Posel

Umetnost je brezčasna: Cockta praznuje 70 let z regijskimi umetniki

13. oktobra, 2023 - Oglasno sporočilo

Cockta je postala del kulturne dediščine onkraj svojih meja in Balkana, svojo neponovljivost pa dokazuje s sodelovanjem z regijskimi umetniki, ki na svoj edinstveni način prikazujejo njeno bogato dediščino.

Umetnost je brezčasna. Je most med preteklostjo in prihodnostjo, ki nas nenehno opominja na vrednote, ki presegajo generacije. Enako velja za legendarno znamko gazirane pijače Cockta, ki letos praznuje 70. let in v svoji navdihujoči zgodbi združuje preteklost in sedanjost. Cockta je postala del kulturne dediščine onkraj svojih meja in Balkana, svojo neponovljivost pa dokazuje s sodelovanjem z regijskimi umetniki, ki na svoj edinstveni način prikazujejo njeno bogato dediščino.

“Umetnost pogosto uporablja naša čutila, da bi nas navdihnila in povezala z globljimi čustvi. Otip, vonj, okus, vid in sluh igrajo ključno vlogo v umetniškem doživetju, Cockta pa je znamka, ki se s to zgodbo odlično ujema. Njen osvežujoči okus, ustvarjen iz najboljših zelišč, spodbuja naša čutila za okus, njen karakter in teme, s katerimi se ukvarja od leta 1953, pa njeno zgodbo spreminjajo v umetniško delo, ki živi. Prav zaradi tega lahko rečemo, da je Cockta več kot le običajna pijača – je pravo doživetje za vsa naša čutila,” je povedala Svetlana Babić, vodja blagovne znamke Cockta za slovenski trg.

Foto: Cockta

Letošnje leto označuje sedem desetletij prisotnosti Cockte na balkanskem trgu. Znamka ne izstopa le zaradi prepoznavnega okusa, temveč tudi zaradi svojih kreativnih kampanj in inovativnih marketinških potez. Poleg nagradne igre “70 nagrad za 70 let”, ki trenutno poteka (več informacij najdeš na nagradnaigra.cockta.eu), je v ospredju tudi sodelovanje s talentiranimi regijskimi umetniki. Cockta se je odločila, da umetniška dela, kot je “Dekle s slamico” znanega slovenskega oblikovalca Uroša Vagaje, ponovno oživi – tokrat skozi oči sodobnih umetnikov.

Ta poteza ni le marketinški trik; je priznanje in dokaz, da Cockta ni le pijača, temveč del regionalne kulture in umetnosti. Sodelovanje z Veroniko Hozjan iz Slovenije, Marino Mesar OKO s Hrvaške, Ljubom Stefanovićem iz Srbije in drugimi umetniki, ki so dodali svoj pečat, poudarja globoko povezanost Cockte z umetniškim izražanjem na Balkanu.

Eno izmed teh del je tudi ilustracija Agate Lučić, ki je upodobila smučarske skoke v Planici 8. marca 1953. Navijači so bučno navijali, Cockta pa je imela le eno priložnost, da naredi dober prvi vtis. In uspelo ji je. Poleg prepoznavne steklenice in logotipa, ki ju je oblikoval mladi arhitekt Sergej Pavlin, je bila vsa pozornost usmerjena tudi v Cocktine brendirane tovornjake, hostese v rdečih kombinezonih in vozičke z ledom. Vsi ti spomini živijo še danes in navdihujejo današnje umetnike.

Dela, ki so jih ustvarili mladi umetniki, pripovedujejo zgodbo o zgodovini znamke, njenem nastanku, ljudeh in vrednotah, ki jih delijo s Cockto in nas spodbudijo, da se vprašamo “Iz česa smo?” ter poiščemo svoje osebne vrednote.

Vsa umetniška dela, ki so nastala v tem sodelovanju, lahko spremljaš na @Cockta Instagram profilu in uživaš v prepletu sedanjosti s preteklostjo, ki nam je še vedno zelo blizu in nas navdihuje.