Posel

JYSK Slovenija dosegel izjemne poslovne rezultate

4. decembra, 2025 - Oglasno sporočilo

Z nenehnim močnim poudarkom na dobrih ponudbah in konkurenčnih cenah je JYSK Slovenija v poslovnem letu 2024/25 dosegel odlične rezultate glede prometa, EBIT-a in rasti števila kupcev.

V poslovnem letu 2024/25 (FY25) se je promet JYSK Slovenija povečal za 5,9 % na skupno 50.543.300 EUR, medtem ko je EBIT dosegel 8.563.870,70 EUR, kar predstavlja 8,9-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjim letom. Hkrati je JYSK sprejel 74.173 novih kupcev, kar predstavlja 6,6-odstotno povečanje.

»Poslovno leto 2025 je bilo zelo uspešno in zaznamovano s stabilno rastjo. V zahtevnem okolju kupci vse bolj iščejo razmerje med ceno in kakovostjo ter dobre ponudbe. Ponosna sem, da so naše ekipe v vseh trgovinah vsak dan zagotavljale odlične storitve. Ti rezultati potrjujejo njihovo predanost in zaupanje, ki ga gradimo s kupci,« je dejala Vesna Kukić Lončarić, direktorica JYSK-a za Slovenijo, Hrvaško, Bosno in Hercegovino ter Srbijo. Dodala je: »Posebej smo veseli, da je bil JYSK ponovno uvrščen na Forbesov seznam najbolj zaželenih delodajalcev za leto 2025, kar potrjuje moč naše kulture, stabilnosti in vlaganja v zaposlene.«

JYSK
Foto: JYSK

Ključni poslovni dosežki v Sloveniji

JYSK je pred kratkim odprl svojo 30. trgovino v Sloveniji in še naprej vlaga v širitev maloprodajne mreže, posodobitev obstoječih trgovin in krepitev ponudbe izdelkov za spanje in dekoracijo doma. Stabilna rast prometa in povečanje števila novih kupcev jasno potrjujeta močno povpraševanje, pa tudi stabilen tržni položaj blagovne znamke v Sloveniji.

Podjetje hkrati aktivno izvaja globalno strategijo »Customers’ First Choice« (Prva izbira kupcev), katere cilj je izboljšati uporabniško izkušnjo, optimizirati procese in nadaljnje krepiti digitalne in logistične zmogljivosti.

JYSK globalno: močna rast in širitev na nove trge

Širitev je del JYSK-ove DNK, kar potrjujejo tudi rezultati za poslovno leto 2025. V preteklem poslovnem letu je JYSK prek lokalnega franšiznega partnerja odprl prvi trgovini na dveh novih celinah – v Maroku (Afrika) in Urugvaju (Južna Amerika).

JYSK je v poslovnem letu 2025 odprl 148 novih trgovin po vsem svetu in poslovno leto končal s skupno 3575 trgovinami v 50 državah, od tega je 225 trgovin franšiznih, 3350 pa jih je v neposredni lasti.

Zmanjšanje emisij

V okviru podnebnih ciljev JYSK-a, ki jih podpira pobuda SBTi, se je podjetje zavezalo, da bo do konca poslovnega leta 2032 zmanjšalo emisije iz obsega 1 in 2 za 50,4 %.

Kljub odprtju novih trgovin rezultati za poslovno leto 2025 kažejo, da je JYSK-u uspelo zmanjšati skupne emisije iz obsega 1 in 2, medtem ko so se emisije na trgovino v primerjavi s poslovnim letom 2022 zmanjšale za 9 %.

V obsegu 3 so se emisije na tono prodanih izdelkov v primerjavi s poslovnim letom 2022 zmanjšale za 16,5 %.

Pogled v prihodnost

Na začetku poslovnega leta 2026 je bila uvedena nova globalna strategija Customers’ First Choice (Prva izbira kupcev), ki opredeljuje ključne prioritete za obdobje 2025–2028.

»V prihajajočem obdobju bomo še naprej posodabljali trgovine, razvijali naše zaposlene in izboljševali uporabniško izkušnjo. Ostali bomo dosledni temeljnim vrednotam JYSK-a – trgovec, sodelavec in timski duh – ki so temelj našega uspeha in prepoznavnosti v Sloveniji,« je zaključila Vesna Kukić Lončarić.

Poslovno leto 2025 v številkah – JYSK Slovenija

• 5,9-odstotno povečanje prometa, skupaj 50.543.300 EUR

• 8,9-odstotna rast dobička iz poslovanja pred obrestmi in davki (EBIT), skupaj 8.563.870,7 EUR

• 6,6-odstotno povečanje števila kupcev, tj. 74.173 novih kupcev

• 9-odstotno zmanjšanje emisij na trgovino v primerjavi s poslovnim letom 2022 (obseg 1 in 2)

• 16,5-odstotno zmanjšanje emisij na tono prodanih izdelkov v primerjavi s poslovnim letom 2022 (obseg 3)

JYSK
Foto: JYSK