V času, ko tehnološke inovacije neusmiljeno krojijo naš vsakdan, se mnogi sprašujemo o prihodnost naših delovnih mest. Svetovni ekonomski forum v svojem poročilu za leto 2023 razkriva, da bo več kot 85 % podjetij v naslednjih petih letih v svoje poslovanje vpeljalo tehnologije, kot so umetna inteligenca in digitalne platforme, kar bo korenito spremenilo njihov način poslovanja. Toda, ali smo na te spremembe res pripravljeni?
Vprašanje ni več samo, ali bodo sodobne tehnologije nadomestile naša delovna mesta. Bolj pereče je, kako bomo svoje veščine prilagodili novim zahtevam trga. Poročilo Svetovnega ekonomskega foruma predvideva, da bo večina teh tehnologij, vključno z napredno umetno inteligenco ustvarila več delovnih mest, kot jih bo odpravila.
Umetna inteligenca se danes torej ne prikazuje več kot distopična grožnja, ampak kot orodje, ki lahko prinese koristi na številnih področjih. Od izboljšanja odločanja in personalizacije storitev do optimizacije proizvodnih procesov, umetna inteligenca obljublja revolucijo na delovnem mestu.
Vendar, kaj to pomeni za posameznika? Kako bomo kot delavci ostali korak pred avtomatizacijo in ohranili svojo konkurenčnost?
Konferenca Game Changer E-Commerce & Fintech
Ravno ta dilema o prilagajanju veščin in ohranjanju konkurenčnosti v dobi avtomatizacije je tisto, kar nas vodi k iskanju usmerjenih rešitev in učinkovitih strategij. V tem kontekstu Konferenca Game Changer E-Commerce & Fintech predstavlja edinstveno priložnost za vpogled v prihodnje trende in možnosti, ki jih ponuja digitalni razvoj.
V pičlih 8 urah (toliko časa izgubite s prevozom med delovnim tednom) vam bo prinesla del odgovora na vprašanje, kako oblikovati svojo kariero in znanje za naslednjih 10 let. Priložnost boste imeli izvedeti, kako lahko svoje veščine in znanja prilagodite prihajajočim trendom ter kako lahko tehnologija postane vaš zaveznik v negotovih časih.
Game Changer E-Commerce & Fintech je prva konferenca o e-trgovini in finančni tehnologiji, ki spodbuja poslovne priložnosti z novimi priložnostmi za transformacijo. Z vidika finančne tehnologije in e-trgovine se osredotoča na vsa napredna tehnološka področja, kot so umetna inteligenca, WEB3, kibernetska varnost, igrifikacija, družbeni mediji, Saas in trženje.
Celodnevni program se bo odvil v dveh dvoranah Cukrarne, razstavnem območju in investitorski coni, na dogodku pa pričakujemo več kot 400 obiskovalcev in več kot 40 panelistov in predavateljev, vodilnih strokovnjakov na svojih področjih.
Od udeležbe vas loči le en klik – zagotovite si svojo stopnico tukaj.
Neodločeni? Zagotovo vas bo prepričal bogat program. Predstavljamo kratek pregled nekaterih panelov v eni od dveh programskih dvoran:
DVORANA 1 – SPREMEMBE V SVETU SPLETNE PRODAJE
- UMETNA INTELIGENCA IN NASLEDNJE GENERACIJE E-TRGOVINE. Umetna inteligenca igra ključno vlogo v e-trgovini, saj podjetjem omogoča analizo in razumevanje vzorcev vedenja strank, omogoča personalizacijo ponudbe, izboljša priporočila izdelkov in poenostavlja nakupno izkušnjo. Poleg tega izboljšuje procese upravljanja zaloge, prilagajanja cen in obvladovanja prometa. Za podjetja to pomeni večjo učinkovitost in boljše razumevanje strank, kar vodi k večjemu zadovoljstvu in zvestobi. S pomočjo umetne inteligence bodo prihodnje generacije e-trgovine še bolj prilagojene potrebam strank, kar bo povečalo konkurenčnost in rast podjetij v digitalnem okolju. Teme: personalizacija e-trgovine, umetna inteligenca v trženju in oglaševanju, sledenje in upravljanje zalog, vloga klepetalnih botov in virtualnih asistentov, varnost in zaupanje v e-trgovini.
- SLEDI, VŠEČKAJ, KUPI. POGOJ ZA PRODAJO? Družbeni mediji so povečali doseg in prepoznavnost znamk, izboljšali sodelovanje s strankami, njihovo uporabniško izkušnjo ter podjetjem zagotovili dragocene podatke in analitiko. S svojo globalno dosegljivostjo in možnostjo ciljanja specifičnih segmentov omogočajo podjetjem, da ustvarijo osebne in relevantne marketinške kampanje. Poleg tega nudijo funkcionalnosti za neposreden nakup izdelkov, kar poenostavlja postopek odločanja in nakupa. Teme: moč in priložnosti oglaševanja na družbenih medijih, neposredna prodaja, sodelovanje s strankami in potencialnimi strankami, podpora strankam pred in po prodaji, vpogledi v panogo in trg.
- GRAJENJE SKUPNOSTI – KAKŠNA JE NOVA STRATEGIJA? Spletne skupnosti strankam ali uporabnikom dovoljujejo, da neposredno delijo svoje mnenje, izkušnje in predloge, kar podjetjem omogoča boljše razumevanje potreb in želja svoji strank. To vodi k prilagajanju izdelkov, izboljšanju storitev in posledično večjemu zadovoljstvu strank. Poleg tega lahko podjetja v skupnostih izvajajo marketinške dejavnosti, povečajo ozaveščenost o blagovni znamki ter spodbujajo lojalnost strank, kar ima dolgoročno pozitiven vpliv na poslovanje in rast podjetja. Teme: izbira platforme družbenih medijev in upravljalca skupnosti, skrb za povezanost članov in razvoj kulture skupnosti, ustvarjanje prave vsebine, merjenje uspešnosti (KPI), sodelovanje z vplivneži.
- OBOGATEN (A R)ESNIČNOST NA DLANI. Obogatena resničnost (AR) je postala ključna v poslovnem svetu. Omogoča interaktivno vizualizacijo produktov, usposabljanje zaposlenih in izboljšanje procesov vzdrževanja ter preoblikuje načine, kako podjetja komunicirajo s strankami, sodelavci in izdelki. Na področju mobilnega nakupovanja revolucionarno spreminja način interakcije potrošnikov z izdelki. Teme: obogatena resničnost in umetna inteligenca, izkušnje z vpeljavo obogatene resničnosti v različnih panogah, nakupovalna izkušnja v razširjeni resničnosti, trendi.
Zanimiv program prinaša tudi druga dvorana, v kateri se bomo posvetili premikom na področju finančne tehnologije. Začeli bomo s temo regulativne tehnologije in vloge blockchain-a ter preko umetne inteligence v finančni industriji kot ključnega orodja za preoblikovanje procesov, rasti segmenta alternativnega financiranja, novega vala vgrajenih financ in rešitev SaaS zaključili program z novimi priložnosti, ki jih igrifikacija prinaša v fintech industrijo.
Po zaključku rednega dela programa bodo udeleženci in obiskovalci konference uživali na Božičkovi zabavi, kjer bodo od dobri glasi in v sproščenem vzdušju sklepali nova poznanstva in navezovali stike.
Posebna zahvala vsem partnerjem in prijateljem, ki nam pomagajo, da Game Changer E-Commerce & Fintech zavzame svoje mesto na tehnološkem zemljevidu Srednje Evrope: Žurnal24, VISA, Monri – member of Payten, SPAR Slovenija, Telekom Slovenije, World Metaverse Council, Merit HP, Ptujska klet, Monitor, Računalniške novice, T3 TECH, Global in Marketing Magazin.