Avtomobilizem

Očaral nas je v Avtotehni VIS – Citroën C3

15. marca, 2024 - Oglasno sporočilo

Na cesti ga vidim v toliko različnih barvah, da nisem več vedno prepričana, če je vsak, ki ga vidim, isti model. Pa so me v Avtotehni VIS seznanili s tem, da Citroën res veliko da na individualnost, zato je Citroën C3 na voljo v 97 različnih barvnih kombinacijah.

Začela sem z barvo, vem, zelo stereotipsko, ampak o C3 me je zanimalo veliko več – kako ta mestni malček dodatno zagotovi varnost na cesti, kaj na njem je tako posebnega in ali je vožnja sploh udobna?

Odločile smo se, da ga s sodelavkami torej zapeljemo na testno vožnjo in Citroën C3 je presegel naša pričakovanja. Tokrat smo se vozile na bencinski pogon, kmalu pa bo tukaj še 100 % električna verzija in komaj čakamo, da jo spoznamo.

Foto: Avtotehna VIS

ZUNANJOST IN NOTRANJOST ODDAJATA RAZLIČNE VIBRACIJE

C3 je bil res narejen premišljeno in z razlogom je Citroën tako uspešen pri prodaji tega priročnega modela. Od zunaj tako zelo lušten in barven, opazne so harmonične, simpatične linije, poudarek je na izstopajočem stilu. Ko sediš v notranjosti, avto da občutek močne pozicije na cesti, samozavestno so elementi postavljeni tako, da so vozniku uporabni in jasni. Smiselna razporeditev notranjosti daje občutek ”enoprostorca”, čeprav vemo, da gre za mestnega malčka. Notranjost stilsko še vedno ustreza zunanjosti, je pa dovršena dlje od zgolj stila in barv.

ZA VARNOST JE POSKRBLJENO

Sistemi za pomoč pri vožnji in povezljivost so danes že večini voznikom poznani. Pozitivno pa večkrat zagotovo presenetijo vse tiste, ki so na svoj ”stari” avto dobro vajeni, pa zdaj raziskujejo trg za nakup novega. Citroën C3 ne razočara pri povezljivosti – asistenca in SOS za klic v sili, navigacija in funkcija Mirror Screen (vsebina pametnega telefona se preslika na zaslon na dotik v avtu) namigujejo na tehnološko razvitost, potrdi pa jo 12 sistemov za pomoč vozniku. C3 za voznika nadzira mrtvi kot, opozori, če se pred avtom pojavi ovira (ali voznik pred vami močno zavira), ob nenamerni menjavi pasu pa sam ohranja vozilo na pravem mestu. Samodejno preklaplja dolge luči in prepoznava prometne znake, meni najljubši pomočnik pa je ”Coffee break alert” – jaz sem to vzela kot povabilo na kavo, v resnici pa gre za opozorilnik, da je potrebno med daljšo vožnjo vzeti premor.

Za nadgradnjo voznikove varnosti na cesti v Avtotehni VIS ob nakupu Citroëna C3 še do konca aprila prejmete BON ZA TEČAJ VARNE VOŽNJE, kar je res vredno izkoristiti.

Foto: Avtotehna VIS

UDOBNA VOŽNJA ZA VOZNIKA IN POTNIKE

Včasih se vozim kot potnik v avtu na zadnjih sedežih, pa ne vem, kam naj usmerim kolena in kako naj se obrnem, da bo udobno tudi za glavo. V Citroënu C3 sem se namerno nekaj časa vozila na zadnjih sedežih, ker je pogovor res nanesel na to prostornost za potnike – C3 ni razočaral. Ko smo se lotile raziskovanja odlagalnih mest, smo ugotovile, da so izredno funkcionalno postavljena, v prtljažniku pa je kar za 300 l prtljage prostora.

Tudi za udobje voznika je izjemno poskrbljeno, kar boste najlažje spoznali ob pristnem stiku – v tem primeru na testni vožnji v Avtotehni VIS.

Zapeljite Citroëna C3 na brezplačno testno vožnjo tudi vi in dovolite, da vas razvaja ta edinstven mestni malček.