Brez skrbi, ne bomo vas grajali, če ste nepotrpežljivi – niste edini. Lahko vas pa potolažimo, da ne boste več dolgo čakali …
Marsikdo trdi, da živimo v času nepotrpežljivosti. Sodobni potrošniki si namreč želimo hipne zadovoljitve želja, pri tem pa iščemo takojšnje odgovore na svoje potrebe. Ste vedeli, da smo ljudje na samo eno zadevo lahko pozorni zgolj 8,25 sekunde, kar je manj kot zlate ribice (9 sekund) (Samba Recovery)? Strokovnjaki menijo, da so za tako kratek obseg krive motnje, ki smo jim izpostavljeni na internetu.
Sprememba v človeškem vedenju zahteva tudi povsem nov pristop k oglaševanju. Da bi pritegnili pozornost neučakanih kupcev, morajo oglaševalci oblikovati prepričljiva sporočila na različnih platformah in zagotoviti, da je njihova blagovna znamka prisotna na vseh ključnih stičnih točkah.
SEMPL postavlja letos v ospredje pomembnost potrpežljivosti in samo nekaj dni pred začetkom nam dokazuje, da se na najboljše stvari res splača počakati. Raznoliki mednarodni zasedbi govorcev se namreč pridružujejo posamezniki, ki na svojstven način tvorijo pomemben del svetovno uspešnih zgodb. Med njimi so Branimir Brkljač, strokovnjak neposrednega trženja z bogatimi mednarodnimi izkušnjami, Robert Čoban, soustanovitelj in predsednik Color Press Group iz Srbije, Robert Connell, vodja komercialnega trajnostnega razvoja v podjetju ClimatePartner v Avstriji, Katja Bezjak Draškovič, specializirana poslovna partnerka po metodi Managing with Heart & Mind ter certificirana coachinja programa Heal Your Life, Maja Kremić, direktorica Novak Djoković fundacije iz Srbije, Angelina Komarova, pridružena producentka Netflixove originalne TV serije Emily v Parizu iz Francije in še mnogo več.
Robert Čoban, soustanovitelj in predsednik Color Press Group iz Srbije, se bo pogovarjal z Branimirjem Brkljačem, strokovnjakom nepostrdnega trženja z bogatimi mednarodnimi izkušnjami. Robert je svojo poslovno pot začel kot novinar in urednik študentske revije Index v Novem sadu, Branimir pa se je uveljavil že leta 1991 z uvedbo legendarne naprave proti bolečinam v hrbtu – Kosmodisk.
Gosta bosta spregovorila o preobrazbi komunikacij v zadnjih štirih desetletjih, kaj lahko pričakujemo v naslednjem desetletju, ali nas umetna inteligenca pelje v Orwellov 1984 in kako lahko tradicionalni medijski in marketinški modeli preživijo v tako imenovanem pogumnem novem svetu.
Angelina Komarova je pri produkcijski hiši Firstep iz vloge asistentke producenta postopoma napredovala v vlogo pridružene producentke pri ustvarjanju priljubljene serije Emily in Paris. Ob tem je pridobila strokovno znanje ter izkušnje pri upravljanju dovoljenj in sodelovanju z blagovnimi znamkami, usklajevanju igralske zasedbe in spodbujanju sodelovanja v ekipi. O svojih bogatih izkušnjah in anekdotah bo spregovorila v pogovoru s priznanim slovenskim igralcem in voditeljem Domnom Valičem.
V enem od sklepnih panelov letošnje konference bo o delovanju Novak Djoković Foundation spregovorila direktorica fundacije Maja Kremić. Fundacija, ki se posveča razvoju v zgodnjem otroštvu kot temelju za boljšo družbo, goji globoko prepričanje v potencial vsakega otroka, ne glede na njegovo ozadje. V tem duhu že 3 leta zapored po celotni balkanski regiji organizira dogodke z mednarodnimi strokovnjaki s področja vzgoje.
V pogovoru z uveljavljeno hrvaško voditeljico, kreativno producentko in avtorico izjemno uspešnega podkasta Ano Radišić se bo Maja osredotočila na dolgoročno vizijo in zapuščino fundacije, izzive pri doseganju dolgoročnega učinka, navdihovanje drugih za aktivacijo, moč partnerstev in še nekatere druge zanimive aspekte.