Posel

Notranja moč znanja: kako je Atlanticova Trade akademija spremenila pristop k izobraževanju v prodaji

2. decembra, 2025 - Oglasno sporočilo

V obdobju treh let je bilo izvedenih več kot 400 celodnevnih izobraževanj, vodilo pa jih je več kot 60 internih inštruktorjev, ki vsakodnevno prenašajo znanje svojim kolegom.

Trade Akademija je inovativni interni edukativni program Atlantic Grupe, ki je nastal v samem oddelku prodaje. Projekt je leta 2022 za prenos in razvoj znanja zasnovala ekipa Atlanticovih prodajnih strokovnjakov. Danes je to funkcionalen model izobraževanja, ki povezuje pet trgov: Hrvaško, Slovenijo, Srbijo, Severno Makedonijo in Avstrijo, od nedavnega pa se je izobraževanje začelo tudi v Bosni in Hercegovini ter Črni gori. Do sedaj pa se je Trade Akademije udeležilo več kot 1.400 zaposlenih s področja prodaje in distribucije.

Atlantic Grupa
Foto: Atlantic Grupa

Izvedenih je bilo več kot 400 izobraževanj, ki jih je vodilo več kot 60 internih inštruktorjev, ki vsakodnevno prenašajo znanje in najboljše poslovne prakse svojim kolegom,Trade Akademija pa je postala močno orodje za krepitev prodajnih kompetenc, izenačevanje standardov in ustvarjanje kulture deljenja znanja v družbi. Poleg pomembnega vpliva na samo prodajo, se je zahvaljujoč Trade Akademiji zvišalo zadovoljstvo zaposlenih z razvojem: povprečni seštevek ocen izobraževanj znaša 4,8/5, medtem ko je Net Promoter Score (NPS) impresivnih 95, kar potrjuje visoko raven zadovoljstva in angažiranosti udeležencev.

Atlantic Grupa
Foto: Atlantic Grupa

Velik uspeh programa je prepoznala tudi stroka. Nedavno je Atlantic Grupa osvojila prvo mesto v kategoriji najboljših kadrovskih praks na letošnjem festivalu HR Days v Rovinju, kar je obenem prvo zlato priznanje za družbo na tem prestižnem regionalnem tekmovanju, po dveh osvojenih srebrih in enem bronu.

»Trade Akademija ni le »interna šola«, ki izobražuje, temveč tudi platforma, ki povezuje trge, ljudi in znanje. Moč in uspeh programa tvorijo naši interni trenerji in kolegi, ki vsak dan delijo svoje izkušnje, a tudi, izjemno pomembno, spodbujajo medsebojno izmenjavo izkušenj samih udeležencev. Zato se na posamezna izobraževanja ciljno vabijo zaposleni, ki opravljajo različne operativne prodajne funkicje in skozi sodelovanje udeležencev različnih ravni položajev in izkušenj vidimo rezultate skoraj na vsakem koraku. Pri posameznikih opazimo rast samozavesti, znanja in motivacije. Ljudje bolje razumejo, kako njihovo delo vpliva na skupne rezultate in prevzemajo večjo odgovornost. Pomembno je tudi občutno zadovoljstvo kolegov s tem, da se v njihovo znanje strukturirano vlaga. Na ravni ekip vidimo boljšo komunikacijo in sodelovanje, menedžerji pa se bolj pozicionirajo kot vodje, ne le kot operativni voditelji. Na poslovni ravni je program prispeval k večji učinkovitosti in kakovosti prodajnega procesa, kar je razvidno iz kontinuirano dobrih rezultatov in hitrejšega uvajanje novih kolegov v delo«, je pojasnil Igor Babić, direktor Trade Akademije.

Atlantic Grupa
Foto: Atlantic Grupa

Program se nenehno nadgrajuje. V naslednji fazi je v načrtu še močnejše povezovanje digitalnih orodij za učenje ter uvajanje specializiranih modulov naprednejših ravni znanja ter razvoj kompetenc za različne kanale in profile v prodaji. Cilj je, da Trade Akademija postane več kot samo izobraževanje, da postane tudi svojevrstno stičišče za izmenjavo znanja in izkušenj med trgi. 

»S sistemom internih trenerjev Trade Akademija zagotavlja trajnost in prenos znanja v organizaciji, s čimer se dodatno krepi odpornost in kompetentnost prodajnih ekip. S takšnim pristopom projekt ne prinaša samo kratkoročnih rezultatov, temveč postavlja dolgoročne temelje za razvoj strokovnosti, vodenja in medsebojnega zaupanja v celotni Atlantic Grupi«, je navedel Babić.

V zadnjih petih letih se Atlantic Grupa uvršča med TOP 10 najboljših delodajalcev na Hrvaškem, kar potrjuje, da lahko v današnjem delovnem okolju, polnem izzivov, velike družbe verodostojno in dosledno skrbijo za dobro počutje svojih zaposlenih.

Atlantic Grupa
Foto: Atlantic Grupa