Prosti čas

Iz česa si ti?

13. aprila, 2023 - Oglasno sporočilo

Cockta vstopa v pomlad z novo regijsko komunikacijsko akcijo Iz česa si ti?, s katero želi izpostaviti edinstvenost svojih sestavin kot tudi uporabnikov.

Cockta je svojevrstna pijača, ki ostaja zvesta svoji naravi, prihajajočim in odhajajočim trendom navkljub. Kot namiguje že njeno ime, je Cockta pravzaprav koktajl skrbno izbranih sestavin. Vsaka od njih prinaša nekaj edinstvenega, skupaj pa tej priljubljeni pijači dajejo poln, edinstven in avtentičen okus. Podobno pa trdijo tudi za ljudi, ki so zmes strasti, izkušenj, prepričanj, nazorov, čustev … Vsaka od teh ”sestavin” je pomembna, saj je posameznike oblikovala v edinstvene in avtentične osebe.

Foto: Cockta

Protagonista kampanje sta bodibilderka Larisa Glavina, ki svojo ženstvenostjo in izklesanim telesom presega stereotipe lepote in spolnih vlog, in paraolimpijski kolesar, Milan Petrović, ki ga na poti do zastavljenih ciljev in uspehov ne ustavi nič, niti slepota.

Regijsko komunikacijsko strategijo in oglaševalsko akcijo so zasnovali v agenciji Herman & partnerji. Miha Bevc, kreativni direktor, je ob tem dejal: ”Cockta je ena od največjih regijskih znamk z bogato zgodovino, zato je bilo snovanje nove akcije še posebej odgovorna naloga, ki smo se je lotili z zanosom in ponosom. Verjamemo, da bo komunikacijska platforma ‘Iz česa si ti?’ dosegla zastavljene komunikacijske cilje in omogočila nadaljnje snovanje avtentičnih vsebin, s katerimi se bodo ljubitelji Cockte – pa tudi drugi – lahko poistovetili.

Foto: Cockta

Aleksandra Grković, vodja razvoja blagovne znamke, je pri tem dodala: ”Ideja o novi komunikacijski akciji je nastala na podlagi dejstva, da je Cockta ‘ustvarjena drugače’ in da je njen recept nespremenjen že več kot 70 let. Poleg vrednosti, ki jo kot blagovna znamka predstavlja skozi desetletja, izstopa tudi s svojo značilno sestavo in izrazitim okusom, ki jo loči od drugih kola pijač. Ob tej priložnosti smo želeli poudariti vse njene prednosti in potrošnike spomniti, da je Cockta narejena iz najokusnejših zelišč, naravnega ogljikovega dioksida in brez kofeina. Hkrati pa smo v kampanji ohranili že znano glasbeno podlago, torej smo to zgodbo začeli v novi preobleki z dvema pristnima osebama, ki nas z razkrivanjem lastnosti, v katere so vtkane, naravno uvedeta v zgodbo Cocktinih sestavin.