Poslovna darila so izvrstna priložnost, da izrazimo hvaležnost zaposlenim, strankam in poslovnim partnerjem, hkrati pa subtilno krepimo prepoznavnost blagovne znamke. Tudi majhna, premišljena gesta lahko pusti velik vtis in ljudi poveže s podjetjem na trajen in oseben način.
Ob koncu leta se pogosto ozremo nazaj na dosežke, izzive in ljudi, ki so bili del naše poti. Odnosi z zaposlenimi, zvestimi strankami in dolgoletnimi poslovnimi partnerji so temelj uspeha vsake sodobne organizacije. Pomemben temelj uspeha pa je vsekakor tudi promocija. Ob koncu leta se zato številna podjetja odločijo, da združijo prijetno s koristnim in svojim zaposlenim ter poslovnim partnerjem podarijo skrbno izbrana poslovna darila.
“Darila so majhni izrazi ljubezni in prijaznosti, ki imajo velik vpliv,” je nekoč zapisal priljubljeni ameriški avtor Gary Chapman. Gre za pozornost, ki predstavlja povsem unikatno obliko oglaševanja. Ta ni zgolj cenovno dostopna, ampak tudi precej osebna.
S poslovnimi darili ne promovirate zgolj podjetja, ampak gradite tudi trdne in trajne odnose z obdarovanci, kar je ključnega pomena za dolgoročen uspeh. Najpogosteje se za tovrstno obdarovanje podjetja odločajo ob koncu leta, saj je to čas za refleksijo in zahvalo. Poslovna darila ob zaključku leta predstavljajo simbolično piko na i in spodbujajo, da prejemniki v novo leto vstopijo še bolj povezani s podjetjem.
Poslovna darila so v marsikaterem podjetju pričakovana. Lastniki, kadrovniki in vsi, odgovorni za izbiro oziroma nakup tovrstnih pozornosti, se vsako leto sprašujejo, kaj podariti. Pri izbiri daril pa danes vse bolj izstopajo sodobne vrednote. Obdarovanci cenijo trajnostna darila, ki spoštujejo okolje in nosijo odgovorno sporočilo. V ospredju so predvsem personalizirana poslovna darila, ki nakazujejo na to, da podjetja poznajo posameznike, s katerimi sodelujejo. Nenazadnje pa je pomembna tudi njihova uporabnost. Praktično darilo prejemnika lahko spremlja v vsakdanjem življenju in v uporabi ostane dlje časa, s tem pa ga še dolgo spominja na odnos, ki si ga podjetja želijo negovati.
Ko razmišljamo o poslovnih darilih, je ponudba na trgu resnično pestra. Prav zato smo pripravili nabor petih najbolj priljubljenih kategorij poslovnih daril, ki združujejo sodobne vrednote, kot so trajnost, personalizacija in uporabnost. Vsako od njih ponuja priložnost, da izrazite hvaležnost na prefinjen in premišljen način, hkrati pa podarite pozornost, ki bo imela dolgoročen učinek na obdarovanca.
Majice, puloverji, jakne in kape niso zgolj praktična oblika izkazovanja hvaležnosti. Ob premišljeni izbiri lahko postanejo tudi modni kos, ki ga obdarovanci radi nosijo. Dodana vrednost promocijskega tekstila je v tem, da združuje funkcionalnost in subtilno promocijo podjetja. Ime podjetja je tako prisotno v vsakdanjem življenju obdarovanca in je pogosto na očem tudi širši javnosti.
Ko izbirate tekstil, dajte poudarek predvsem na kakovost, trajnostne materiale in modni dizajn. Številna podjetja se odločajo bodisi za organski bombaž, reciklirane tkanine ali izdelke lokalnih proizvajalcev, s čimer pokažejo družbeno odgovornost in skrb za okolje. Mnogi poudarek dajo na tekstil, ki je primeren tudi za hladnejše dni. SoftShell jakne, bunde, vetrovke, termo flisi, brezrokavniki in še bi lahko naštevali. Ti niso zgolj estetsko privlačni, ampak tudi funkcionalni, kar povečuje verjetnost, da jih bodo prejemniki redno uporabljali, saj pogosto lahko služijo tudi kot delovna oblačila.
Športanje, zdravo življenje in antistresne terapije vseh oblik – vse to so mantre današnjega časa. Tem vzorcem obnašanja naj sledijo tudi poslovna darila. Verjamemo, da je težko najti skupen jezik vseh zaposlenih (od direktorja do delavca in študenta), kaj šele artikel, ki bi bil primeren za vse naštete skupine. Verjetno je prav to razlog, zakaj se vse več podjetij odloča za darila, ki so praktična, univerzalna in hkrati spodbujajo zdrav življenjski slog. Med takšnimi darili izstopa steklenica za vodo. Lahko se jo uporablja v pisarni, na potovanjih, med športnimi aktivnostmi, doma, pravzaprav skoraj vsepovsod.
Poleg svoje praktičnosti ima steklenica za vodo še dodatno prednost – enostavno jo je personalizirati. Logotip podjetja, motivacijski napis ali unikaten dizajn ji dodajo osebni pečat in spremenijo preprost pripomoček v premišljeno darilo, ki obdarovanca opominja na pozornost in skrb podjetja. Promocijske flaške za vodo so med drugim tudi:
– uporabno cenovno ugodno promocijsko darilo,
– artikel, ki bo zagotovo uporabljen,
– sporočilo vašim obdarovancem, da razmišljate ekološko,
– promocijsko darilo z dolgo življenjsko dobo.
Vsakodnevne opravke, službene poti ali prosti čas je lažje organizirati z darilom, ki združuje funkcionalnost in praktičnost. Nahrbtniki so večnamenski, predvsem pa praktični dodatki, ki jih ljudje uporabljamo vsak dan. Prav zato bi se marsikateremu podjetju lahko zdelo smiselno, da letos svojim zaposlenim in ostalim sodelavcem podari nahrbtnike. Glede na uporabnost, trajnost in učinkovitost so nahrbtniki za podjetje, ki obdaruje, cenovno ugodna izbira. Nizki stroški proizvodnje v kombinaciji s široko uporabnostjo naredijo nahrbtnike privlačno možnost za promocijo podjetja oziroma blagovne znamke.
Nahrbtniki so vsekakor precej varno orodje za promocijo blagovne znamke. V kolikor razmišljate o tovrstnem obdarovanju, svetujemo, da si ogledate pestro ponudbo nahrbtnikov podjetja Habeco Promocijska darila. Če želite izstopati, pa nekoliko več pozornosti namenite nahrbtnikom proti kraji. Ti so oblikovani in izdelani tako, da nepridipravom onemogočajo dostop do osebne lastnine, kar prihrani marsikatero neprijetno situacijo tako na potovanju kot tudi v vsakdanjem življenju.
Pametne naprave so postale naše zveste spremljevalke. Brez njih bi marsikaj obstalo ali celo ostalo nedokončano. Velika slabost elektronskih naprav pa je, da imajo zelo omejeno delovanje z enim polnjenjem. Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste imeli prazno baterijo, ravno takrat, ko ste jo najbolj potrebovali – bodisi pred pomembnim sestankom, med iskanjem priljubljene restavracije v tujini, fotografiranja v naravi in še bi lahko naštevali. Za takšne izzive obstaja rešitev, ki se ji reče power bank oziroma prenosna baterija.
Gre za premeteno izbiro poslovnega darila, saj boste z njo dali vtis, da ste kreativni, drzni in da izstopate iz povprečja. Dodatne točke dobite, če se odločite za personalizacijo prenosne baterije. S tem boste pokazali, da vam je obdarovanec pomemben in da ste se pri izbiri darila zanj potrudili.
Koledarji so zimzeleno promocijsko darilo. Njihova oblika niti ni pomembna – naj gre za stenske, poslovne ali namizne – če bodo izdelani estetsko, bodo vaše partnerje spremljali skozi celo leto. Ste vedeli, da 31 % potrošnikov, mlajših od 35 let, koledarje uporablja na dnevni bazi? In da kar 52 % potrošnikov koledarje obdrži skozi celo leto?
Z izbiro kakovostnega materiala, privlačnega dizajna in subtilne personalizacije (na primer z logotipom podjetja ali motivacijskim sporočilom), lahko ustvarite darilo, ki ne le spoštuje čas obdarovanca, ampak tudi subtilno krepi prepoznavnost vaše blagovne znamke.
Poslovna darila niso zgolj prijazna gesta. So močno orodje za gradnjo prepoznavnosti in vpliva blagovne znamke. Z dobro premišljeno izbiro darila lahko podjetje na subtilen, a učinkovit način ostane v mislih svojih zaposlenih, strank in partnerjev skozi celo leto. Če še niste prepričani, kaj podariti, si preberite, kakšna je vloga poslovnih daril za rast prepoznavnosti blagovne znamke in nato izberite izdelke, s katerimi se podjetje najbolj poistoveti.
Kakovostna darila, kot so uporabni izdelki (tekstil, steklenice, nahrbtniki …), pogosto postanejo del vsakdanjega življenja prejemnikov. Ti se lahko uporabljajo vsak dan oziroma redno, kar zagotavlja, da je blagovna znamka ves čas prisotna v okolju obdarovanca. Dolgotrajna vidnost pomeni, da obdarovanec ne le uporablja darilo, temveč se med tem neprestano spominja podjetja, ki mu ga je podarilo. To ne velja zgolj za neposredne prejemnike, ampak tudi za vse, ki pridejo v stik z izdelkom – sodelavce, prijatelje, družinske člane in še bi lahko naštevali.
Premišljeno izbrana darila izražajo pozornost, spoštovanje in razumevanje potreb prejemnika. V primeru, da je darilo ustrezno, personalizirano ali izbrano glede na vrednote in interese obdarovanca, se med njim in podjetjem ustvari čustvena povezava. Prejemnik darilo lahko povezuje s prijetnimi občutki, kar vpliva na njegovo dojemanje blagovne znamke. Takšna čustvena vez povečuje lojalnost, motivacijo zaposlenih in možnost, da poslovni partnerji ostanejo povezani s podjetjem.
Ko so darila estetsko dovršena, uporabna ali inovativna, jih prejemniki pogosto pokažejo drugim, bodisi v živo ali na družbenih omrežjih. Takšno deljenje izkušenj širi doseg blagovne znamke in ustvarja t. i. efekt viralnosti. Ljudje delijo tisto, kar jih navduši ali preseneti, zato lahko premišljeno darilo postane močno marketinško orodje, ki širi prepoznavnost podjetja brez dodatnih stroškov za oglaševanje.