Prosti čas

Med Slovenci iščejo voznika, ki se bo pomeril z Maxom Verstappnom

18. marca, 2024 - Oglasno sporočilo

V spletni dirki se lahko preizkusijo vsi polnoletni ljubitelji spretne vožnje in se potegujejo za glavno nagrado – veliki finale, kjer se bodo pomerili z legendanim dirkačem in ostalimi gaming prvaki.

Heineken v sklopu globalne kampanje z aktivacijo Player 0.0 med Slovenkami in Slovenci išče najboljše voznike. S spletno dirkaško igro bodo najboljšim igralcem omogočili edinstveno doživetje – srečanje s trikratnim svetovnim prvakom Formule 1 Maxom Verstappnom.

Foto: Heiniken
Foto: Heineken

Blagovna znamka Heineken že vrsto let opozarja na problematiko vožnje pod vplivom alkohola in vlaga v ozaveščanje in promocijo odgovornega pitja. Svoja prizadevanja so še dodatno podkrepili s prodajno uspešnico – brezalkoholnim pivom Heineken 0.0. Glavni obraz njihove najnovejše kampanje je nepremagljivi voznik Formule 1 Max Verstappen, ki v hudomušnih oglasih poudarja, da najboljši voznik ni najhitrejši ali najbolj spreten, temveč tisti, ki ne uživa alkohola. Da bi sporočila akcije prenesli do čim širšega kroga ljudi, so kampanjo nadgradili s posebno aktivacijo Player 0.0, v kateri se igralci potegujejo za edinstveno priložnost – srečanje s čudežnim dečkom Formule 1, ki se je med legende vpisal tudi s trikratnim zaporednim nazivom svetovnega prvaka, in dirkanje z njim v finalu tekmovanja.

Najboljši voznik ni najhitrejši, temveč najbolj odgovoren

Ekipi, ki stoji za akcijo, veliko pomeni sodelovanje z zvezdnikom Formule 1, saj z njim delijo prepričanje, da je za volan potrebno sesti z veliko mero preudarnosti. “Promocija odgovornega pitja je že vrsto let naša pomembna zaveza, za katero vsako leto namenimo vsaj 10 % svojih oglaševalskih sredstev in temu v sklopu kampanj #KadarVozišNePij ostajamo zvesti še naprej. Še posebej pa smo ponosni, da smo kampanjo letos lahko nadgradili s privlačnim izzivom in prepoznavnim obrazom, ki je vzor številnim mladim po vsem svetu,” je povedalaDaphne Stavropoulou, direktorica marketinga v Pivovarni Laško Union.

Avtor: Heineken

Kvalifikacije za najboljšega voznika se iztečejo 26. marca

Globalna aktivacija poteka v več kot 20 državah po svetu. Med njimi je tudi Slovenija, kjer je tekmovanje razdeljeno na dva dela – na kvalifikacije in finale. V kvalifikacijskem obdobju, ki bo potekalo do vključno 26. marca, se bodo lahko vsi, starejši od 18 let, pomerili v spletni dirkaški igri Player 0.0. Dvanajst najvišje uvrščenih se bo nato 7. aprila pomerilo še v velikem finalu na Game Gang Showu v Ljubljani, in sicer v vožnji v simulatorju. V sklopu največjega igričarskega spektakla leta se bodo med 5. in 6. aprilom na štirih dirkalnih simulatorjih lahko dodatno pomerili tudi vsi obiskovalci dogodka, med katerimi se bodo v finale uvrstili še štirje igralci. Tako se bo 7. aprila na Gospodarskem razstavišču vseh 16 finalistov potegovalo za vrhunske nagrade, prvouvrščeni pa bo dobil edinstveno priložnost, da se na globalnem zaključku aktivacije Player 0.0 iz oči v oči pomeri z legendarnim prvakom Formule 1.

Ne odlašajte in se v spletnem izzivu preizkusite tudi vi!

“Veselimo se tekmovanja in nestrpno pričakujemo podelitev naziva Player 0.0 v Sloveniji. Zmagovalca čaka nepozabna izkušnja, ki jo lahko omogoči le Heineken – veliki finale, na katerem se bo pomeril z Maxom Verstappnom in ostalimi gaming prvaki po svetu. Najboljše tri v Sloveniji čakajo vrhunske nagrade, zato pozivamo vse polnoletne, da čim prej ogrejejo svoje prste in se preizkusijo v igri Player 0.0,” poziva Daphne Stavropoulou.

Tekmujete lahko na www.heineken.com/player00
Foto: Heiniken
Foto: Heineken