Kulinarika

Hot dog slavimo tudi v Sloveniji

16. julija, 2025 - Oglasno sporočilo

Ob mednarodnem dnevu hot doga je MOL Fresh Corner objavil nove podatke o prodaji, ki dokazujejo, da so hot dogi regionalni uspeh in so postali neločljiv del gastronomske ponudbe na MOL bencinskih servisih v regiji, tudi v Sloveniji. V prvih šestih mesecih leta 2025 smo v mreži bencinskih servisov Skupine MOL prodali 20 milijonov hot dogov. Te številke potrjujejo, da je MOL Fresh Corner hot dog eden od osnovnih elementov kulture prehrane na poti v celotni regiji.

Klasični hot dog še naprej ostaja vodilni na lestvicah najboljših: je najbolj iskan okus ne le v Sloveniji, ampak tudi na Hrvaškem, Slovaškem, Madžarskem in Češkem. Med ostalimi okusi po številu prodanih kosov izstopata tudi hot dog z okusom paprike in piščančji hot dog, med sezonskimi okusi pa je med strankami priljubljen tudi italijanski hot dog z okusom mocarele in paradižnikov.

Leta 2024 je celotna mednarodna mreža MOL Fresh Corner prodala 43 milijonov hot dogov – toliko, da bi, da če bi jih postavili v vrsto, oblikovali 7.000 kilometrov dolgo verigo, ki bi se raztezala od Ljubljane do Filadelfije.

Največ hot dogov v Sloveniji prodamo na avtocestnih bencinskih servisih, čeprav po prodaji ne zaostajajo veliko niti mestni bencinski servisi, predvsem na štajerskem koncu, kar potrjuje, da je hot dog univerzalen prigrizek, ki si ga številni privoščijo tudi za malico, ne zgolj kot prigrizek na poti.

MOL Fresh Corner se v letu, ko praznuje 10. rojstni dan, v Sloveniji širi

Skupina MOL je leta 2015 predstavila koncept Fresh Corner z namenom, da bencinske servise preoblikuje tudi v kulinarične destinacije. V zadnjem desetletju je MOL Fresh Corner zrasel v eno najvidnejših maloprodajnih mrež v regiji z več kot 1.300 lokacijami. Leta 2024 je mreža prodala 65 milijonov skodelic kave in 43 milijonov hot dogov – to pomeni več kot dve skodelici kave vsako sekundo in 80 hot dogov vsako minuto.

Gastronomsko ponudbo prilagajamo potrebam strank in jo nenehno razvijamo. »V Sloveniji smo trenutno v obdobju rekonstrukcij naših MOL in INA bencinskih servisov, ki so del razširjene mreže. S popolno prenovo trgovinskega in gastronomskega dela na rekonstruirane bencinske servise uvajamo tudi celovito MOL Fresh Corner ponudbo, ki zraven Fresh Corner kave in Fresh Corner hot dogov vključuje med drugim še sveže pripravljene sendviče, pekovsko pecivo, predvsem na avtocestah pa tudi tople obroke,« je povedal vodja maloprodaje MOL-a v Sloveniji Neven Kolanović. »Do začetka avgusta bomo na 17 MOL in INA bencinskih servisih, kjer celovita MOL Fresh Corner ponudba še ni na voljo, strankam ponudili MOL Fresh Corner kavo in MOL Fresh Corner hot dog, kar pomeni, da postajata paradna konja naše gastronomske ponudbe tudi v Sloveniji vse dostopnejša.«

Foto: MOL

Leto praznovanja in presenečenj

Ob 10. obletnici Fresh Cornerja MOL tudi v Sloveniji pripravlja številne aktivnosti. Člani programa zvestobe MOL Move lahko vsak mesec pričakujejo ekskluzivne popuste, seveda pa bomo tudi v prazničnem letu nadgrajevali MOL Fresh Corner ponudbo s sezonskimi specialitetami. Fresh Corner je pomemben steber trajnostne strategije Skupine MOL, katere cilj je podjetje še bolj približati potrošnikom.

MOL v Sloveniji

MOL Slovenija in MOL & INA sta članici Skupine MOL, ki je na slovenskem trgu prisotna že od leta 1996. Ponujamo visokokakovostna EVO goriva, ki so na voljo na več kot 130 bencinskih servisih po državi.  Osredotočeni smo na potrebe kupcev, zato z našo vrhunsko gastronomsko Fresh Corner ponudbo zagotavljamo prijeten postanek na poti, ki ga bogatijo vrhunska kava ter slastni hladni in topli prigrizki. Uspešno uresničujemo Shape Tomorrow trajnostno strategijo Skupine MOL, smo zanesljiv partner našim kupcem, dobaviteljem in lokalnim skupnostim ter odgovoren delodajalec. Osredotočenost na rast, zadovoljstvo kupcev in zaposlenih nam omogoča investiranje v nadaljnji razvoj ter hkrati zagotavlja zmogljivosti za učinkovito prilagajanje prihodnjim spremembam v gospodarskem okolju. 

O Skupini MOL

Skupina MOL je mednarodna, integrirana, naftna, plinska, petrokemična in maloprodajna družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. S svojimi poslovnimi dejavnostmi in dinamično mednarodno ekipo, ki šteje več kot 25.000 ljudi, je aktivna v več kot 30 državah in beleži več kot 100 let izkušenj v industriji. Skupina MOL upravlja tri rafinerije in dva petrokemična obrata v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem ter na Hrvaškem in ima v lasti mrežo več kot 2.400 bencinskih servisov v 10 državah srednje in vzhodne Evrope. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti Skupine MOL so podprte z več kot 85-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov ter 30-letnimi izkušnjami pri vbrizgavanju CO2. Trenutno potekajo proizvodne aktivnosti v 8 državah in raziskovalne dejavnosti v 9 državah.

Skupina MOL je zavezana k transformaciji svojega tradicionalnega poslovanja na osnovi fosilnih goriv k nizkoogljičnem, trajnostnem poslovnem modelu in si prizadeva, da bi postala ogljično nevtralna do leta 2050, medtem ko bo oblikovala nizkoogljično krožno gospodarstvo v regiji srednje in vzhodne Evrope.