Prosti čas

Nova avantgarda priljubljene znamke Poli

19. maja, 2023 - Oglasno sporočilo

Tukaj je Poli green, prva brezmesna Poli na osnovi grahovih beljakovin.

Cilj Perutnine Ptuj, ki stoji za izdelkom, je, da Poli green postane prva izbira vseh, ki iščejo kvalitetne izdelke na področju alternativnih virov proteinov iz kakršnih koli razlogov, je na novinarski konferenci izpostavil mag. David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.

Večina prebivalstva danes še vedno uživa meso in druge izdelke živalskega izvora, medtem ko se 18,3% Evropejcev opredeljuje za fleksitarijance in so tako druga največja prehranska skupina takoj za vsejedci. Za spremembo svoje prehrane pa so najbolj odprte mlajše demografske skupine. Glavna dva najpomembnejša nakupna motivatorja pri ciljni skupini sta trajnost in zdrav življenjski slog. Predvsem slednje ciljne skupine v Perutnini Ptuj nagovarjajo z novim izdelkom Poli green.

Foto: Perutnina Ptuj

Že od nekdaj razvojno usmerjeni

“Perutnina Ptuj je v vsej svoji dolgoletni tradiciji vedno bila razvojno usmerjena. Kot največji regijski proizvajalec piščančjega mesa in izdelkov z novo linijo Poli green sledimo  najsodobnejšim prehranskim trendom. Naš cilj je, da Poli green postane prva izbira vseh, ki iščejo kvalitetne izdelke na področju alternativnih virov proteinov iz kakršnih koli razlogov,” je povedal mag. David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.

Nov izdelek POLI GREEN je odgovor na potrebe po kvalitetnih in okusnih mestnih nadomestkih na osnovi grahovih beljakovin.

“Pri razvoju Poli Green nismo želeli ustvariti »običajni« rastlinski mesni nadomestek, ampak smo si zastavili ambiciozen cilj razviti izdelek, ki bo visoko kakovosten, z ugodno hranilno sestavo, prvovrstnega okusa in bo upravičeval naziv Poli. Tako na trgu danes ne boste našli primerljivega mesnega nadomestka, ki bi ponujal boljšo hranilno sestavo, v kontekstu nizke vsebnosti maščob, nizke energijske vrednosti in visoke vsebnosti vlaknin. Prav tako, smo že konceptualno definirali in razvijali izdelek brez uporabe umetnih ojačevalcev okusa, brez umetnih barvil in brez alergenov. Kot alternativo sojinim beljakovin, ki so pogosto uporabljena surovina mesnih nadomestkov, smo izbrali beljakovine graha. Zakaj? Beljakovine graha predstavljajo nealergeni, visokokakovosten vir beljakovin, saj vsebujejo vse esencialne aminokisline, nimajo negativnih asociacij v očeh potrošnikov in hkrati omogočijo razvoj ustrezne teksture ciljnega izdelka,” je o razvoju, specifikah in konkurenčnih prednostih novega izdela Poli green povedal Florijan Cajzek, vodja razvoja v Skupini Perutnina Ptuj.

Foto: Perutnina Ptuj

Trenutno linijo Poli green sestavljajo trije izdelki: Poli green klobasa, Poli green narezek (oboje proizvajajo v lastnem obratu v Zalogu) in zamrznjena Poli green pizza, katero proizvajajo v sodelovanju s priznanim proizvajalcem pic v Italiji.

Perutnina Ptuj je prva, ki je leta 1974 na trg lansirala barjeno piščančjo klobaso POLI. To je bilo v tistem času prava avantgarda. Ponosni so, da je vse od takrat pa do danes izdelek že skoraj 50 let dosleden v svoji kakovosti, ki je rezultat vrhunskih postopkov izdelave in originalne recepture, ki ostaja strogo varovana skrivnost. Danes je priljubljena in ikonična blagovna znamka POLI tržni lider in po moči blagovne znamke ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk in v regiji jugovzhodne Evrope. Danes so nori na Poli vse od Skandinavije do Sredozemlja, poleg tega pa tudi v ZDA in Združenih Arabskih Emiratih.

Poli nenehno sledi trendom v prehranski panogi, tako je najprej nastala »lahka« Poli, ki vsebuje 30 odstotkov manj maščob in so jo zasnovali v času, ko je bila potreba po lahki prehrani vse bolj izrazita. V prihodnjih letih so sledili tudi drugi okusi, znamka Poli pa se je širila tudi v nove kategorije, od Poli hrenovk, piščančje šunke Poli hammy, linijo paštet v konzervi Poli paté, ki ji letos poleti dodajajo nov okus, in otroško linijo Poli kids. Poli je vstopila tudi v kategorijo »convenience« z zamrznjenimi izdelki Poli rolls in Poli pizza.

“Inovativnost in razvojna naravnanost zapisana v genskem zapisu blagovne znamke Poli. Tako na področju kontinuiranega produktnega razvoja in vstopanja v nove kategorije izdelkov, kot tudi razvojne naravnanosti na področju uporabe najnovejših tehnologij in pristopov na področju marketinških aktivacij. Vse to se odraža na krepitvi moč krovne blagovne znamke Poli, ki je v zadnjih šest letih podvojila vrednostno prodajo,” je izpostavil Slavko Ficko, direktor Strateškega marketinga v Skupini Perutnina Ptuj  in dodaja, daPoli tako ne primanjkuje idej in načrtov za prihodnost, v kateri namerava ohraniti svoj položaj najbolj prepoznavne znamke po moči blagovne znamke v regiji jugovzhodne Evrope, predvsem pa utrjevati svoji pozicijo v razvitih zahodnoevropskih trgih.

Se pišete Grah?

Kampanja za brezmesno klobaso Poli Green so v Perutnini Ptuj zasnovali v sodelovanju z agencijo Futura DDB. S teasing fazo Se pišete Grah? je Poli spodbudil zanimanje. Preden se je novi izdelek umestil na prodajne police so iskali Grahove. S simpatično akcijo, ki ste jo morda opazili na družbenih omrežjih ali na plakatih po celi Sloveniji je Poli iskala ljudi, ki se pišejo Grah! Odzvalo se je 254 ljudi s priimkom Grah, ki so prejeli paket z novimi izdelki.

Poli je kampanjo nadaljeval z razkritjem in predstavil nov izdelek. V rdeči niti komunikacije so ohranili grah in ga spretno vključili v TV-oglas, ki črpa iz zgodbe Kraljična na zrnu graha. Kraljična se v začetku spota premetava po žimnicah, saj jo nekaj muči – a tokrat to ni grah pod kupom žimnic, temveč lakota, ki jo reši z odličnim sendvičem s Poli Green!