Si predstavljate službo, ki ni zgolj vir dohodka, temveč je nekaj, kar vas izpolnjuje in osrečuje? Si predstavljate, da ste del podjetja, kjer je zadovoljstvo zaposlenih prvo na prioritetni lestvici? Tako deluje podjetje Proaktiv Plus, v katerem že dve leti dela tudi Klemen Klinkon.
Čeprav je Klemen Klinkon del podjetja Proaktiv Plus, ki prodaja sloviti multifunkcijski čistilec Pro Aqua, šele dve leti, si je s prizadevnostjo in vrhunskimi rezultati že prislužil laskavi naziv ‘prodajalec leta’. Ta služba mu je spremenila življenje, pove, in ne predstavlja si, da bi delal kjer koli drugje.
Čisto preprosto – iskal sem nov izziv, novo priložnost v življenju. In našel sem jo tukaj, v podjetju Pro Aktivplus. Kot da me je nekaj vodilo prav sem. Tako da, ja … Prišel sem sem, vse ostalo je zgodovina.
Tukaj me je pod svoje okrilje vzel direktor, gospod Robert Križman, ki me je mentoriral in spodbujal in ki sem mu neskončno hvaležen za vso znanje in podporo, ki mi ju že ves ta čas predaja oziroma izkazuje.
Foto: Anže Petkovšek
Res je. In pravzaprav sem bil najprej uporabnik naprave Pro Aqua, ki je sesalec in čisilnik zraka v enem, šele potem sem se po spletu nekih naključij pridružil ekipi in začel ta produkt tudi prodajati. Tako da se vedno definiram najprej kot uporabnik in šele potem kot predstavnik podjetja oziroma prodajalec.
Mogoče mi gre v direktni prodaji Pro Aque ravno zaradi tega tako dobro. Ker me je res že leta nazaj tako zelo navdušila in ker zares verjamem v ta produkt. In tako vsaki stranki povem, da jim bom pokazal, kako izdelek uporabljam jaz osebno, doma. To naredi veliko razliko. Saj ljudje začutijo, če si iskren in stojiš za svojimi besedami. Predvsem pa demonstracija, kaj naprava zmore, govori sama zase.
Moje iskreno mnenje je, da je to najbolj korekten način prodaje. Mi ne obljubljamo, ampak pokažemo. Stranka v svojem domačem okolju, v prostorih, kjer bo naprava kasneje tudi uporabljena, če se bo seveda zgodil nakup, dobi polno izkušnjo. Ni nekaj samo napisano ali obljubljeno, tako kot smo velikokrat navajeni. Gre za to, da človek na lastne oči vidi, kaj Pro Aqua zmore. In to je res ogromno. Pa ne samo, ko gre za sesanje in čiščenje, temveč predvsem ko gre za zagotavljanje boljše kakovosti zraka, ki ga dihamo.
Prepričan sem, da družbi primanjkuje osebnega stika. Od covida naprej se je distanca še bolj vzpostavila. Mi pa ponovno gradimo oseben odnos, kar se mi zdi korektno in edino prav. Stranka dobi pravo izkušnjo aparata – tukaj ni praznih obljub, ampak dejstva. Oziroma obljuba plus dejstvo – še bolje.
Foto: Anže Petkovšek
Največji izziv mi je, iskreno, dobiti dvomljivca in ga preusmeriti v “vernika” – v narekovajih. Ne v fanatika, ampak v človeka, ki vidi, kakšno idejo širimo in kako se mu lahko izboljša življenje.
Ker tisto, kar delamo v našem podjetju in kar je tudi bistvo mojega dela, je to, da ljudem v praksi pokažemo, zakaj je naš produkt tako zelo drugačen in kako lahko zares občutno spremeni kvaliteto že opravljenega dela. Ne delamo drastičnih sprememb v načinu uporabe, ampak izboljšamo rezultat.
Ti pomisleki so popolnoma razumljivi. Tudi sam imam rad svoj mir in svoj dom. Zato bi rad poudaril, da ob demonstraciji na domu nikogar nikoli ne silimo v nič. Mi pokažemo, kaj naprava zmore, na kakšne načine vse nam lahko služi, stranka se pa nato sama odloči.
Jaz ne morem nikogar prepričati v nekaj, česar ne želi. In tudi ne želim si tega. Če se človek odloči, da želi boljše življenjske pogoje, sem mu pripravljen pomagati. Če ne – tudi prav. Vsak ima svojo pot.
Foto: Anže Petkovšek
Izjemno redko. Ampak če se zgodi, je to rešeno korektno. Kupec ima namreč 14 dni možnost, da napravo vrne brez kakršnega pojasnjevanja. Če se v dveh tednih izkaže, da naprava res ni za nekoga ali ne vidi njenega učinka, ima možnost vračila. Brez problema, brez vprašanj. To je del korektnosti podjetja. Mi si res ne želimo nezadovoljnih uporabnikov. In jih skorajda nimamo, kajti vračila so izredno redka, ocena uporabnikov 4,8 na Googlu pa tudi govori sama zase.
Najbolj me motivira rezultat pri ljudeh. Ko vidim spremembo. Ko mi nekdo čez teden dni ali mesec napiše sporočilo, da otrok ne kašlja več, da sami bolje spijo, da se zjutraj zbudijo spočiti … To je neprecenljivo.
Denar je pomemben, seveda, živimo v svetu, kjer ga potrebujemo. Ampak občutek, da si nekomu dejansko izboljšal življenje – tega ne moreš kupiti. To me drži pokonci in žene naprej.
Foto: Anže Petkovšek
Meni je v podjetju ključnega pomena sistem, ki ga je vzpostavil gospod Robert Križman. Fantastičen je. Način, kako pridemo do ljudi, stimulacija, ki jo dobimo za dobro opravljeno delo, odnos do zaposlenih v podjetju in osebna rast. Vse to so razlogi, da se tukaj tako dobro počutim in lahko v svojem delu prosperiram.
Sicer nisem nov v direktni prodaji, imam vrsto let izkušenj. Tudi v težjem segmentu, kot je prodaja na način neposrednega trkanja na vrata – to je res poseg v zasebnost, stranka sploh ne ve, da prideš.
V podjetju Proaktiv Plus pa naše sodelavke iz klicnega centra organizirajo moj obisk. Stranka torej ve, da prihajam, in je pripravljena. Ve, da bom demonstriral delovanje naprave, pokazal, kaj vse zmore in na kakšne načine se lahko uporablja. Hkrati pa že takoj ob prihodu poudarimo vedno, da je ta obisk povsem neobvezujoč, da je odločitev o nakupu povsem neobvezna in prostovoljna.
Robert Križman, ki stoji za podjetjem Proaktiv Plus, ni samo lastnik, je sodelavec. Vsak dan je tukaj, aktiven, pripravljen na pogovor, usmerja, je odličen trener in coach, tudi na osebni ravni. Vsak človek pride kdaj v krizo – družinsko, osebno, zdravstveno – in on je vedno pripravljen prisluhniti in dati nasvet. Ima več izkušenj kot jaz, in to spoštujem.
Foto: Pro Aqua
Po večini gre za obstoječe zadovoljne uporabnike, ki dajo priporočila svojim znancem in sorodnikom – ljudem, ki jim želijo dobro in jim želijo omogočiti zdrave pogoje doma. Naše sodelavke iz klicnega centra se najprej s potencialno stranko dogovorijo za termin obiska in potem zastopniki pridemo na dom ter pokažemo, kaj naša naprava Pro Aqua zmore in to je to. Če je stranki všeč, kar po večini je, se odloči za nakup. Pri tem se ji poskusimo maksimalno približati, tudi z možnostjo plačevanja na več obrokov in zaradi možnosti lastnega financiranja, ki ga je vzpostavil gospod Križman – kar se mi zdi še en velik dosežek.
Jaz sem strasten uporabnik. Najbolj me navdušuje to, da ob kuhanju v prostoru ni več neprijetnih vonjav, saj jih Pro Aqua s svojim sistemom vodne separacije sproti nevtralizira. Zaradi redne, vsakodnevne uporabe – in s tem mislim, da napravo preprosto priklopim, ko me ni doma, ona pa medtem prečiščuje zrak – praktično nimam več vidnega prahu, predvsem pa ob prihodu domov občutim to spremembo v kakovosti zraka, ki ga diham.
Najbolj pa se je življenje pravzaprav spremenilo mojim bližnjim, konkretno nečakinji. Imela je kar nekaj resnih zdravstvenih težav z dihali, celo operativne posege je potrebovala. In odkar redno uporabljajo napravo Pro Aqua se je njeno stanje občutno izboljšalo.
Tako je. Zrak je namreč velik problem, tudi pri nas v Sloveniji, kar strokovnjaki in mediji zadnja leta pogosto izpostavljajo. Veste, vodo lahko zavrnemo, če jo nekdo pred nas postavi v kozarcu in vidimo, da je motna, umazana. Hrano tudi, če ocenimo, da je pokvarjena. Pri zraku pa ne moremo ničesar narediti. Dihamo ga, pa naj bo, kakršen koli že je.
Vsak si zasluži kakovosten dom in prostor, kjer se regenerira. Doma polnimo baterije. Spanje predstavlja eno tretjino življenja. Če tam ni urejeno, se pozna povsod.
Ne govorim, da je naš sistem za vsakogar. Ampak dajte si priložnost videti. Poskusite. Če vam ne ustreza, ni nobene obveznosti. Če pa vam pomaga – lahko spremeni življenje.
Prijavite se na za brezplačno demonstracijo naprave Pro Aqua na domu TUKAJ. Verjemite, ne bo vam žal.
Foto: Anže Petkovšek