Prosti čas

Sola – osvežitev z okusom zabave in zdravih izbir

29. maja, 2025 - Oglasno sporočilo

Sola je ena najbolj prepoznavnih slovenskih blagovnih znamk brezalkoholnih pijač, ki že vrsto let z velikim uspehom osvaja brbončice potrošnikov vseh generacij. Njeni recepti temeljijo na skrbno izbranih sadnih okusih, preprostih in naravnih sestavinah ter značilni svežini, zaradi katere ostaja Sola prva izbira mnogih družin.

Sola je prepoznavna po bogati paleti okusov, ki zadovoljijo različne želje in navade. V svoji ponudbi ima za vsakogar nekaj – ledene čaje z okusi breskve, brusnice, limone in zelenega čaja. Poleg teh osvežilnih okusov ledenih čajev Sola ponuja tudi multivitaminski sadni osvežilni koktajl – številko ena med sadnimi napitki v Sloveniji, Sola limonado ter regeneracijski napitek Isošport. A Sola ne preneha presenečati – nenehno uvaja nove, inovativne kombinacije, ki v vsakdan vnašajo svežino.

To pomlad sta bila predstavljena dva nova okusa – pitaja in mandarina. Eksotična pitaja (dragon fruit), znana po svoji živahni barvi in blagem, sladkastem okusu, prinaša pridih tropskega, medtem ko je mandarina popolna izbira za tiste, ki imajo radi citrusno svežino s pridihom sladkobe. Oba okusa sta idealna za tople dni, druženja v naravi ali preprosto kot vsakodnevna pijača brez slabe vesti.

Sola, sok
Foto: Žurnal24

»Verjamemo, da pijača lahko pomeni več kot le osvežitev – lahko je trenutek veselja in vir energije. Naša temeljna vrednota je pristnost – želimo ostati zvesti naravnim, sadnim okusom, ki jih ljudje obožujejo, obenem pa stalno iščemo načine, kako v ponudbo vnesti nekaj novega, zabavnega in drugačnega,« je povedala vodja blagovne znamke Sola, Mateja Vlašić.

Z željo ponuditi bolj zdravo in okusno alternativo za otroke je bila razvita linija Sola Kids. Ta linija pijač prihaja v pisanih in simpatičnih embalažah, formulacija z manjšim deležem sladkorja in naravnimi sadnimi aromami pa zadovoljuje tudi visoke zahteve staršev. Pijače Sola Kids so popolne za šolske torbe, izlete ali vsakodnevno osvežitev ob igri.

Sola, Sola Kids
Foto: Sola

»Naša vizija za prihodnost vključuje nadaljnji razvoj inovativnih okusov, trajnostno proizvodnjo in krepitev odnosa s potrošniki prek pristnih zgodb in vsebin. Verjamemo, da je Sola pijača, ki raste s svojimi potrošniki – tako kot blagovna znamka kot tudi kot partner v vsakdanjih življenjskih trenutkih,« je dodala Vlašić.

Sola svoje prepoznavnosti ne gradi le na okusih, temveč tudi na aktivni vlogi v skupnosti. Blagovna znamka je še posebej ponosna na partnerstvo s priljubljeno otroško kuharsko oddajo Mali šef, kjer najmlajši kažejo zavidljive kuharske spretnosti, se učijo o zdravi prehrani in razvijajo samozavest. S podporo tej oddaji Sola spodbuja ustvarjalnost, sodelovanje in zdrave navade med otroki.

Sola redno sodeluje tudi na dogodkih, namenjenih družinam in otrokom, kot je Festival za ljubitelje živali, ki se letos odvija 1.6. v Novi Gorici in spodbuja ljubezen do narave, odgovorno ravnanje s hišnimi ljubljenčki ter osvešča o pomeni gibanja na prostem. Na teh prireditvah Sola prinaša zabavo, darila in seveda – veliko sadne osvežitve!

Sola je vsakodnevna spremljevalka, ki združuje okuse, ki jih imamo radi, z vrednotami, ki jih cenimo. Od malih družinskih trenutkov do velikih javnih dogodkov – Sola je vedno tu, da osveži, razveseli in podpira zdrave navade.

Sola, sok
Foto: Žurnal24