MOL Fresh Corner: vrhunska gastronomska ponudba na vseh poteh!
MOL Fresh Corner letos praznuje 10. obletnico. Od uvedbe koncepta leta 2015 Skupina MOL sledi cilju povečati gostoljubnost bencinskih servisov in ponuditi edinstveno gastronomsko izkušnjo tako tistim, ki so na poti, kot tudi lokalnim strankam. V zadnjem desetletju je Fresh Corner zrasel v eno vodilnih trgovskih verig v Evropi, saj se lahko pohvali z več kot 1.300 lokacijami.
Leta 2024 je celotna mreža MOL Fresh Corner prodala skupno 65 milijonov skodelic Fresh Corner kave in 43 milijonov hot dogov. To pomeni dve skodelici kave vsako sekundo, če pa bi v vrsto zložili vse prodane hot doge, bi se ta raztezala od Ljubljane do New Yorka. Največ skodelic kave so stranke popile na bencinskem servisu Vukova Gorica na Hrvaškem, skupaj več kot 341.000 skodelic, kar v povprečju znaša skoraj 1.000 skodelic na dan. V Sloveniji se z največ prodanimi kavami v naši MOL in INA mreži v letu 2024 lahko pohvali bencinski servis Lukovica, medtem ko smo na bencinskem servisu Dramlje prodali največ hot dogov.
»Fresh Corner v zadnjih desetih letih ni le zgodba o uspešni blagovni znamki, temveč tudi dokaz pomembne in pravočasne spremembe miselnosti, ki MOL iz tradicionalnega prodajalca goriv spreminja v ponudnika storitev, ki zadovoljuje potrebe v mobilnosti in potrošnikov prihodnosti,« je dejal Péter Ratatics, izvršni direktor za potrošniške storitve v Skupini MOL.

Mejniki v zgodovini Fresh Corner ponudbe
Pred desetimi leti se je na Madžarskem odprl prvi Fresh Corner, kar je zaznamovalo novo poglavje v svetu prehranjevanja na poti. Fresh Corner se od takrat nenehno razvija: leta 2016 je število prodanih skodelic kave na servisih Skupine MOL doseglo 40 milijonov na leto. Leta 2018 je ljudi na poti čakalo že 500 lokacij Fresh Corner v devetih različnih državah, tudi v Sloveniji, kjer smo prvi Fresh Corner odprli leta 2016, in sicer hkrati na dveh servisih – MOL Rožna dolina v Novi Gorici in MOL Mala nova v Murski Soboti. Število prodanih hot dogov v maloprodajni mreži Skupine MOL je leta 2020 doseglo 10 milijonov, leta 2021 pa se je odprla 1000. enota Fresh Corner.
V Sloveniji je prodaja Fresh Corner kave že leta 2017 presegla mejo 1 milijon skodelic na leto, v letu 2024 pa smo predstavili dva nova značilna okusa Fresh Corner kave, 100-odstotno arabico z mehkejšim okusom iz Brazilije ter čudovito mešanico kave arabice in robuste, v kateri se združita nežna aroma arabice in intenziven okus robuste. Ljubitelje hot dogov razvajamo sezonsko, saj se v naši ponudbi znajdejo okusi hrenovk za vsak okus, lani pa so se hot dogom pridružili še slastni pizza wrapi, ki so med strankami prav tako zelo priljubljeni.
Mrežo lokacij, kjer na MOL in INA bencinskih servisih v Sloveniji ponujamo Fresh Corner kavo in hot dog, smo v letu 2024 močno razširili in je danes zaščitni znak naših maloprodajnih mest na več kot 60 lokacijah. Postopno na vse MOL in INA bencinske servise po Sloveniji širimo tudi celovito Fresh Corner ponudbo, ki zraven obeh že navedenih izdelkov vključuje še sveže pripravljene sendviče in pekovske dobrote. Vpeljava celovite Fresh Corner ponudbe na naše bencinske servise poteka sočasno s prenovo bencinskih servisov. 12 smo jih popolnoma prenovili v letu 2024, nadaljnjih 12 jih bomo prenovili letos. Naš cilj je, da konec leta 2027 celotna slovenska mreža MOL in INA bencinskih servisov vključuje Fresh Corner ponudbo, ki je na voljo v prodajnih prostorih, opremljenih v skladu s sodobnimi arhitekturnimi smernicami in skladnimi z visoki standardi Skupine MOL.

MOL in gastronomija
»Odnos MOL-a z gastronomijo ni nov: z lansiranjem verige Fresh Corner, ki letos praznuje 10. obletnico, smo naredili prvi korak h kakovostni gastronomiji tudi na poti. Z našo Fresh Corner ponudbo si prizadevamo, da bi bil obisk naših MOL in INA bencinskih servisov vsak dan posebno doživetje, ki ga z izjemno in prijazno postrežbo spremljajo sveži pekovski izdelki, visokokakovostna 100-odstotna brazilska kava arabica in mešanica arabice in robuste, pa tudi najljubši hot dogi v regiji. Ob praznovanju 10. obletnice MOL skozi vse leto pripravlja posebne aktivnosti za stranke, s katerimi želimo edinstveno gastronomsko izkušnjo Fresh Corner približati čim širšemu krogu ljudi,« je povedala Valerija Glavač, direktorica MOL-a v Sloveniji.
Trenutno v okviru praznovanja 10. obletnice do 15. junija iščemo nove lastnike zlata. 10 naših strank, ki bodo na postanku na našem MOL ali INA bencinskem servisu naročile flat white kavo v baru ali jo vzele za s seboj, bomo nagradili z 10 g čistega zlata za vsako stranko.
V skladu s trajnostno strategijo Skupine MOL »SHAPE TOMORROW« si Fresh Corner prizadeva približati podjetje potrošnikom in zagotavljati storitve, ki zadovoljujejo dejanske potrebe naših strank. Fresh Corner se bo tudi v prihodnje razvijal in krepil svoj vodilni položaj na trgu v regiji.