Žurnal24 priporoča
  • Ž24 priporoča
  • Lepota in zdravje
  • Kulinarika
  • Prosti čas
  • Zabava
  • Šport
  • Dom in vrt
  • Posel
  • Tehnologija
  • Avtomobilizem
Vsebino omogoča Great Agency  / 27. junija, 2025

Premajhni za povprečnost: kdo premaguje velike?

Imate podjetje, produkt, blagovno znamko – pa ne veste, kako jo približati ljudem? Potrebujete nekoga, ki bo vašo idejo oblekel v zgodbo, ki se je bodo ljudje spomnili? Morda ste že sodelovali z agencijo, pa ste pogrešali hitrost, odzivnost, kreativnost? Morda zato, ker niso bili GREAT. In to mislimo dobesedno.

Na prvi pogled so »majhni« – po številu zaposlenih, pisarniškem prostoru, strukturi. A ko pogledaš njihove projekte, reference in ideje, postane jasno: majhni, a eksplozivni.

GREAT Agency je butična, agilna in predrzna ekipa, ki pri razpisih pogosto prehiti največje, sodeluje z naročniki, kot so Hofer, Slovenske železnice in Olimpija, ter ustvarja kampanje, ki puščajo pečat. Če iščete zgodbo o tem, kako biti velik tudi brez korporacijskega balasta, potem berete pravi članek.

Zakaj “GREAT” ni samo ime, ampak obljuba

Za ekipo GREAT Agency je »great« nekaj precej bolj oprijemljivega kot le beseda v imenu ali marketinška fraza. Zanje to pomeni rezultat. Idejo, ki izstopa iz povprečja. Projekt, ki ni le všečen, temveč učinkovit. Biti “great” v njihovem svetu pomeni ustvariti kampanjo, ki govori z ljudmi, pusti vtis in obenem deluje. V pogovoru nam vodja agencije Gašper Repina razkrije, da poustvarjajo ”kombinacijo kreativnosti in drznosti, s katero želimo pritegniti pozornost in tudi pustiti pečat pri ciljni skupini in naročniku. Osebna in strateška odločitev je bila ostati manjša agencija, butična, saj menim, da smo tako lahko boljši, bolj učinkoviti, da se lahko hitreje obrnemo in se vsakemu bolj posvetimo ter najdemo tisti “spark,” zaradi katerega kampanje izstopajo iz povprečja.”

Zato so se zavestno odločili ostati manjši. Ne iz omejitev, ampak iz načina dela. Prav butična struktura jim omogoča, da se vsakemu projektu posvetijo poglobljeno, hitreje reagirajo, manj energije porabijo za notranje birokratske procese – in več za naročnika.

”Želeli smo ostati majhni – prav zato, da smo lahko boljši. Hitrejši. Bolj osebni. In bolj pogumni.”
Gašper Repina, ustanovitelj marketinške agencije
Foto: Great Agency

Kako majhna ekipa premaga velike igralce

Na razpisih jim pogosto uspe nekaj, kar večje agencije preseneti. Ne zato, ker obljubljajo največ. Ravno nasprotno – ker dokažejo največ, še preden se pogodba sploh podpiše. Ko drugi še pripravljajo predstavitvene dokumente, GREAT že razvija ideje, snema, razmišlja kot naročnik.

Tisto, kar jih najbolj ločuje, je osebna energija. Vsak projekt je nekaj, kar vzamejo resno – včasih skoraj preveč osebno. A ravno to jih ločuje: povezanost z naročnikom, trud, da ga razumejo, poslušajo in se z njim celo identificirajo. Njihove kampanje so tako sveže, drzne in duhovite zato, ker niso le rešitev problema – ampak izraz njihove vizije.

”Razpisov ne dobimo, ker obljubljamo več. Dobimo jih, ker dokažemo več, še preden se pogodba sploh podpiše.”

Zmaji, žur in novi navijači: kako Olimpijo spremeniti v lifestyle

Ko so začeli sodelovanje z Hokejskim klubom Olimpija, niso želeli le prodati vstopnic ali napolniti dvorane. Želeli so nekaj več. Želeli so, da postane hokej urban lifestyle, doživetje, nekaj, kar ni rezervirano le za športne navdušence.

Gašper, eden vaših odmevnih projektov je sodelovanje s Hokejskim klubom Olimpija. Kaj je bil največji izziv tega projekta in kako ste ga rešili?

Je tudi eden izmed najbolj hvaležnih. Kako hokejsko legendo spremeniti v sodobno lifestyle znamko, ne da bi pri tem izgubila zmajevsko dušo? Ljubljana je majhno mesto, športov je ogromno, ljubljansko občinstvo pa izjemno zahtevno. Če so uspehi, so ljudje poleg, če uspeha ni, so dvorane in stadioni prazni. Tu smo želeli narediti nekaj več. Da bi v Tivoli dobili nove ljudi, spremljevalce in navijače, ki bi na tekmo prišli zaradi same izkušnje in ne le gole tekme.

Želimo nagovarjati popolnoma nov segment ljudi, na popolnoma inovativen način, kar je v tem okolju novost. Da je tekma ideja za dejt, da je tekma druženje dedka in vnuka, da na tekmo pride cela družina ali pa da je tekma uvertura v žur večer prijateljev itd. Tu smo z neizmerno podporo kluba lahko premikali meje ne le na ljubljanskem, temveč na celotnem slovenskem področju. Za vsako tekmo smo pripravljali dogodke in aktivnosti pred samo in med tekmo, ploščad pred dvorano je bila polna. Aktivnosti so bile prilagojene tako za mlajše kot starejše. Septembra, ko je bilo še toplo in ogromno ljudi vsak topel vikend izkoristi za skok na morje, je bil Tivoli poln, tekma pa skoraj razprodana. Hokej je bil športna tema številka ena v Ljubljani. V enem letu smo se postavili na športni marketinški zemljevid in postali primer dobre prakse tako za druge klube v regiji, ki operirajo z nekaj višjimi marketing budgeti, kot športne kolektive drugih panog.

Gašper Repina: Agencija brez dobre ekipe ne more biti učinkovita in tako uspešna.
”Slovensko občinstvo je zahtevno. Če ni uspehov, ni ljudi. Mi pa smo ljudi povabili z izkušnjo – ne le z rezultati.”

Ko brainstorming ni birokracija, temveč tek v supergah

Kreativni proces v GREAT poteka drugače kot v klasičnih agencijah. Ker štejejo manj kot 15 članov, ni nepotrebne plasti med briefom in izvedbo. Vsi so vključeni v idejni proces, vodi pa ga Primož Zanoškar – kreativni direktor z bogatimi izkušnjami in izjemnim občutkom za ljudi, vsebino in hitrost. ”Kot oseba z največ izkušnjami, predaja znanje na mlajše, poleg tega pa skrbi, da so vse informacije vedno na enem mestu in pozna vsako podrobnost projekta. Z njim tako dobimo hitrost startupa, strokovnost agencije in odgovornost. Sam sem delal v večji agenciji in največji izziv je bil ravno to, da je bilo preveč ljudi vpletenih v te procese. Zgubljal se je čas, zgubila se je odgovornost, preveč je bilo birokracije, na koncu enostavno nismo bili tako učinkoviti,” pravi Gašper in doda, da se ”zaupanje ne dobi z enim večjim dogodkom, temveč s serijo mini dokazov, kjer dokažemo, da držimo besedo. Cilj je, da je delo opravljeno kvalitetno, da so ideje sveže, zanimive in da ima naročnik občutek in zaupanje, da dihaš s projektom.”

Hofer, HoT in veliko zaupanja

Zaupanje se ne zgodi čez noč. Pri Hoferju so začeli z družbenimi omrežji, zaradi kvalitete svojega dela pa so nato dobili priložnost tudi pri TV spotu za HoT, delajo billboarde, avtobuse in druge kreativne kampanje. Vmes ni bilo čudežnih prebojev – le nenehno, zanesljivo delo. Kreativne rešitve. Pripravljenost poslušati in predlagati. Njihova prednost je prav v tem, da želijo delovati kot partner, ne kot le zunanji izvajalec. Da razumejo naročnika. Brez distance. Brez ignoriranja detajlov. “To ne pomeni, da se vedno strinjamo ali da je vsaka naša ideja podprta oziroma izbrana. Daleč od tega. To pomeni predvsem, da vse, kar damo od sebe, naredimo na 100 % in tako, da za poslanim stojimo z dvignjeno glavo,” pove Gašper Repina. 

”Zaupanje ni en velik met. Je serija majhnih dokazov, da držiš besedo – vsakič.”

Fit Akademija in zvezdniški tempo

Med enega uspešnejših sodelovanje se nedvomno uvršča sodelovanje s Patricio Pangeršič in Fit Akademijo. Tu, pravi Gašer, ne gre zgolj za blagovno znamko – gre za projekt, ki je zrasel iz osebne energije, poguma in nenehnega truda. Z GREAT ekipo sodelujejo že od FA3 naprej in so danes soustvarjalci ene najuspešnejših fitnes skupnosti pri nas.

Fit Akademija Fit Akademija

Patricia in Tilen sta imela idejo, mi smo se pridružili pri FA3, sedaj pa je to ena izmed bolj prepoznavnih znamk v Sloveniji in projekt, za katerim stoji ekipa 20+ oseb. Sploh si ne znate predstavljati za kako obsežen projekt gre. Marsikdaj me zbode, ko preberem kakšen komentar, kot da ji je bilo vse to podarjeno, vendar ljudje ne vidijo neprespanih noči, odgovarjanja na maile in sporočila 24/7, dosegljivost praktično na vsakem koraku, nervoze, koliko investicij je bilo zadaj. Ne le finančnih, predvsem osebnih in časovnih ter idejnih.

Vse te malenkosti, ki tvorijo tako uspešen projekt, je bilo treba razviti, jih marketinško podpreti in poskrbeti, da so jih uporabniki podprli. S projektom dihata oba, njuni družini, prijatelji, sosedi in znanci. Lahko rečem, da tudi mi. Je pa tudi ogromna odgovornost in izziv, saj ko je projekt tako množičen, prostora za napake ni.

Ko projekt doseže takšno množico ljudi, je odgovornost ogromna. Včasih se zgodi, da več tisoč uporabnic piše, ker nek gumb na strani ne deluje. In prva, ki to občuti, je – Patricia.

Zato je pomembno, da je agencija partner, ki dela z glavo in srcem.
Menim, da tako dobro sodelujemo, ker si lahko zaupamo, ker se znamo “skregati” ter tudi pogovoriti. In ker se preko tega vidi, da nikomur ni vseeno. Velikokrat se hecam, ko rečem, da imam v telefonu v tihem načinu nastavljeno izjemo za moje dekle, družino in Patricio. Na drugi strani pa je ona po vsem tem času dejansko del družine.

Kdo so zares? In kam merijo?

Njihova največja želja je, da bi jih naročniki dojemali kot prvega, ki jim pride na misel, ko potrebujejo marketing partnerja. Veliko jim pomeni, ko jih priporočijo bivši naročniki – tisti, s katerimi danes zaradi rasti morda ne morejo več sodelovati. To pove vse: da so v času sodelovanja pustili dober vtis, dobro izkušnjo, in predvsem rezultate. Včasih jih to omeji – niso več dostopni vsem. A tisto, kar gradijo, ima dolgoročno vrednost. Ne samo za njih – tudi za vse, ki jih priporočajo naprej. ”Če nas priporoči naročnik, ki si nas danes morda ne more več privoščiti, pomeni, da smo delali prav,” pravi naš sogovornik in direktor agencije Gašper Repina.

Ste pripravljeni na GREAT?

GREAT Agency ni le še ena agencija v poplavi ponudnikov. So zgodba o tem, kako osebna energija, pristnost in hitro delovanje lahko premikajo meje. So dokaz, da ni treba imeti najširšega seznama zaposlenih, da lahko dobiš največje razpise. In so partner, ki diha s projektom – od prve ideje do zadnje izvedbe.

Če iščete marketinško ekipo, ki bo šla z vami na polno, brez rezervnega načrta – potem veste, kje začeti.

Kontakt

Styria Media si, d.o.o., Italijanska ulica 8
1000 Ljubljana

Copyright 2025. Zurnal24 | Styria Media si

Kategorije

  • Ž24 priporoča
  • Lepota in zdravje
  • Kulinarika
  • Prosti čas
  • Zabava
  • Šport
  • Dom in vrt
  • Posel
  • Tehnologija
  • Avtomobilizem

Partnerji

  • Žurnal24.si
  • Vreme.net
  • Med.over.net
  • Style.over.net
  • Mama.over.net
  • Recepti.over.net