Prestižen naziv je prejela že četrtič zapored.
V zadnjih letih smo priča revolucionarnim spremembam v načinu, kako ljudje upravljamo svoje finance. Mobilno bančništvo je bliskovito postalo ključna sestavina omenjene transformacije, saj nam omogoča, da svoje finančne posle opravljamo brezskrbno in zelo praktično z našim pametnim telefonom. Od preprostih prenosov sredstev vse do kompleksnejših finančnih naložb – mobilno bančništvo se je razvilo v več kot zgolj tehnološko novost. Postalo je nepogrešljivo orodje tako za posameznike kot tudi za podjetja, ki si želijo imeti popoln nadzor nad svojimi financami, kjerkoli in kadarkoli.
Eden ključnih razlogov, da se je tovrstvo bančništvo uveljavilo ne samo v Sloveniji, ampak tudi drugod po svetu, se skriva v njegovi preprostosti in dostopnosti. Z minimalnim številom klikov na zaslonu pametnega teledona lahko uporabniki kot bi mignil izvedejo transakcije, pregledujejo stanje na računih in celo spremljajo gibanje svojih sredstev.
Družba E-laborat vsako leto opravi podroben in celovit pregled spletnih in mobilnih rešitev vseh bank v Sloveniji in večjih internetnih bank (fintech) v EU, pri čemer analizira tako njihove posamezne funkcionalnosti kot uporabniško izkušnjo. Z veseljem sporočamo, da sta bili po neodvisni raziskavi družbe E-laborat spletna in mobilna banka Bank@Net in mBank@Net Nove KBM, članice Skupine OTP, že četrtič izbrani za najboljši v državi.
Spletna in mobilna banka Nove KBM sta bili pred kratkim uvrščeni v kategorijo Napredna digitalna banka in sta dosegli najvišje število točk. Prepoznani sta bili kot platformi, ki zagotavljata najobsežnejši nabor funkcionalnosti in vsebine za zadovoljevanje potreb uporabnikov, obenem pa upoštevata najnovejše trende spletnega in mobilnega poslovanja. Tudi naše ocene v trgovinah Google Play in App Store so dosegle izjemnih 4,8+ zvezdic.
John Denhof, predsednik uprave Nove KBM, je ob tem povedal: “Zelo smo ponosni, da smo že četrto leto zapored prejeli zelo prestižen naziv najboljše spletne in mobilne banke v državi. V Novi KBM pozorno poslušamo stranke in njihove povratne informacije sistematično vključujemo v naše rešitve. To priznanje je obenem potrditev, da se naša dolgoročna osredotočenost na digitalizacijo obrestuje. Naše enostavne, hitre in varne digitalne rešitve, ki so na voljo 24 ur na dan in 7 dni v tednu, privabljajo vedno več uporabnikov in navdušeni smo, da meritve stopnje njihovega zadovoljstva (digitalni NPS) že več let kažejo rekordno visoke ravni.”
Več kot očitno pa nad Novo KBM ni bila navdušena zgolj komisija, pač pa tudi njeni uporabniki. Vesna L. je zapisala, da “spletno in mobilno banka Bank@Net in mBank@Net enostavno uporabljam, omogočata mi pregledno spremljanje poslovanja, priročno plačevanje položnic, tudi s skeniranjem QR kode. Opravljanje nakazil v domači in tuji valuti je preprosto, omogočeno pa je tudi urejanje vrste drugih storitev, kot na primer najem kredita. Vse mi je dostopno na enem mestu.“
V letošnjem letu je Nova KBM poleg celovite spremembe celostne podobe tudi digitalnih kanalov (potem ko je banka postala članica Skupine OTP) v spletni in mobilni banki uvedla vrsto pomembnih novosti in izboljšav:
– možnost odprtja računa kadarkoli (24/7) na podlagi selfija,
– možnost pridobivanja novih uporabnikov s povabilom prijatelja,
– pridobitev kartice z odloženim plačilom in predplačniških kartic s preprostim in celovitim postopkom, vključno z urejanjem limita na kartici,
– posodobitev upravljanja z osebnimi naložbami (poslovanje z vzajemnimi skladi in vrednostnimi papirji), izboljšana uporabniška izkušnja in preglednost ter posodobitev uporabniškega profila tveganja (MIFID),
– jasnejši pregled obročnih plačil s karticami in
– ciljane ponudbe po meri stranke.
“Nova KBM si bo tudi v prihodnje prizadevala za izboljšave digitalnih poti in bo strankam zagotavljala dostop do vse večjega nabora finančnih storitev in produktov prek spleta ter mobilnih naprav oz. na daljavo,” sporočajo pristojni. Obenem je banki na tak način uspelo pomembno zmanjšati število storitev, zaradi katerih se morajo stranke osebno oglasiti v poslovalnicah, hkrati pa je tako razbremenila zaposlene v poslovni mreži. “Še naprej se bomo usmerjali v zagotavljanje celovite ponudbe sodobnih digitalnih storitev, s katerimi bomo prispevali k vse višjemu nivoju digitalnega bančništva v Sloveniji.”