Posel

Google Ads strategije, ki delujejo!

6. julija, 2024 - Oglasno sporočilo

Z več kot 3,5 milijarde iskanj na dan je Google največji iskalnik na svetu, kar predstavlja izjemno priložnost za oglaševanje. Vendar pa uspeh v svetu Google Ads ni zagotovljen zgolj z nastavitvijo kampanje. Za dosego vrhunskih rezultatov je potrebna premišljena strategija, natančna analiza in nenehno prilagajanje.

Med vsemi oblikami spletnega oglaševanja, ki dandanes predstavlja temelj promocije vsakega podjetja, za najbolj priljubljenega nedvomno velja Google oglaševanje. Gre za spletno prikazovanje oglasov, s pomočjo katerih skušajo podjetniki doseči širšo množico posameznikov iz ciljne skupine, hkrati pa povečati konverzacijo – pripraviti jih k oddaji povpraševanja, klicu, prijavi na elektronske novice, prenosu brezplačnega priročnika ali nakupu.

Cilj Google oglaševanja je pritegniti večje število potencialnih strank in spodbuda teh h konverzaciji, ker pa Google oglaševanje omogoča sledenje uspešnosti oglasov, obenem ponuja odlično priložnost za učenje oziroma izboljševanje prihodnjih oglaševalskih kampanj.

Koraki do uspešnega Google oglaševanja

Oglasi na Googlu imajo v primerjavi z ostalimi oblikami spletnega oglaševanja vrsto prednosti. Med drugim povečajo prodajo, omogočajo hitro vidnost, rezultati so merljivi, stranke natančno ciljane, oglaševalske kampanje prilagodljive, na voljo pa so tudi najrazličnejše možnosti oglaševanja.

Skupno vsem je, da Google oglaševanje poteka v več korakih, vsak od njih pa je za dobro načrtovanje in izvedbo oglaševalske kampanje, prav tako za optimizacijo rezultatov, nujno potreben.

  1. Določitev ciljev. Uspešnost vsake oglaševalske kampanje je merljiva, a jo odreja dejstvo, ali so cilji doseženi ali ne, zaradi česar je treba te določiti še pred pričetkom Google oglaševanja.
  2. Raziskava konkurence. Da bi lahko oblikovali učinkovito oglaševalsko kampanjo, je treba dobro poznati konkurenco in pripraviti vsebine, boljše od najboljših konkurentov.
  3. Priprava oglaševalske strategije. Oglaševalska kampanja mora biti skladna s cilji, ob tem pa zasnovana celostno, kar pomeni, da se dotika tako samega oglaševanja kot ponudbe ter splošnega spletnega nastopa.
  4. Priprava oglasov. Namen vsakega oglasa je izpostaviti prednosti podjetja, storitev ali izdelkov, a na način, da so te prilagojene potencialnim strankam in njihovim željam ter potrebam.
  5. Vzpostavitev merjenja. K dobrim rezultatom aktualnega Google oglaševanja in uspešnosti bodočih oglaševalskih kampanj največ pripomore merjenje oglaševanja ter dogajanja na spletni strani.
  6. Optimizacija Google oglaševanja. Redno spremljanje dosega, uporabniške izkušnje in rezultatov oglaševanja omogoča usmerjanje oglaševalskih sredstev izključno tja, kjer je oglaševanje profitabilno.
  7. Poročilo. Podjetje, ki se poslužuje Google oglaševanja, mora biti stalno na tekočem tako z dogajanjem kot z rezultati. Tedensko poročilo zato zagotavlja pregled nad porabo oglaševalskih sredstev, pa tudi jasno predstavo o tem, kam so sredstva odtekla in kaj so prinesla.
Foto: Google oglaševanje
Foto: Google oglaševanje

Vsi omenjeni koraki predstavljajo standard delovanja Spletnika z več kakor dvajsetletnimi izkušnjami na področju Google oglaševanja. Ta vsa ta leta za podjetja iz vrste najrazličnejših panog pripravlja nadstandardne, vsebinsko kakovostne, učinkovite ter celostno zasnovane oglaševalske kampanje, ki skupaj z analitičnim pristopom k prodaji vodijo k zanesljivim rezultatom, na temelju katerih podjetja rastejo, se razvijajo, predvsem pa postajajo najprepoznavnejše znamke svoje branže.

Strategije Google oglaševanja

Skrbno upravljanje z oglaševalskim denarjem, donosnost oglasov na Googlu, A/B testiranje, celostni pristop in napredne oblike oglaševanja sodijo med najpomembnejše kriterije v procesu doseganja uspešnih rezultatov z oglaševalskimi kampanjami.

Na stroške, povezane s tem, vplivajo različni dejavniki, med njimi vrsta oglaševanja, konkurenca, ključne besede, ciljna skupina, geografsko območje, dnevni proračun in ocena kakovosti (Quality Score), a neodvisno od teh izkušnje kažejo, da se Google oglaševanje izplača vsakomur.

Med vsemi vrstami Google oglaševanja prednjačijo štiri strategije: iskalno omrežje, prikazni oglasi, video (YouTube) oglaševanje in Performance Max oglaševanje.

Iskalno omrežje

Oglasi, prikazani med rezultati iskanja na posamezno ključno besedo, določeno s strani uporabnika, so namenjenim aktivnim iskalcem informacij o izdelkih ali storitvah, zato je tovrstno Google oglaševanje dobro za povečanje dosega (novih) potencialnih strank.

Foto: Google oglaševanje
Foto: Google oglaševanje

Med njegove prednosti sodijo natančno ciljanje na osnovi ključne besede oziroma ključnih besed, plačilo na klik, enostavno in transparentno merjenje ter možnost prilagajanja oglaševalskega proračuna.

Prikazni oglasi (Display Ads)

Prikazni oglasi se prikazujejo na spletnih straneh, v aplikacijah in video trgovinah, vključenih v prikazno omrežje Googla. Ta vrsta oglasov je učinkovita za povečevanje prepoznavnosti blagovne znamke in se priporoča podjetjem, katerih cilj je izboljšati prepoznavnost, razširiti občinstvo ter pritegniti nove stranke.

Google oglaševanje te vrste se od ostalih razlikuje po vizualnem oglaševanju, širokem dosegu, sledenju uporabnikom in naprednemu ciljanju.

Video (YouTube) oglasi

Obstajajo različni tipi video (YouTube) oglasov – oglasi, ki jih ni mogoče preskočiti, in-feed oglasi, bumper oglasi, outstream oglasi in oglasi na glavni strani –, za vse pa so značilni vizualno privlačna zasnova oglasnega sporočila, doseganje širokega občinstva, pospešitev prodaje, spodbujanje angažiranosti s strani uporabnika in povečevanje prepoznavnosti blagovne znamke.

Bistvo video Google oglaševanja je tako promoviranje izdelkov in storitev, in sicer s pomočjo natančnega ciljanja ter prilagojenega formata (prikazovanje pred, med ali po YouTube posnetkih).

Performance Max oglasi

Celostno zasnovana oglaševalska kampanja v okviru Google oglaševanja oglase prikazuje na vseh Google kanalih (YouTube, Gmail, Google Maps, Google Discover, iskalno omrežje, prikazni oglasi), pri čemer avtomatizacija in strojno učenje naprednih algoritmov ter personalizacija oglasov omogočajo širok doseg in ponovno ciljanje (remarketing).

Tako se ena sama oglaševalska kampanja samodejno prilagaja in uporabniku in kanalu, kar občutno povečuje konverzacijo, Performance Max oglasi pa prav zaradi tega veljajo za najuspešnejšo strategijo Google oglaševanja.

Foto: Google oglaševanje
Foto: Google oglaševanje

Z nekaj vloženega časa, obilo truda, rednega učenja in (pridobljenega) znanja strokovnjak Google oglaševanja dandanes, ko je na voljo nešteto spletnih tečajev tudi na temo oglaševanja, brez težav lahko postane praktično vsak. Kljub temu pa je smotrno Google oglaševanje in s tem sredstva, namenjena oglaševanju, prepustiti v roke strokovnjakom, ki bodo denar vložili točno tja, kjer se bo obrestoval.

Najboljša izbira za to je vsekakor Spletnik, ki premore tako znanje kot izkušnje in strokovnost, vse našteto pa med drugim potrjujejo izjemni rezultati dosedanjih strank.