Posel

SEMPL 2025: Govorci, ki vidijo priložnosti v podrobnostih

7. novembra, 2025 - Oglasno sporočilo

27. in 28. novembra bo Portorož ponovno postal središče idej, inovacij in inspiracije, saj bo gostil 24. mednarodno medijsko konferenco SEMPL. Letošnja osrednja tema, »Priložnosti se skrivajo v podrobnostih«, poudarja, da prav natančnost in razumevanje drobnih nians pogosto vodita do največjih prebojev v marketingu, medijih in komunikaciji.

Po že napovedanih zvezdniških govorcih, kreativni producentki Tamlyn Wright in fotografu Damonu Bakerju, organizatorji zdaj razkrivajo še nova dodatna imena, zaradi katerih si boste želeli biti del dvodnevnega dogodka, kjer se bodo srečali najboljši kreativni umi, vizionarji in strokovnjaki, ki znajo v podrobnostih prepoznati priložnosti za prihodnost.

Foto: Sempl

Med govorci, ki bodo postregli s prodornimi uvidi in trendi, so:

  • Artur Mosiak, vodja za razvoj strateških partnerstev pri Googlu, bo na predavanju skupaj s Karmen Krumpestar, Country Program Lead Googlovega programa ASR za Slovenijo pri Admixer Media, odkril, kako umetna inteligenca v Google Ads spreminja pridobivanje in pretvorbo strank ter zakaj se vse začne s kakovostjo podatkov.
  • Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvaške oglaševalske zbornice (HURA), in Marjan Novak, založnik revije Marketing Magazin, bosta odprla razpravo o aktualnih izzivih in priložnostih v regionalni oglaševalski industriji.
  • Petra Kovič, novinarka in urednica priloge Dela, Svet kapitala, bo vodila navdihujoč pogovor s podjetnikom Smiljanom Morijem. Naslovila bosta podjetništvo in se dotaknila tako osebne vztrajnosti in odločnosti kot pomena pozornosti do detajlov, ki lahko podjetniško idejo spremenijo v zgodbo o uspehu.
  • Renata Salecl, mednarodno priznana filozofinja in sociologinja, ki pri raziskovanju prepleta psihologijo, pravo in družbene spremembe. Sodeluje v pobudi Airspace Tribunal, ki si prizadeva za uvedbo nove človekove pravice – zaščite ljudi pred grožnjami iz zraka. Na SEMPL-u bo spregovorila o tem, da se podrobnosti skrivajo v čustvih – jezi, zavisti in ljubosumju.

S svojimi izkušnjami bodo govorniki osvetlili, kako majhni koraki vodijo do velikih idej, kako se uspešne zgodbe in kampanje rojevajo iz natančno premišljenih detajlov, in zakaj je danes pozornost do podrobnosti ključna konkurenčna prednost.

Posebnost letošnjega SEMPL-a so med drugim tudi 3 odri, na katerih se bodo zvrstili predavatelji, in sicer Inspiration Stage, kjer bodo nastopili osrednji govorci; Media Pulse Hub, ki gosti akademijo zavoda IAB in bo namenjen strokovnjakom s področja digitalnega oglaševanja in medijske strategije ter Mind Space, ki bo ponudil prostor za poglobljene delavnice, interaktivne formate in navdihujoče pogovore o osebni rasti ter inovacijah. Vsak oder bo prinesel svoj utrip, skupna rdeča nit pa bo razumevanje, kako majhne podrobnosti ustvarjajo velike premike v kreativnosti, medijih in navsezadnje družbi.

Poleg izjemnih predavanj SEMPL ponuja tudi izvrstno mreženje, interaktivne panele, večerno dogajanje, ki ga zaznamujeta podelitev nagrad Sempler in zabava, ki sledi gala dogodku ter priložnosti za ustvarjanje novih sodelovanj. Dogodek že vrsto let povezuje marketinške strokovnjake, oglaševalce, medijske stratege in ustvarjalce idej. Tudi letos obeta kombinacijo navdiha, izmenjave znanja in konkretnih priložnosti za rast.

Vstopnice in celoten program so na voljo na uradni spletni strani.