Predstavili vam jih bodo na dogodku Digitalna preobrazba, na katerem boste pridobili znanje o uspešnih digitalnih pristopih, ki bodo vašo prodajo dvignili na višjo raven.
V današnjem konkurenčnem poslovnem okolju zgolj ponudba izdelkov ali storitev ni več dovolj za zagotovitev prodajnega uspeha. Podjetja morajo ustvariti strateški prodajni proces, ki izkorišča moč digitalizacije. Ključna za ustvarjanje digitalne izkušnje zato postaja digitalna preobrazba, pri kateri združita moči marketing in prodaja.
Udeležite se dogodka v sredo, 16. aprila 2025, med 8.30 in 14.00 uro v Kristalni palači v Ljubljani. Letos pod naslovom Digitalizacija prodaje in marketinga: rešitve, ki prinašajo rezultate.
Na dogodku bodo strokovnjaki z različnih področij predstavili sodobne digitalne prijeme in taktike, ki lahko kupca v nakupnem procesu prepričajo z dobro SEO optimizacijo, brezhibno spletno izkušnjo, učinkovitim CRM sistemom in e-mail marketingom. Teorija bo podkrepljena s praktičnimi, preizkušenimi in uporabnimi primeri.

Glavne tematike dogodka:
- 7 največjih napak, ki jih počnete pri SEO optimizaciji
Na konkretnih primerih bo analiziranih sedem največjih SEO-napak, ki jih podjetja in trgovine pogosto delajo.
- Skrivnosti uspeha spletne trgovine PasjaHrana.net
Kakšen je recept za uspeh največje slovenske trgovine pasje prehrane?
- Od povpraševanja do optimalnega zaključevanja prodaje s sistemom CRM
Predstavljeni bodo izzivi slovenskih podjetij in praktične rešitve za povečanje prodaje.
- Email Marketing 2025: Back to the Future
Kaj je kakovostna baza podatkov, katere avtomatizacije so najbolj donosne, kdaj in kako je smiselno uporabiti večkanalni pristop, kaj so dobri primeri personalizacije?
- Okrogla miza: Praktične rešitve umetne inteligence
Razprava bo tekla o tem, kako umetna inteligenca vpliva na digitalno preobrazbo in kako jo lahko podjetja izkoristijo za izboljšanje svojih procesov.
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen vsem strokovnjakom in vodjem prodaje, trženja, strokovnjakom s področja načrtovanja marketinških aktivnosti, informatike in digitalne transformacije. Izkušeni predavatelji bodo predstavili praktične primere, znanje boste lahko uporabili v praksi.

Kotizacija in prijava
Kotizacija za zgodnje prijave do 31. 3. 2025 znaša 50 evrov plus DDV, kasneje pa 75 evrov plus DDV. Prijavite se!
Dogodek organizirajo agenciji Spletna postaja in Kokos, SqualoMail ter Intera.