Promocija hrvaških destinacij preko virtualnih sprehodov na Croatia.hr
Ena izmed najbolj priljubljenih in obiskanih spletnih strani na Hrvaškem je turistično informacijski portal Hrvaške turistične skupnosti Croatia.hr, ki je sedaj še bolj privlačen, sodoben in vsebinsko še bogatejši. Na portalu je namreč objavljenih 63 virtualnih sprehodov v tehnologiji VR 360, ki so na voljo v štirih jezikih, in sicer v hrvaščini, angleščini, nemščini in italijanščini. Gre za platformo, ki uporabnikom omogoča ogled in interakcijo v 360-stopinjskem okolju, torej raziskovanje destinacij in okoliških krajev v visokokakovostni virtualni izkušnji.
“Nenehno vlagamo v promocijo in komunikacijske kanale ter sledimo sodobnim trendom. Digitalizacija hrvaškega turizma poleg trajnosti predstavlja eno ključnih strateških usmeritev njegovega nadaljnjega razvoja, zato bomo to VR platformo v prihodnje še dodatno nadgradili z novimi tehnološkimi rešitvami ter materiali za nove destinacije in jezikovne različice,” je dejal Kristjan Staničić, direktor Hrvaške turistične skupnosti.
Tovrstni sistemi in njihova uporaba v promociji uporabnikom omogočajo doživetje destinacij skozi povsem nov proces in izkušnjo. Uporabnikom je namreč na kreativen način olajšano raziskovanje destinacij, način obveščanja o njih pa je s to tehnologijo dobil nov pomen in razsežnost.
Dodajmo, da je ta VR platforma na voljo tudi na novi mobilni aplikaciji Explore Croatia, ki je zasnovana kot dodatno orodje in pomoč pri raziskovanju najboljših turističnih znamenitosti, kulturnih in zgodovinskih lokacij ter nedotaknjenih naravnih lepot. Aplikacija je nastala v okviru projekta Hrvaški digitalni turizem – e-turizem, v sklopu katerega je predstavljenih šest turističnih produktov, poseben poudarek pa je na treh fazah potovanja: načrtovanju, doživetju in deljenju vsebin.