Game Changer se vrača v Ljubljano! Druga edicija zdaj že mednarodne tehnološke konference bo 11. novembra v Four Points by Sheraton v središče pozornosti postavila teme s področja E-Commerce, FinTech in Big Data.
Game changer združuje poslovne priložnosti z naprednimi tehnološkimi področji, kot so umetna inteligenca, big data, WEB3, kibernetska varnost, igrifikacija, družbeni mediji, SaaS in trženje. S konferencami v Zagrebu, Ljubljani, Črni gori in kmalu tudi Londonu povezuje predstavnike tehnološke industrije, znanosti, institucij, poslovnih skupnosti, študente in posameznike, ki že sodelujejo ali pa še bodo sodelovali v dinamičnem procesu digitalne preobrazbe.
Celodnevni program Game Changer Ljubljana 2.0 bo z več kot 50 govorci in panelisti letos potekal v kar treh dvoranah in expo coni. Zabeležite si torej 11. 11. 2024, Four Points by Sheraton Ljubljana Mons.
Early bird vstopnice po 50 EUR nižji ceni so v omejeni količini na voljo do 27. oktobra, zato si TUKAJ čim prej zagotovite svojo.
DVORANA 1 / E-COMMERCE: Digitalne izložbe, neskončne priložnosti
Spoznali bomo ključne trende v e-trgovini, vključno z vzponom B2B e-trgovine, Q-Commerce in livestream nakupovanjem. Razprave v sklopu panela bodo obravnavale tudi upravljanje ključnih kazalnikov, napovedno analitiko za preprečevanje pomanjkanja, avtomatizirano upravljanje vračil ter pomen etike in ekoloških dejavnikov pri blagovnih znamkah.
DVORANA 2 / FINTECH: FinTech preboji – Transakcije, ki oblikujejo novo pokrajino trgovanja
Zaradi hitrega razvoja te industrije se bomo osredotočili na fintech inovacije, ki preoblikujejo trgovanje. Teme bodo med drugim vključevale zaščito pred goljufijami z umetno inteligenco, personalizirano digitalno zavarovanje, vlogo tehnologije pri vlaganjih v startupe, sprejemanje odprtega bančništva in širitev blockchaina onkraj kriptovalut, kar spreminja finančni sektor.
DVORANA 3 / BIG DATA: Pospeševanje pridobivanja uporabnikov z uporabo velikih podatkov in umetne inteligence
Uporaba velikih podatkov in umetne inteligence prinaša revolucijo za pridobivanje uporabnikov in izkušnje strank. S programom big data bomo raziskali personalizirane interakcije, grajenje skupnosti v marketinških kampanjah, priložnosti za rast z uporabo strojnega učenja in večkanalno prihodnost medijskih platform, ki bo temeljila na podatkih. Posvetili se bomo tudi pomenu transparentnosti pri uporabi podatkov, ki je ključna za grajenje zaupanja in zaščito intelektualnih pravic v digitalni dobi.
Vstopnice so na voljo na povezavi.