fbpx
Posel

SEMPL 2024: Čakanja je konec – edina medijska konferenca v regiji je pred vrati!

11. novembra, 2024 - Oglasno sporočilo

Edina medijska konferenca v regiji, SEMPL, v tem tednu naposled odpira vrata.

Na njenem odru v Grand hotelu Bernardin v Portorožu se bodo v četrtek, 14.11. in v petek, 15.11., zvrstila številna zveneča mednarodna imena s področja oglaševanja, medijev, avdiovizualne industrije in športa. Bisere znanja, svoje uvide in aktualne trende bodo z udeleženci med drugim delili Nebojša Mandrapa (član PR tima Novaka Djokovića), Maja Kremić (direktorica Novak Djoković Foundation), Angelina Komarova (pridružena producentka Netflixove mega uspešnice Emily in Paris), Andy Wood (direktor in producent specializiran za glasbo v živo in radio/podcast vizualizacijo (BBC)), Brett Spencer (izvršni urednik, BBC Local Radio in Spiritland Productions) ter Robert Connell (vodja komercialnega trajnostnega razvoja v podjetju ClimatePartner Austria GmbH).

Program bo potekal na dveh odrih, in sicer na osrednjem, t.i. Navigator stageu in vzporednem, Depths stageu. Med poudarki izstopajo sledeče vsebine:

Nebojša Mandrapa, član PR tima teniškega asa Novaka Djokovića bo v predstavitvi z naslovom Beyond the Game: Crisis Management and Brand Evolution of Novak Djoković izpostavil ključne elemente kriznega upravljanja in intenzivna prizadevanja, potrebna za premagovanje zahtevnih trenutkov v njegovi karieri. S poglabljanjem v resnične situacije bo z občinstvom delil vpogled v strategije, uporabljene za premagovanje neuspehov, varovanje in krepitev Novakove javne podobe.

Foto: SEMPL
Nebojša Mandrapa (Foto: SEMPL)

Angelina Komarova, pridružena producentka globalne TV uspešnice Emily in Paris, bo v pogovoru z igralcem Domnom Valičem spregovorila o svojih izkušnjah z upravljanjem partnerstev z blagovnimi znamkami v okviru omenjene ikonične serije. Poglobila se bo tudi v usklajevanje med oddelki v fazah priprave, snemanja in postprodukcije.

Foto: SEMPL
Angelina Komarova (Foto: SEMPL)

Maja Kremić, direktorica Fundacije Novaka Djokovića, bo skozi pogovor z voditeljico Ano Radišić predstavila svojo osebno pot in vrednote, ki poganjajo poslanstvo fundacije. Navdihnjena z Novakovo potjo si Maja prizadeva, da bi vsak otrok, zlasti tisti iz skupnosti z manj priložnostmi, imel priložnost doseči svoj polni potencial. Fundacija gleda na izobraževanje kot na vrata v svobodo, ki otrokom omogočajo raziskovanje, sanjarjenje in uspeh.

Foto: SEMPL
Maja Kremić (Foto: SEMPL)

Andy Wood, direktor in producent specializiran za glasbo v živo in radio/podcast vizualizacijo (BBC), in Brett Spencer, izvršni urednik, BBC Local Radio in Spiritland Productions, bosta naslovila mojstrski tečaj radijske vizualizacije in razkrila način, kako je treba poskrbeti, da je produkcija videti odlično tako za poslušalce in gledalce kot tudi za oglaševalce in sponzorje.

Foto: SEMPL
Andy Wood (Foto: SEMPL)
Foto: SEMPL
Brett Spencer (Foto: SEMPL)

V času nepotrpežljivosti potrebujemo jasno, hitro, pregledno in sledljivo komunikacijo o tem, kakšne podnebne ukrepe izvajajo podjetja. Predavanje Roberta Connella, vodje komercialnega trajnostnega razvoja v podjetju ClimatePartner Austria GmbH, bo nudilo vpogled v izzive in rešitve na področju podnebnih ukrepov podjetij, s katerimi se vsakodnevno srečuje – od sporočanja podatkov o izpustih ogljika do določanja ciljev dekarbonizacije in naložb v še kako potrebne podnebne projekte.

Foto: SEMPL
Robert Connell (Foto: SEMPL)

To pa seveda še zdaleč ni vse. Poleg omenjenih imen bo svoje znanje predajalo še več kot 30 drugih gostov, ki se bodo v okviru področij, na katerih delujejo, osredotočili na to, kako v dobi nepotrpežljivosti pritegniti in zadržati pozornost občinstva.

Prvemu dnevu konference bo zvečer sledila podelitev nagrad Sempler za najboljše medijske strategije v regiji. Sempl bo sicer povezovala hrvaška voditeljica, glasbenica in aktivistka Ida Prester.  

Celoten program in dodatne informacije so na voljo na uradni spletni strani, kjer si prav tako lahko še vedno zagotovite svoje vstopnice.