Ste vgradili novo toplotno črpalko ali klimatsko napravo? Zdaj je vaša edina skrb le to, da bosta obe redno in kakovostno vzdrževani. A tudi to si lahko olajšate. Uporabite priročno spletno platformo, ki bo vas in serviserja vaših naprav, obvestila, da je čas za servis, hkrati pa hranila vse pomembne podatke o vaših napravah in zgodovino vseh posegov na njih.
Z vsako novo napravo, ki jo kupimo, dobimo tudi navodila, servisno knjižico, potrdilo o jamstvu. Ti dokumenti so še posebej pomembni, ko gre za večje naprave in aparate, kot so denimo klimatske naprave in toplotne črpalke, katerih delovanje mora biti v vsakem trenutku, ko jih potrebujemo, brezhibno in učinkovito. Lahko so v papirni obliki, lahko pa imate vse pomembne podatke o napravi, vzdrževanju, načrtovanih servisih in serviserju na enem mestu, do katerega lahko dostopate kjer koli in kadar koli.
Klimatske naprave in toplotne črpalke je treba redno pregledovati in servisirati, saj tako zagotovimo njihovo brezhibno delovanje, izboljšamo učinkovitost in podaljšujemo njihovo življenjsko dobo.
Če si intervale rednih pregledov, ki jih je treba v prihodnje opraviti, še zapomnimo, pa se kaj hitro zgodi, da se po določenem času ne spomnimo natančno, kaj in kdaj je bilo na posamezni napravi pregledano, popravljeno, zamenjano. Tudi serviser v času delovanja naprave ni nujno vedno isti. Vsak nov mora zato ugotoviti, kaj je bilo na napravi že narejenega, popravljenega, zamenjanega oziroma se zanašati na naše, logično, zaradi obilice, pogosto luknjaste informacije.
Zelo skrbni se bodo takšnim zadregam zagotovo znali izogniti, nekateri si bodo celo naredili excel tabelice in v pametni telefon napisali opomnike. Lastnikom klimatskih naprav in toplotnih črpalk Daikin pa se s tem ni treba ukvarjati, saj lahko izkoristijo zelo priročno spletno platformo Stand By Me.
Poprodajno vzdrževanje in spremljanje naprave je izjemno pomembno za ohranjanje vaše naprave v izvrstni kondiciji, pravijo v podjetju Daikin. Zato so razvili spletno platformo, prek katere lahko lastniki njihovih naprav v vsakem trenutku in kjer koli dostopajo do podatkov in celotne zgodovine svoje enote.
Zasnovali so jo za partnerje Home Comfort Expert za pomoč lastnikov enot Daikin, s čimer ti lahko izkoristijo njihove izjemne storitve poprodajnega vzdrževanja in tudi do sedem let podaljšano jamstvo za toplotno črpalko in do pet let za klimatsko napravo.
Na spletni platformi Stand By Me lahko lastnik klimatske naprave in toplotne črpalke Daikin preprosto dobi vse potrebne informacije. Velika prednost platforme je, da do podatkov o napravi lahko dostopa tudi izbrani serviser. Ta ima možnost, da za vsako posamezno napravo vnese podatke o pregledih, morebitnih popravilih in zamenjavah. Tako so podatki dostopni tudi izbranemu novemu serviserju.
Platforma torej omogoča vnos in hranjenje podatkov, ki so potrebni za stalno spremljanje vaše hladilne ali grelne naprave:
Ko imate napravo Daikin nameščeno, boste pozvani, lahko pa tudi zahtevate, da se enota v vašem imenu registrira na platformi z e-poštnim naslovom, ki ste ga navedli. Nato bodo dokumentirali vašo namestitev, vključno z vrsto enote, specifičnim modelom, serijsko številko, datumom namestitve in vašimi podatki.
Ko je registracija zaključena, lahko do podatkov dostopate kadar koli in kjerkoli prek osebnega računalnika in pametnega telefona.