, simbol premišljene izbire in ravnovesja. V svetu, kjer potrošniki iščejo pristnost in vrednote, Zala ponuja prav to: zanesljivo kakovost, jasnost identitete in povezanost z urbanim življenjem. Kot del skupine Stanić je Zala pripravljena graditi zaupanje v vsakem dragocenem trenutku.