Tehnologija

Digitalna Preobrazba: Odkrijte skrivnosti prodajnega uspeha slovenskih podjetij!

12. maja, 2023 - Oglasno sporočilo

V svetu, kjer imajo kupci na dosegu roke nešteto možnosti, preprosto ponujanje izdelkov ali storitev ne zadostuje več za zagotavljanje prodaje. Če želijo podjetja uspeti, morajo ustvariti strateški prodajni proces, ki izkorišča moč digitalizacije. Čas je, da odklenete vaša vrata do skrivnosti učinkovitih digitalnih prodajnih pristopov.

Na dogodku Moderni digitalni prijemi, ki bo potekal v četrtek, 18. 5. 2023, v Kristalni palači v Ljubljani, vas bodo vodilni strokovnjaki iz različnih področij popeljali čez obsežen nabor taktik najuspešnejših slovenskih podjetij, ki bodo spodbudile (večjo ali ponovno) prodajo, vaše stranke pa očarale na celotni nakupni poti.

Ustvarjanje zmagovalne oglaševalske strategije

Z različnimi tipi oglasov na številnih platformah lahko ustrežete različnim namenom, od vzbujanja zanimanja do povečanja prodaje. Hkratno oglaševanje na YouTube, Google Search, Facebooku, Instagramu, TikTok in LinkedIn kanalih se sliši mamljivo. Pa je porabljanje denarja ob proračunu 500 € zares smiselno? Boštjan Kovač, vodja PPC oglaševanja v agenciji Kokos, vas bo popeljal po poti izbire prave oglaševalske kampanje in vas naučil, kako to pot prevesti v uspeh v resničnem svetu.

Pridobivanje konkurenčne prednosti z modernimi digitalnimi prijemi

Ali imate tisti tako znani Faktor X, ki vas loči od vaših konkurentov?

Na dogodku Moderni digitalni prijemi bo Roman Krušič, senior svetovalec v agenciji Spletna postaja, razkril skrivnosti ustvarjanja spletne prisotnosti, ki pusti trajen vtis. Odkrijte inovativne strategije za ustvarjanje spletnih trgovin, oblikovanje le-teh, povečanja obiska, izboljšanja uporabniške izkušnje in seveda prodaje. Pripravite se na revolucijo svojega pristopa in pustite svoje konkurente daleč v ozadju.

Od povpraševanja do zvestih strank s sistemom CRM

Od začetne poizvedbe do optimalnega zaključka prodaje ima sistem za upravljanje odnosov s strankami (CRM) ključno vlogo pri usmerjanju potencialnih strank na poti do nakupa. Pridružite se Urošu Žoharju, svetovalcu za CRM sistem v podjetju Intera, in se popeljite v moč sistema Intrix CRM, ki je lahko prilagojen natanko po vaši meri (in potrebah). Odkrijte umetnost spreminjanja nakupne poti v neprekinjen cikel sodelovanja, kjer vsaka interakcija pripelje vaše stranke bližje nakupu.

PRIJAVI SE TUKAJ

Do še več spletnih konverzij z e-mail in SMS marketingom!

Začnite pravilno izkoriščati učinek e-mail in SMS marketinga pri transformaciji nakupne poti! 

Skupaj z Maticem Stocco iz podjetja Squalomail odkrijte skrivnosti personaliziranega sporočanja in avtomatiziranih kampanj, ki spodbujajo konverzije. Naučite se uporabiti analitiko v vašo korist in začnite ustvarjati prilagojene uporabniške izkušnje, ki navdihujejo zvestobo.

Strokovnjaki, ki bodo prvič združili znanja na enem mestu!

Foto: Digitalna Preobrazba

Boštjan Kovač (Agencija Kokos) Marketing mojster, ki se spletnim oglaševanjem se ukvarja od leta 2016. Deležen je bil tranzicije na slovenskem trgu, od oglaševanja, ki je temeljilo na klikih in prikazih, do oglaševanja, osredotočenega na konverzije. Danes ga pri pripravi oglaševalskih strategij in analiziranju rezultatov zanima predvsem prodajna uspešnost njegovih strank. Trenutno je del oddelka, ki na Kokosu skrbi za več sto spletnih oglaševalskih kampanj.

Foto: Digitalna Preobrazba

Roman Krušič (Spletna Postaja) se s poslovanjem na internetu ukvarja od leta 2001. Obvlada celovit pristop od postavitve spletnih trgovin, spletnega oglaševanja, povečanja obiska in seveda prodaje. Za njim je preko 800 uspešno izvedenih projektov za manjša, srednja in velika podjetja, kot predavatelj pa je imel že preko 100 predavanj po celotni Sloveniji.

Foto: Digitalna Preobrazba

Uroš Žohar (Intera) Svetovalec za CRM in pravi Intrix mojster. Uroš meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces. S svojim širokim tehničnim in strokovnim znanjem ter z desetletnimi izkušnjami na področju CRM se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja.

Foto: Digitalna Preobrazba

Matic Stocca (Squalomail) se je kot vodja projektov v BTL marketingu hitro usmeril v e-mail marketing, ki še danes velja za enega najbolj učinkovitih kanalov komunikacije s potrošniki. Podjetjem pomaga dosegati boljše rezultate njihovih e-mail in SMS kampanj ter marketinških avtomatizacij, preko sto izvedenih projektov pa mu da unikatno poznavanje dobrih in slabih praks e-mail marketinga.

Komu je namenjen dogodek Moderni digitalni prijemi?

Dogodek je namenjen vsem strokovnjakom in vodjem prodaje, trženja, strokovnjakom s področja načrtovanja marketinških aktivnosti, informatike in digitalne transformacije.

Prijava je BREZPLAČNA

Ne zamudite tega enkratnega dogodka, na katerem boste pridobili neprecenljivo znanje o uspešnih digitalnih pristopih, ki bodo vašo prodajo dvignili na višjo raven. Pridružite se nam in spoznajte trike doseganja prodajnih uspehov!

PRIJAVI SE TUKAJ