fbpx
Posel

Kako s sodobnimi digitalnimi prijemi do boljše prodaje in marketinga? 

18. marca, 2024 - Oglasno sporočilo

Kupci imajo v današnjem svetu nešteto možnosti, med katerimi se lahko odločajo. Zgolj ponudba izdelkov ali storitev ne zadostuje več za zagotovitev prodajnih uspehov. Podjetja morajo ustvariti strateški prodajni proces, ki izkorišča moč digitalizacije. Digitalna preobrazba, pri kateri združita moči marketing in prodaja, postaja ključna za ustvarjanje digitalne izkušnje. 

Na dogodku Digitalna preobrazba, ki bo potekal v četrtek, 11. 4. 2024, v Kristalni palači v Ljubljani, bodo strokovnjaki iz različnih področij predstavili sodobne digitalne prijeme in taktike, ki spodbudijo prodajo in prepričajo stranke v nakupnem procesu. Teorija bo podkrepljena s primeri uspešnih slovenskih podjetij in znanje boste lahko uporabili v praksi.

Dogodek je brezplačen, obvezna pa je predhodna prijava

PRIJAVA NA DOGODEK

Izbira prave oglaševalske strategije

Z različnimi tipi oglasov na različnih platformah lahko ustrežemo različnim ciljem, vse od vzbujanja zanimanja do povečanja prodaje. Sočasno oglaševanje na kanalih kot so YouTube, Google Search, Facebook, Instagram, TikTok in LinkedIn se sliši mamljivo. Pa je porabljanje denarja ob proračunu 500 € zares smiselno? Odgovor razkrije Boštjan Kovač, vodja PPC oglaševanja v agenciji Kokos

Kako prepričati z dobro spletno stranjo/trgovino?

Spletnih strani in trgovin je na spletu sedaj že res veliko. Kako izstopiti iz množice in katere so dobre prakse, ki jih je treba upoštevati? Roman Krušič, senior svetovalec v agenciji Spletna postaja, bo delil konkretne primere in nasvete, ki jih je enostavno prenesti v prakso. 

Foto: Digitalna preobrazba

Od povpraševanja do optimalnega zaključevanja prodaje s sistemom CRM

Prodaja ni stvar naključij, pač pa skupek natančno predvidenih korakov, s katerimi pripeljemo potencialno stranko od povpraševanja do konca nakupnega procesa – nakupa. Svetovalec za CRM sistem v podjetju Intera Uroš Žohar bo predstavil izzive slovenskih podjetij in praktične rešitve za povečanje prodaje.

ČASOVNICA DOGODKA

Spremenite nakupno pot v nakupni cikel z e-mail in SMS marketingom

Že obstoječi kupci v povprečju zapravijo kar 500 % več, zato je pomembno, da jih ustrezno ciljamo tudi po vsaki konverziji. Avtomatizacije e-mail in SMS marketinga so med najučinkovitejšimi pristopi. Matic Stocca, svetovalec v podjetju SqualoMail, bo delil dobre prakse, ki kupce zadržijo na dolgi rok.

EU sredstva za digitalizacijo podjetij so, kako jih izkoristiti?

V današnjem svetu, kjer tehnologija nenehno napreduje, je digitalizacija ključna za ohranjanje konkurenčnosti podjetij. Evropska unija področje digitalizacije prepoznava kot eno izmed prednostnih nalog, zato so na voljo številne finančne spodbude v obliki javnih razpisov. Tajda Marinič, vodja projektov pri Alias plus, vam bo razkrila, katere finančne spodbude so na voljo za digitalno preobrazbo podjetij.

KDO SO STROKOVNJAKI, KI BODO DELILI UPORABNA ZNANJA IN TAKTIKE?

Komu je dogodek namenjen?

Dogodek Digitalna preobrazba je namenjen vsem strokovnjakom in vodjem prodaje, trženja, strokovnjakom s področja načrtovanja marketinških aktivnosti, informatike in digitalne transformacije. 

Foto: Digitalna preobrazba

Udeležba je brezplačna

Ne zamudite dogodka, na katerem boste pridobili znanje o uspešnih digitalnih pristopih, ki bodo vašo prodajo dvignili na višjo raven. Dogodek je brezplačen, obvezna pa je predhodna prijava

PRIJAVITE SE TUKAJ