Prosti čas

Vsi govorijo o Zali in Soli: tako sta osvojili naša srca

11. decembra, 2025 - Oglasno sporočilo

Znamki Zala in Sola tudi letos potrjujeta svojo močno zavezanost potrošnikom, skupnosti ter spodbujanju zdravega, aktivnega in družinskega načina življenja. S partnerstvi pri največjih športnih in družinskih dogodkih v Sloveniji in širši regiji obema blagovnima znamkama uspeva biti prisotni tam, kjer nastajajo pristna druženja, dobre navade in nepozabni trenutki.

Zala – podpora aktivnemu in zdravemu življenju

Zala se je v letu 2025 intenzivno usmerila v projekte, ki spodbujajo gibanje in zdrav življenjski slog. S sodelovanjem na najbolj obiskanih tekaških in športnih prireditvah je postala naravna izbira tisočih rekreativcev in vrhunskih športnikov.

  • Istarski maraton – dogodek, ki združi več kot 4.000 tekačev in 3.000 obiskovalcev, je bil odlična priložnost za podporo vsem, ki uživajo v aktivnem življenju.
  • Wings for Life World Run Ljubljana – globalni humanitarni tek s 4.000 udeleženci, ki je še enkrat poudaril vlogo Zale kot partnerja, predanega plemenitim pobudam in spodbujanju gibanja v dobrobit skupnosti.
  • WTA Tenis Slovenia – Zala je podprla tudi vrhunski ženski tenis ter s tem dodatno okrepila svojo povezavo s športom in zdravim življenjskim slogom.

S temi partnerstvi Zala potrjuje svojo vlogo blagovne znamke, ki potrošnikom nudi osvežitev, hkrati pa navdih za aktivno in uravnoteženo življenje.

Zala
Foto: Zala

Sola – blagovna znamka, ki povezuje družine, skupnost in zabavo

Sola je tudi letos prisotna na dogodkih, ki poudarjajo družinske vrednote, pristno druženje in pozitiven duh.

  • Spartan Race Bled je združil 3.000 športnikov iz Slovenije in tujine, vključno z družinskimi in otroškimi teki – popolna kombinacija adrenalina in zabave, obogatena s podporo Sole.
  • Holcerčkov poletni festival – velik, brezplačen družinski dogodek v resortu Kope, je še enkrat potrdil Solino bližino družinam in lokalni skupnosti.
  • Festival ljubiteljev živali – eden največjih dogodkov, posvečenih hišnim ljubljenčkom v Sloveniji, kjer je Sola podprla ljubitelje živali in njihove štirinožne spremljevalce.
  • Krvavški bal – družinski festival, ki vsako avgusto privabi številne obiskovalce ter prinaša veselo vzdušje in sproščeno druženje ob Sola osvežitvi.
  • Spartan Ljubljana in Ljubljanski maraton, največji športni prireditvi v državi, sta dodatno okrepili Solin ugled blagovne znamke, ki spodbuja gibanje, druženje in aktivno preživljanje prostega časa.
Sola
Foto: Sola

Zavezanost skupnosti z resničnim vplivom

S svojimi partnerstvi Sola in Zala nista le osvežitvi, prisotni na največjih, temveč tudi aktivna podpornika zdravih navad povezovanja in razvojnih pobud v lokalnih skupnostih. Naj gre za športnike, družine ali ljubitelje živali, blagovni znamki dokazujeta, da sta trdno povezani s potrebami in vrednotami svojih potrošnikov.

S stalnimi vlaganji v projekte, ki prinašajo pozitivne spremembe, Zala in Sola ostajata blagovni znamki, ki navdihujeta – k gibanju, druženju in življenju, polnemu dobrih navad in pozitivne energije.

Zala
Foto: Zala

Pogled naprej – navdušenje nad prihajajočimi novostmi

Ob zaključku uspešnega leta se hkrati že veselimo vsega, kar prihaja. Zala in Sola namreč pripravljata razburljive novosti za prihodnje leto – nove okuse, nova doživetja in izdelke, ustvarjene po željah potrošnikov.

Čeprav podrobnosti za zdaj ostajajo skrite, lahko razkrijemo le eno: prihaja nekaj svežega, inovativnega in drugačnega, nekaj, na kar bodo potrošniki komaj čakali. Z Zalo in Solo bo leto 2026 prineslo še več razlogov za užitek!