Ko sva z možem pred kratkim dobila v spletni nabiralnik izpis porabe zemeljskega plina v letu 2023, sva bila rahlo presenečena. Ne samo, da smo ga letošnjo zimo porabili manj, tudi plačali smo manj. ”To je zato, ker je na zimo treba misliti že spomladi. In to sva lani naredila. Saj sem ti rekel …” je pametoval moj mož. Tokrat je imel prav …
Živimo v 120 m2 veliki stanovanjski hiši, v kateri za vse tehnične zadeve skrbi moj mož – stika z elektriko in zemeljskim plinom imam toliko, da poznam osnove, pregledujem izpise, skupaj plačava položnice itd. Kateri ponudnik je najboljši, kakšne opcije obstajajo, na kaj vse je treba misliti in podobno, pa so vprašanja, ki jih temeljito naštudira moj mož. Zato vedno vem, da je izbral najboljše.
Pred kratkim sva v spletni nabiralnik prejela izpis porabe plina za 2023, na katerem je z odebeljenimi črkami pisalo, da se je naše odjemno mesto uvrstilo v nižjo odjemno skupino. V letu 2022 smo namreč porabili 991 m3 oziroma 10.471 kW, v letu 2023 pa 896 m3 oziroma 9.590 kWh. To je bil podatek, ki je mojega moža zelo razveselil, saj je po evidenci stroškov ugotovil še, da se ta razlika pozna tudi na TRR, všeč pa mu je bila tudi ideja, da imava v paket vključeno škodno kritje.
Na stvari se je treba pravočasno pripraviti. Zato je s pripravami na zimo najbolje začeti, takoj ko je zime konec – to je filozofija, po kateri živi moj mož. In ima prav, ker se vedno vnaprej dobro pripravi in ker se le redko srečuje z občutkom obžalovanja, da bi bilo lahko vse drugače, če bi šel prej v akcijo. Zato je tudi o ogrevanju naše družinske hiše razmišljal že lani marca. Lepega spomladanskega dne, ko sva v nekaterih prostorih zmanjšala nastavitve želene temperature, je ob kavi odprl spletne strani in začel analizirati, zakaj zamenjati ponudnika, koga izbrati in kaj pridobiva. Moje prvo vprašanje je bilo: ”April je. Do konca leta je 8 mesecev. A nimava dovolj časa za te stvari, zime je bilo pravkar konec. V čem je smisel?” Njegov odgovor pa je bil jasen: ”Smisel je v tem, da ne veš, kdaj bo jeseni zahladilo. Kaj pa, če bo že oktobra – to je že čez pol leta. Če se zdaj pripravim in vse uredim, bo potem mir. Pa zdaj imam čas v miru pregledati in najti najboljše, ne takrat, ko me bodo vsi bombardirali s ponudbami.” Spet je imel prav …
Temeljito, s tabelico ponudniki, mi je mož povedal, da je izbral slovensko podjetje Adriaplin. Iz moževe tabelice sem razbrala, da Adriaplin dobavlja zemeljski plin po konkurenčnih cenah, pri čemer je izstopalo dodano okence, v katerega je moj mož zapisal: ASISTENCA.
V Adriaplinu namreč lahko izbiraš med ponudbo paketov, ki najbolj pokrijejo tvoje želje in zahteve. Mojemu možu je bila všeč ideja, da si lahko sam sestavi paket in da mu lahko priključi tiste storitve, ki se nama zdijo pomembne: plačevanje računov po enakomerni mesečni porabi, celovit pregled nad stroški in porabo plina, domsko asistenco s škodnim kritjem do 2.000 € letno.
Življenja in vsega, kar je še pred nami, ne moremo napovedati, lahko pa se na vse to kar najbolje pripravimo. In pri tem je dobro, da vemo, na koga se lahko zanesemo. Pri Adriaplinu so zato ustvarili paket Preprosto ASISTENCA – POMLAD 2024, ki vključuje:
V tej točki je pa odleglo meni. Najbolj na tem svetu me namreč nervira čakanje na mojstre. Ko se v hiši kaj pokvari, običajno dobim zelo lepo prošnjo moža, če lahko jaz poiščem mojstra in se zmenim za popravilo.
Kar vedno traja … take so bile vsaj moje izkušnje. BILE – saj se to ne dogaja več.
V paket Preprosto ASISTENCA – POMLAD 2024 je namreč vključena posebna pomoč najprimernejšega mojstra pri nujnih popravilih v našem domu. In to lahko pokličem, če se nam: