Posel

Katero delo omogoča, da ustvarjaš priložnosti na samosvoj način znotraj velikega mednarodnega podjetja?

3. februarja, 2023 - Oglasno sporočilo

Takšna služba zares obstaja in zagotovo poznate številne, ki jo opravljajo. Govorimo o delu zavarovalnega zastopnika, na katerega se vežejo številni miti. Kot na primer ta, da je zastopnik človek z aktovko, ki trka na vrata strank in v rokah drži ogromen kup papirja.

Ali danes zavarovalničarja res prepoznaš po aktovki?

Nikakor! Tablica in najsodobnejše digitalne inovacije so jo že zdavnaj zamenjale. Časi, ko se je zastopnik s svojimi strankami dogovarjal za termine le prek telefona ali trkal na njihova vrata in s kalkulatorjem preračunaval višino premije, so preteklost. Razvoj informacijske tehnologije in digitalizacija sta bistveno spremenila navade strank in tudi službo zastopnika. Komunikacijske rešitve družbenih omrežij so postale veliko bolj priljubljene od elektronske pošte in telefona za izmenjavo sporočil, računalnik pa je zamenjala tablica. Vse več strank si želi video klic z nasvetom in sklenitev police na daljavo. Še vedno pa dober zastopnik ve, katera stranka ceni osebno srečanje. Dejstvo je namreč, da največ šteje osebni pristop, zato se zastopnik vedno prilagodi stranki. Tudi mit o tem, da mora biti zastopnik predvsem dober v matematiki, ne drži, saj za to poskrbi sodobna programska oprema.

Foto: Generali

Zastopnik je prvi, ki ga stranka pokliče ob nepredvidenih in tudi lepih dogodkih

Zelo pogost mit, da stranke zastopnikom ne zaupajo, pade takrat, ko doživimo nesrečo. Prav zastopnik je namreč prvi, ki ga stranke pokličejo. Ne le ob nesreči, tudi ob nakupu novega avtomobila, posebno pa takrat, ko si začnejo ustvarjati dom, ki ga bodo napolnili novi družinski člani. Pokličejo ga za najboljši nasvet, kako lahko poskrbijo za varnost vseh in vsega, kar jim pomeni največ. Tako je tudi mit, da je zastopnik nekdo, ki strankam teži, stvar preteklosti. Zastopnik najprej dobro prisluhne in razume ter se vživi v potrebe strank, predvsem pa zna predvideti tudi nove in nepričakovane življenjske okoliščine, ki se bodo zgodile v prihodnosti. Stranke to cenijo in to je tisti občutek, ki pomeni največ – da si naredil nekaj dobrega!

»Zaupanje je glavno, saj ni večje nagrade, kot če te stranka priporoči naprej. Imam primere, ko so zavarovane tudi po 3 generacije v družini. Vedno pravim, da si sledijo trije Z-ji: zaupanje, zavarovanje, zadovoljstvo,« Matej Brank, osebni skrbnik strank za premoženjska in osebna zavarovanja.

Strokovna in osebna rast za finančno varnost

Delo zastopnika je velikokrat povezano tudi z mitom, da nimaš zagotovljene finančne stabilnosti in da si prepuščen samemu sebi pri ustvarjanju finančne varnosti. Resnica pa je popolnoma drugačna. Za delo zastopnika zadostuje 5. stopnja formalne izobrazbe, za opravljanje poklica pa je potrebna pridobljena licenca Agencije za zavarovalni nadzor. Izobraževana ob pridobivanju licence poskrbijo za vsa potrebna znanja, kar potrjuje njegovo strokovnost. Na začetku svoje poklicne poti, ko še ne dela samostojno, pa je bodoči zastopnik skrbno mentoriran in pridobiva veščine ter kompetence za bodočo samostojno pot. Karierna pot gre torej v jasno začrtani smeri strokovne rasti, ki ob zavzetosti v sodelovanju s strankami hitro prinaša rezultate. Kot zastopnik si priložnosti ustvarjaš sam – in uspehi so dobro nagrajeni!

»Za začetek potrebuješ 5. stopnjo izobrazbe, sicer pa je med sodelavci več kot 80 različnih poklicnih profilov. Meni je že od prvega dne prav prišlo vsako znanje, se pa stalno učiš. Skratka, pestro. Najbolj pomembno pa je, da ljudi ne jemlješ kot številke,« Vesna Ilić, osebna skrbnica strank za premoženjska in osebna zavarovanja.  

Vsak dan nove izkušnje in spoznavanje ljudi

Mit o enoličnem in dolgočasnem delu se tako nikakor ne more poistovetiti s poklicem zavarovalnega zastopnika. Na družbenih omrežjih imajo zastopniki vsak dan več sledilcev, v telefonskem imeniku pa se veča število stikov. Ravno tako je vsak dan zapolnjen z zahvalami zadovoljnih strank. Hvaležne so, da jim nekdo stoji ob strani ob nepredvidenih situacijah, ki so spremenile njihov ustaljeni življenjski vsakdan. Drugače povedano – zavarovalni zastopnik s svojo strokovnostjo in osebnim pristopom postane zvezda in sinonim za zavarovanja v svojem okolju!

»To je prej življenjski stil kot pa poklic. Glavna prednost je v razgibanosti, vsak dan je drugačen, pa spoznaš res veliko ljudi. Je več kot delo – ko osvojiš princip, si lahko sam razporejaš kaj in kdaj delaš. In priložnosti si lahko ustvariš sam, kar je res dober občutek. Če te zanima, kaj to pomeni, se nam pridruži,« Gregor Kozlevčar, osebni skrbnik strank za premoženjska in osebna zavarovanja.

Vabljeni, da se preizkusite v tem izzivu in postanete del Generalijeve ekipe!

Danes je to služba za vse, ki hodijo z roko v roki z najsodobnejšo tehnologijo in zato lahko delo opravljajo od kjerkoli. Če znaš poslušati in razumeti drugega ter mu s svojim nasvetom pomagati in tudi predvideti, kako lahko najboljše poskrbi za prihodnost, je ta priložnost prava zate.  Poklic zavarovalnega zastopnika omogoča veliko priložnosti za ustvarjanje finančno varne prihodnosti in obenem fleksibilen delovni čas. Največje zadovoljstvo pa je, da stranke cenijo svojega zastopnika, saj vedo, da se nanj lahko popolnoma zanesejo, ko ne gre vse po načrtih. Zavarovalni zastopnik je tisti, ki strankam stoji ob strani skozi vse življenjske situacije, kot pravi vseživljenjski partner.

Zavarovalnica Generali prav zdaj k sodelovanju vabi nove osebne skrbnike strank za premoženjska in osebna zavarovanja in zavarovalne zastopnike za prodajo osebnih zavarovanj, ki bodo s svojimi strankami vsak dan gradili vseživljenjska partnerstva. Generali, ki je del ene najstarejših zavarovalniških skupin na svetu s skoraj 200-letno tradicijo, je usmerjen v inovativno poslovanje in uporabo digitalizacije za boljšo uporabniško izkušnjo strank. Njihovi zastopniki pa na globalnih tekmovanjih dosegajo vrhunske rezultate v svetovnem merilu. Preverite vsebino dela v objavljenem razpisu.