“Če Ljubljano gledaš navzven, se zdi zaspana. Če jo poznaš od blizu; veš, da nikoli ne spi.“
Ljubljana – iz česa pravzaprav je? Marsikdo se z njo sreča vsak dan – bodisi zaradi službe ali pa zato, ker tam prebiva. Le malokdo pa se zaveda, kaj v resnici sestavlja našo prelepo prestolnico. Ta mestni biser ne velja le za središče Slovenije, temveč tudi za stičišče alpskega sveta in Jadranskega morja. Razprostira se na približno 164 kvadratnih kilometrih in predstavlja dom nekaj manj kot 300.000 prebivalcem Slovenije.
Mesto ponuja nešteto priložnosti – od kulturnih, kulinaričnih, športnih do naravnih znamenitosti, a bistvo se ne skriva v naštetem. Prebivalci Ljubljane tako kot številni obiskovalci pravijo, da je mesto po meri človeka, ki omogoča optimalne pogoje za delo, hkrati pa je zelena in prijetna za oddih. Je mesto, ki je podobno številnim evropskim prestolnicam, pa vendar nobeni ni enako.
Ta trenutek ima Slovenija več kot 2 milijona prebivalcev. Vsak od nas si o Ljubljani misli svoje, tisti najbolj pogumni pa so svoje mnenje upali zapisati na uradno spletno stran Cockte. “Ljubljana je preprosta, zahtevna tudi topla, mrzla tudi prekrasna, čudovita. Ampak ne glede na njeno neodločnost pri izbiri pridevnikov je bila, je in bo iskrena, poštena in realna,” je o naši prestolnici zapisal umetnik Dmitri Tanasenco.
Lola je mnenja, da je naša prestolnica “elegantna, romantična, zelena, umetniška in moderna. Ob jutranjih urah omamno dišeča z uličic, kjer so pekarne. Popoldan je živahna, zvečer pa energična v utripu starega mestnega središča.”
Pevka Nives Cilenšek pravi, da v majhni skupnosti tvoji oboževalci postanejo tvoji prijatelji: “Ljudem je mar. Zelenica ti je inspiracija in vpliv mesta me žene, da širim naše razmišljanje po Balkanu.”
Gaja piše, da se je v Ljubljani naučila, kaj je pravo prijateljstvo. “V tem mestu sem doživela tudi prve ljubezni in prve razhode. Je mesto, kjer se še vedno spopadam z občutki osamljenosti in uživam v samostojnosti.”
Tako kot se med seboj razlikujemo Slovenci, se tudi priljubljena Cockta razlikuje od svoje konkurence. Od Sputnika do pristankov na Luni, od zmagovalcev do revolucionarjev, od udobne tradicionalnosti do velikih sprememb, priljubljena slovenska pijača ni bila le prisotna, temveč je pisala zgodovino.
S svojo kampanjo ‘Iz česa si narejen?’ nas je navdušila že lansko leto, letos pa kampanja ‘Iz česa je tvoje mesto?’ poudarja predvsem pristnost, ki jo ima vsak posameznik na povsem edinstven način – skozi etikete na 0,5-litrskih steklenicah nas spodbuja, da svojo pristnost pokažemo z atributom, ki nas najbolj opisuje.
Na vsaki steklenici se na eni strani nahaja aktualni logotip Cockte, na drugi pa so definirani atributi znamke s CTA: “Hej, ti si narejen iz …” Na Original in Free plastenkah lahko najdete atribute, kot so svoboda, vibracije, drama, moč, navdih, ritem, strast, karizma, pogum, samozavest, utrip, glamur, glasba, vpliv, odnos, radovednost, spoštovanje, revolucija, umetnost, ravnovesje, ljubezen, ogenj, ponos in še bi lahko naštevali. Iz česa si torej narejen ti?