Posel

Zakaj pri tem trgovcu namesto akcij znižujejo redne cene?

8. oktobra, 2025 - Oglasno sporočilo

Ste opazili, da eden od večjih trgovcev pri nas v svojih letakih ne izpostavlja več akcij? Povprašali smo jih, kaj to pomeni in zakaj so se odločili za to potezo. Pri Hoferju odgovarjajo, da se odmikajo od kratkotrajnih akcij in zdaj množično spuščajo redne cene.

“Naš cilj je, da vsem kupcem nudimo nizke redne cene vsak dan in jim poenostavimo nakupovanje, kar pomeni, da jim ostane več časa za ljudi in stvari, ki jim prinašajo veselje,« pravijo pri Hoferju. V praksi to pomeni, da kupcem ne bo treba več načrtovati, kdaj bodo ulovili akcijsko ceno, saj so nizke cene zdaj stalnica. “Nizke, akcijske cene ne bodo na voljo samo dan ali dva ali en teden, kar zelo otežuje načrtovanje nakupov, temveč vedno,” pojasnjujejo pri največjem slovenskem diskontu.

Hofer
Foto: Hofer

Osvežujoč pristop trgovca

Potrošniki smo danes nenehno izpostavljeni oglasom o akcijah, karticah zvestobe, kuponih, zbiranju nalepk, kar pogosto povzroča pritisk in stres, da le ne bomo česa zamudili. Zato je Hoferjev pristop osvežujoč – enostavno nakupovanje z zagotovljeno nizko ceno vsak dan in brez skrbi glede zamujenih akcij in popustov. “Zavedamo se, da je čas denar in da je naša vrednota – enostavnost vse višje na prioritetni lestvici ljudi v tem hektičnem svetu, polnem dražljajev,” pravijo v podjetju in dodajajo, da želijo s tem kupcem podariti več časa za stvari, ki so zares pomembne – družino, prijatelje, prosti čas.

Mnogi kupci med Hoferjevimi prednostmi izpostavljajo tudi to, da za vse veljajo enaka pravila. “Vse naše nizke redne cene veljajo za vse kupce, ne samo za imetnike kartice, za tiste, ki so v mobilni aplikaciji aktivirali kuponček, ki so zbrali dovolj nalepk ali prišli po nakupe točno v torek ali so določene starosti,” pojasnjujejo.

Hofer
Foto: Hofer

Kakovost Hoferjevih blagovnih znamk

Hoferjevo ponudbo poleg nizkih rednih cen odlikuje tudi kakovost njihovih izdelkov lastnih blagovnih znamk, ki jih imajo v redni ponudbi že okoli 90 odstotkov. Pri teh so, kot poudarjajo, vpleteni v celoten proces, od izbora dobaviteljev, kakovostnih sestavin in sestave receptur do preverjanj kakovosti, ki pogosto še presega zakonska določila ali uveljavljene standarde. Ker Hofer stroške teh izdelkov lahko načrtuje in spremlja skozi celoten proces, mu to omogoča ustvarjanje prihrankov, ki jih prelije v še nižje redne cene.

Tako nizke cene lahko ponudi tudi za to, ker si za to prizadeva skupaj z dobavitelji in zaradi diskontnega modela poslovanja, s katerim nenehno optimizira procese, transportne poti, embalaže, oglaševanje. »Le tako bomo našim kupcem še naprej lahko zagotavljali izdelke visoke kakovosti po najboljši Hofer ceni,« zaključujejo pri največjem diskontnem trgovcu.