Tehnologija

Ko tehnologija in dizajn hodita z roko v roki: rast slovenskih spletnih trgovin s FAVI.si

24. novembra, 2025 - Oglasno sporočilo

Slovenske spletne trgovine ne iščejo več zgolj oglaševalskih kanalov, temveč partnerje. In platforme nove generacije ponujajo prav to.

V digitalni dobi dizajn ni več samo estetika. Je tehnologija, strategija in izkušnja v enem. Od načina, kako je izdelek prikazan, do načina, kako ga najdemo in kupimo na spletu – vsaka podrobnost lahko postane konkurenčna prednost.

Za spletne trgovine v segmentu dom & dekor je sinergija dobrega dizajna in tehnoloških rešitev ključnega pomena. Prav tukaj nastopijo specializirane platforme, kot je FAVI.si, ki združujejo slog, podatke in digitalno učinkovitost ter s tem pospešujejo rast svojih partnerjev.

Potrebe e-trgovin: od oglaševanja do partnerstva

Za trgovce je digitalno okolje vse bolj zapleteno. Od potrebe po kakovostnem obisku in učinkovitem oglaševanju do ohranjanja intuitivnih vmesnikov in varnih plačil. Pritisk optimizacije je nenehen. Tisto, kar vedno več spletnih trgovin išče, so partnerji, ne le oglaševalski kanali. Platforme, ki ponujajo vidnost, analitiko in dejanske rezultate.

Tržni potencial in pričakovanja potrošnikov

Slovenski trg e-trgovine še naprej raste. Po podatkih Mordor Intelligence naj bi tržna vrednost leta 2025 dosegla 1,07 milijarde USD, pri čemer sta “pohištvo in dekoracija za dom” med ključnimi segmenti.

Današnji potrošnik ne išče pohištva na spletu po naključju. Pričakuje udobje, personalizacijo in navdih. Spletne trgovine, ki združujejo dobro vizualizacijo, pametne filtre in podatke o vedenju kupcev, so tiste, ki si pridobijo zaupanje in ponovne nakupe.

FAVI.si: platforma, ki združuje slog, podatke in učinkovitost

FAVI je uveljavljena platforma za iskanje pohištva in dekoracije. Danes združuje več kot 60 registriranih in več kot 35 aktivnih spletnih trgovin ter prikazuje več kot 120.000 izdelkov iz različnih kategorij, kot so pohištvo, dekor, tekstil za dom, vrtno pohištvo, razsvetljava in dodatki.

S prek 900.000 mesečnimi ogledi strani in 170.000 aktivnimi uporabniki je FAVI postal digitalni ekosistem, kjer se navdih sreča s funkcionalnostjo.

FAVI.si
Foto: FAVI.si

Kaj FAVI loči od drugih kanalov:

  • Pametni filtri in personalizirana priporočila, ki uporabnikom olajšajo iskanje

  • Močna SEO in performance strategija, ki partnerjem zagotavlja kakovosten promet

  • Prisotnost na več trgih – FAVI deluje v 12 evropskih državah, med drugim na Madžarskem, v Romuniji in na Slovaškem

  • Podatki in optimizacija – sledenje rezultatom, angažiranosti in učinkovitosti prek analitičnih orodij

Gradnja skupnosti in spletnega navdiha

Z aktivno prisotnostjo na družbenih omrežjih – na Instagramu @favisi_lepdom (več kot 4.794 sledilcev) in Facebooku @FAVIslovenia (7.100 sledilcev) – platforma ne prikazuje le izdelkov, temveč gradi skupnost okoli ideje o lepem, dostopnem in funkcionalnem domu. Ta kombinacija dizajna, podatkov in zaupanja je danes ključ do rasti.

Partnerstvo kot ključ do trajnostne rasti

Spletne trgovine si ne morejo več privoščiti, da so “samo še ena stran”. Uspeh pride, ko se tehnologija uskladi z vizijo, in ko se kupec počuti, kot da je bila izkušnja ustvarjena prav zanj.

FAVI dokazuje, da tam, kjer se tehnologija sreča z dizajnom, začne nastajati resničen poslovni napredek.