Na svoj račun boste prišli predvsem trije srečneži.
Priljubljena trgovina s pohištvenimi dobrinami se je v slovenska srca usidrala že davnega leta 1949. Takrat so jo mnogi poznali pod imenom LES. Sedem let kasneje, torej leta 1956, pa se je preimenovala v še danes znano LESNINO, trgovsko podjetje za trgovanje z lesom, lesnimi izdelki in gradbenim materialom. V tem času se je podjetje pospešeno razvilo in ustanovilo svoje poslovne enote zunaj Slovenije, na področju takratne Jugoslavije.
O priljubljenosti njihovih izdelkov sem povprašala tudi svojega dedka: “Ko sem bil star približno sedem let, sta mama in oče domov prinesla novo mizo. Bila je lesena in svetlo rjave barve,” mi pove. “Takrat je bil nakup pohištvenega kosa, takšnega, kot je bila miza, nekaj zares posebnega. Tega nisi videl vsak dan. Od takrat naprej sem domačo nalogo vsak dan delal prav za to mizo iz Lesnine, sestra pa je mami s še večjim veseljem pomagala pri vsakodnevni kuhi. In veš, za to mizo sediva tudi midva danes.”
Pred razponom interneta in družbenih omrežij, natančneje leta 1973, je Lesnina doživela novo preobrazbo, saj je postala delovna organizacija s štirimi temeljnimi organizacijami. Leta 1989 se je preimenovala v MI moderni interieri, ki posluje z več kot 53 prodajalnami, od tega z devetimi v Sloveniji. Leta 1998 je nastopila nova strategija pod okriljem nove delniške družbe. Lesnina je leta 1999 v Ljubljani odprla svoj največji poslovno-trgovski center, ki je meril kar 23 tisoč kvadratnih metrov!
Enajst let kasneje je podjetje postalo član uspešnega koncerna XXXLutz. Gre za drugo največjo trgovinsko skupino s pohištvom na svetu in spada med top 20 dinamičnih podjetij v Evropi.
Lesnina je v svojih 75 letih kariere v slovenskih srcih pustila velik pečat. V bogati ponudbi pohištvenih kosov so svoj prostor našle tudi tiste malenkosti, ki vsak dom naredijo še bolj domač in pisan. Dodatki za dom, pa naj bodo vsakdanji ali sezonski, v vsak dom prinesejo osebni pečat. V dodatkih, kot so sveče, svetila, slike in hišni tekstil, se razpozna značaj doma in njegovih prebivalcev.
Marsikdo se v Lesninine poslovalnice zateče predvsem pred večjimi prazniki, kot sta božič in velika noč, kjer lahko najdete najkakovostnejšo in trendovsko sezonsko ter praznično dekoracijo tako za notranje kot za zunanje prostore. Svetila v obliki srčkov za dan zaljubljencev, velikonočni zajčki, jesenske girlande ali novoletne lučke za okrasitev balkona – v Lesnini XXXL lahko vsak kupec najde vedno primerno dekoracijo ali pohištveni kos. In to že 75 let.
Lesnina XXXL gradi svojo prihodnost v pohištvenem svetu na bogatih izkušnjah in s pomočjo zvestih strank, ki jim zna prisluhniti. Nakup v poslovalnicah in tudi na spletu je varen in zanesljiv, svojim kupcem pa nudi podporo na vsakem koraku načrtovanja, nakupa in montaže novih kosov pohištva. »Svetovalci Lesnine XXXL razumejo, da je vsaka stranka in dom drugačen, zato z veseljem skupaj s kupci izdelujejo rešitve po meri,« sporočajo pristojni iz podjetja. Trdijo, da so povsem samoumevne tudi druge prilagojene storitve, kot so izposoja transportnega vozila, montaža, dostava, meritev na domu in celo šiviljske storitve.
Dodatne ugodnosti uživajo imetniki XXXL kartice ugodnosti. Ne samo, da prejmejo letne ugodnosti in mesečne ponudbe, ampak tudi rojstnodnevna presenečenja, ekskluzivne storitve (npr. brezplačna izposoja transportnega vozila), popuste v XXXL restavracijah in še več.
Lesnina z osebnim pristopom in neomejenimi možnostmi pohištva svojim kupcem omogoča, da dom zares opremijo po svoje. Dom z Lesnininim pohištvom izraža individualnost in okus vsakega posameznika v prav vsakem obdobju življenja. Življenjske poglavja – kot so rojstvo in prvo stanovanje – pa so ravno tisti dogodki v življenju mladih, ko največkrat opremljajo ali prenavljajo svoj dom ter izbirajo novo pohištvo. Zato je ta poglavja Lesnina postavila v ospredje kampanje.
Slogan ‘Moj dom po moje’ in zgodbe kampanje, odlično povzemajo edinstveno konkurenčno prednost Lesnine. V Lesnini lahko namreč prav vsakdo poišče pohištvo, ki ustreza njegovi filozofiji življenja in doma. Verjamemo, da niti eden dom, ki je opremljen s pohištvom iz Lesnine, ni videti enako. Letos Lesnina obeležuje že 75 let edinstvenosti slovenskih domov in to je tisto, kar nas zares žene naprej. Kampanje je znova zasnovana z drugačnim, humornim pristopom, kar je že nekaj let Lesninin prepoznavni slog.