V Novi KBM se še naprej trudijo biti odgovorni do okolja, družbe in korporativnega upravljanja, njihov trud pa je bil tudi tokrat nagrajen. Za leto 2022 je namreč banka znova prejela certifikat Green Star z oceno štirih zvezdic, kar jo uvršča v kategorijo zelenih voditeljev.
Med prejemnike certifikata Green Star, ki ga izdaja Partnerstvo za trajno gospodarstvo (CER), sodijo podjetja, ki imajo v svojo poslovno strategijo močno vpeto trajnost in pri katerih vpeljava trajnostnih rešitev kaže tudi dejanske rezultate, podjetje pa za doseganje podnebne nevtralnosti sodeluje z različnimi deležniki. Po ugotovitvah CER-a Nova KBM že dlje časa stopa po poti zelene preobrazbe, ima zastavljene cilje in ukrepe za trajnostno poslovanje ter podnebno ukrepanje, zato si je znova prislužila omenjen certifikat.
“Certifikat Green Star potrjuje, da smo na pravi poti; da uvajamo, glede na sektor del, katerega smo, smiselne in učinkovite ukrepe. Naredili smo korak naprej, tudi v primerjavi z lanskim letom. V Novi KBM smo na dosežek ponosni, hkrati pa nas to priznanje za uspešnost na poti zelene preobrazbe dodatno motivira in nalaga odgovornost, da smo pri zastavljanju lastnih ESG ciljev še ambicioznejši. Slednje pomeni, da bomo ne le izboljševali naše ESG kazalnike, temveč pozitivno vplivali tudi na ostale deležnike v smeri zelene preobrazbe,” je ob prejemu certifikata Green Star povedal direktor Sektorja za marketing in komuniciranje Jure Bračko.
ESG je strateška usmeritev, s katero so v Novi KBM okrepili družbeno odgovornost in trajnostni razvoj, ki sta že od nekdaj del njihove identitete. Ta strategija je njihov jasen in odločen odgovor na vprašanje, v kakšnem svetu želimo živeti in kakšno dediščino želimo pustiti zanamcem. “Banka se zaveda vse večjega pomena in ustreznosti obsežnega programa ESG, zlasti v zvezi s podnebnimi spremembami, za svoje poslovanje in okolje, v katerem posluje. Dejavniki ESG se povezujejo in imajo celosten vpliv na vse strateške stebre, zato smo jih okrepili z ravnjo ESG, z namenom, da strategije ESG postopoma uvedemo v celotno poslovno strategijo,” dodatno pojasnjujejo v Novi KBM.
Zato nadvse zavzeto še nadalje sodelujejo pri obvladovanju podnebnih sprememb in varovanju okolja (Environment). Hkrati pa skrbijo za razvoj zaposlenih, spodbujajo družbeni in gospodarski napredek (Social) ter zagotavljajo visoke standarde korporativnega upravljanja (Governance).
Nova KBM želi fizičnim osebam in slovenskim podjetjem, ki so njihovi komitenti, s trajnostnim financiranjem in drugimi zelenimi rešitvami pomagati pri prehodu v okolju prijaznejše, nizkooogljično poslovanje. Strankam ponujajo storitve in produkte, ki jih lahko sklenejo ali uporabljajo brez papirja ali z omejenim obsegom papirja, so energetsko učinkoviti in povzročajo manj oziroma minimalne emisije.
V praksi to med drugim pomeni naslednje:
“Vemo, da smo v preteklih letih na podlagi zavez in strategije ESG, ki je prepletena s strategijo banke, v poslovanje vpeljali veliko dobrih praks, hkrati pa si z ambicioznimi cilji začrtali našo prihodnjo ESG pot. Aktivno prispevamo tudi k višji kakovosti življenja ter razvoja tako lokalnega kot nacionalnega okolja. V okviru sponzorstev, donacij in drugih partnerstev si prizadevamo v čim večji meri vključevati aktivnosti, ki so usmerjene v ESG cilje, kot so varovanje okolja, korporativna prostovoljnost in dobrodelnost, hkrati pa kot delodajalec nudimo ugodno in stimulativno okolje za vse zaposlene,” še povedo v Novi KBM.