Danski modni gigant BESTSELLER, ki stoji za blagovnimi znamkami JACK & JONES, VERO MODA, ONLY, TOPSHOP in drugimi, širi svojo zgodbo tudi v Sloveniji. Iz Ljubljane bodo zdaj vodili celotno jugovzhodno Evropo – in ob tem iščejo nove sodelavce.
Danska modna multinacionalka BESTSELLER je uradno odprla regionalni sedež za jugovzhodno Evropo in to prav v Ljubljani. Gre za enega največjih modnih igralcev na svetu, ki združuje nordijsko poslovno kulturo, trajnost in pristno povezanost z lokalnim okoljem, kar so še posebej poudarili ob odprtju ekskluzivnih poslovnih prostorov v Ljubljani.
Podjetje, ki stoji za nekaterimi najbolj prepoznavnimi modnimi znamkami, želi biti v regiji še bližje kupcem in lokalnim partnerjem. Hkrati pa z novo lokacijo odpira tudi nova delovna mesta v slovenski prestolnici.
“Ljubljana je most med severom in jugovzhodom Evrope”
Na otvoritvi novega sedeža, v sodobni stavbi DCB Montana, sta spregovorila Alexander Helmut Korošec, regionalni direktor BESTSELLER Region East, in Miran Agnič, komercialni manager za jugovzhodno Evropo.
“V Ljubljani gradimo več kot regionalni sedež – gradimo most med severno in jugovzhodno Evropo. Želimo ostati blizu ljudem in kulturi vsakega trga,”
je poudaril Helmut Korošec, ki ima tudi slovenske korenine.
Agnič dodaja, da je v središču uspeha vedno človek:
“BESTSELLER je podjetje, ki temelji na ljudeh. Zavedamo se, da uspeh izhaja iz zaupanja, sodelovanja in razumevanja. Ljubljana je idealna lokacija za nadaljnjo rast, saj tukaj povezujemo izkušnje, energijo in priložnosti regije.”

Od majhne danske trgovine do globalnega modnega imperija
Zgodba BESTSELLER-ja se je začela leta 1975, ko je Troels Holch Povlsen na Danskem odprl svojo prvo trgovino. Petdeset let pozneje podjetje posluje v več kot 70 državah, zaposluje 25 tisoč ljudi in ustvarja kar 4,8 milijarde evrov prihodkov letno.
Podjetje ima danes v lasti 20 modnih blagovnih znamk, med njimi JACK & JONES, ONLY, VERO MODA, SELECTED in NAME IT, ki jih razvija samostojno – od oblikovanja do distribucije. Njihov poslovni model združuje lastne trgovine, spletno prodajo in partnerske butike, kar jim omogoča popoln nadzor tako nad kakovostjo, trajnostjo kot distribucijo.



Moda, trajnost in umetna inteligenca z roko v roki
BESTSELLER danes velja za eno izmed najbolj trajnostno usmerjenih modnih podjetij v Evropi. S svojo strategijo FASHION FWD si prizadevajo zmanjšati okoljski vpliv in izboljšati delovne pogoje v industriji. Od leta 2018 so uspeli zmanjšati neposredne emisije CO₂ za 82 odstotkov, hkrati pa so s programom INVEST FWD v razvoj novih trajnostnih tekstilnih tehnologij vložili že 25 milijonov dolarjev.
Pri delu jim pomaga tudi umetna inteligenca – napoveduje povpraševanje, upravlja zaloge in zmanjšuje presežno proizvodnjo. “Verjamemo v partnerstvo, ne v prisotnost. Ko uspejo naši kupci in skupnosti, uspe tudi BESTSELLER,” dodaja Agnič in poudarja, da bodo v naslednjih mesecih iskali dodatne kadre.
Otvoritev v slogu: moda, glasba in dobra energija
Slovesna otvoritev v Ljubljani je bila tudi pravi modni spektakel. Gostje, ki so združevali medije, poslovne partnerje in znane, so uživali v modni reviji, showroomih blagovnih znamk BESTSELLER ter glasbeni kulisi DJ Paola Barbata, mednarodno priznanega producenta, ki je poskrbel za energičen zaključek večera.
