Prestižen naziv je osvojila že četrto leto zapored. Poglejte, zakaj.
Uporabniki mBank@Net-a in Bank@Net-a bodo lahko še naprej, tudi v OTP banki, po istem postopku dostopali do nabora storitev. Ta vključuje dodajanje plačilnih kartic v Google Pay in Apple Pay, sklenitev kredita, limitov in kartic kar iz udobja doma. Enostavno investiranje in upravljanje naložb tako v vzajemne sklade kot tudi finančne instrumente doma in po svetu (nakup delnic), delitev nakupov z Visa kartico z odloženim plačilom, takojšnje plačevanje prek telefonskih kontaktov (FLIK), uvoz QR-kode in PDF-datoteke pri skeniranju položnic, začasno blokado in deblokado izgubljene kartice, prikaz PIN in CCV-kode ter številke kartice za enostavnejše nakupovanje na spletu, obenem pa naročilo še ostalih številnih bančnih produktov kar iz udobja doma.
Spletno PRO SKB NET in mobilno MOJ@SKB mobilno sta nadomestili digitalni rešitvi nekdanje Nove KBM Bank@Net com in mBank@Net com, v katerih bodo strankam nekdanje SKB banke na voljo dodatne funkcionalnosti, kot so priprava plačilnih nalogov za eno leto vnaprej ter, ob dodelitvi dodatnih pravic s strani zakonitega zastopnika, tudi upravljanje s karticami z odloženim plačilom, pregled limitov, kreditov in depozitov.
Stranke nekdanje SKB banke, sedanje stranke OTP banke, bodo odslej lahko uporabljale tudi Google Pay in Apple Pay ter že zgoraj zapisan obseg možnosti, ki jih ponuja najboljša digitalna banka v Sloveniji. Stranke SKB banke imajo sedaj dostop do vseh omenjenih storitev, ki jih v svoji prejšnji digitalni banki niso imele (sklepanje produktov na daljavo, vpogled v vse produkte, sklenjene na banki itd.)
Drži, da spletno nakupovanje in z njim tudi bančništvo poenostavljata naša življenja, a precej pogosto smo na spletu izpostavljeni različnim poskusom spletnih prevar. Previdnost je resda najboljša obramba, zato svetujemo, da dvakrat pomislite in preverite, preden odprete sumljive povezave in jim posredujete svoje podatke.
V primeru, da stranka upošteva varnostna navodila in priporočila svoje banke, je varna pred prevarami. “Kot banka stranke glede aktualnih prevar opozarjamo prek različnih kanalov (e-mail, spletna banka, socialna omrežja, spletna stran banke),” pojasnjujejo pristojni iz OTP banke. “V kolikor stranka varuje svoje osebne in bančne podatke ter jih ne razkrije nikomur, do prevare ne more priti.” Vsekakor pa so goljufi izredno pretkani, zato dodatna previdnost nikdar ni odveč.
Poudariti je treba, da banka od svojih strank nikdar ne bo zahtevala njihovih bančnih podatkov – že to je lahko prvi znak, da gre za prevaro. “OTP banka nikdar ne bo zahtevala, da v spletne povezave, poslane po e-pošti, stranke vnesejo občutljive podatke, kot so prijavni podatki za vstop v spletno in mobilno banko ali podatki o kartici. Prav tako od strank ne bo zahtevala ponovne aktivacije njihove naprave. Takšna sporočila so običajno lažna, zato vsem uporabnikom svetujemo dodatno previdnost pri spletnem ali mobilnem poslovanju.”