Žurnal24 priporoča
  • Ž24 priporoča
  • Lepota in zdravje
  • Kulinarika
  • Prosti čas
  • Zabava
  • Šport
  • Dom in vrt
  • Posel
  • Tehnologija
  • Avtomobilizem
Oglasno sporočilo  / 27. februarja, 2023

Ste pozabili na servis ogrevalne naprave? To je rešitev

Ste vgradili novo toplotno črpalko ali klimatsko napravo? Zdaj je vaša edina skrb le to, da bosta obe redno in kakovostno vzdrževani. A tudi to si lahko olajšate. Uporabite priročno spletno platformo, ki bo vas in serviserja vaših naprav, obvestila, da je čas za servis, hkrati pa hranila vse pomembne podatke o vaših napravah in zgodovino vseh posegov na njih.

Z vsako novo napravo, ki jo kupimo, dobimo tudi navodila, servisno knjižico, potrdilo o jamstvu. Ti dokumenti so še posebej pomembni, ko gre za večje naprave in aparate, kot so denimo klimatske naprave in toplotne črpalke, katerih delovanje mora biti v vsakem trenutku, ko jih potrebujemo, brezhibno in učinkovito. Lahko so v papirni obliki, lahko pa imate vse pomembne podatke o napravi, vzdrževanju, načrtovanih servisih in serviserju na enem mestu, do katerega lahko dostopate kjer koli in kadar koli.

Klimatske naprave in toplotne črpalke je treba redno pregledovati in servisirati, saj tako zagotovimo njihovo brezhibno delovanje, izboljšamo učinkovitost in podaljšujemo njihovo življenjsko dobo.

Foto: Daikin

Se spomnite vseh pomembnih informacij?

Če si intervale rednih pregledov, ki jih je treba v prihodnje opraviti, še zapomnimo, pa se kaj hitro zgodi, da se po določenem času ne spomnimo natančno, kaj in kdaj je bilo na posamezni napravi pregledano, popravljeno, zamenjano. Tudi serviser v času delovanja naprave ni nujno vedno isti. Vsak nov mora zato ugotoviti, kaj je bilo na napravi že narejenega, popravljenega, zamenjanega oziroma se zanašati na naše, logično, zaradi obilice, pogosto luknjaste informacije.

Zelo skrbni se bodo takšnim zadregam zagotovo znali izogniti, nekateri si bodo celo naredili excel tabelice in v pametni telefon napisali opomnike. Lastnikom klimatskih naprav in toplotnih črpalk Daikin pa se s tem ni treba ukvarjati, saj lahko izkoristijo zelo priročno spletno platformo Stand By Me.

Zgodovina naprave in podaljšano jamstvo

Poprodajno vzdrževanje in spremljanje naprave je izjemno pomembno za ohranjanje vaše naprave v izvrstni kondiciji, pravijo v podjetju Daikin. Zato so razvili spletno platformo, prek katere lahko lastniki njihovih naprav v vsakem trenutku in kjer koli dostopajo do podatkov in celotne zgodovine svoje enote.

Zasnovali so jo za partnerje Home Comfort Expert za pomoč lastnikov enot Daikin, s čimer ti lahko izkoristijo njihove izjemne storitve poprodajnega vzdrževanja in tudi do sedem let podaljšano jamstvo za toplotno črpalko in do pet let za klimatsko napravo.

Foto: Daikin

Do podatkov o napravi preprosto dostopa tudi serviser

Na spletni platformi Stand By Me lahko lastnik klimatske naprave in toplotne črpalke Daikin preprosto dobi vse potrebne informacije. Velika prednost platforme je, da do podatkov o napravi lahko dostopa tudi izbrani serviser. Ta ima možnost, da za vsako posamezno napravo vnese podatke o pregledih, morebitnih popravilih in zamenjavah. Tako so podatki dostopni tudi izbranemu novemu serviserju.

Platforma torej omogoča vnos in hranjenje podatkov, ki so potrebni za stalno spremljanje vaše hladilne ali grelne naprave:

  1. Enostaven dostop do informacij – Izdelki Daikin imajo dolgo življenjsko dobo, na platformi pa si lastnik lahko tudi po več letih ogleda podrobne informacije o vseh svojih nameščenih enotah, vključno z vrsto enote, specifičnim modelom, serijsko številko in datumom namestitve.
  2. Podrobna poročila o zgodovini – posebej uporaben je dostop do poročil o prejšnjih vzdrževalnih obiskih ali popravilih. Tako vam ne bo treba za nič posebej skrbeti, saj lahko natančno vidite, kaj je bilo pregledano ali popravljeno, in ste vedno prepričani, da vaša enota deluje varno in učinkovito. Platforma Stand By Me omogoča hiter in enostaven ogled prejšnjih poročil za vas in vašega servisnega partnerja.
  3. Načrtovani opomniki – redno vzdrževanje je bistveno za dolgoročno zdravje vaše enote, kar lahko poveča učinkovitost in prihranke pri stroških. Sistem Stand By Me bo samodejno načrtoval vaše opomnike za vzdrževanje in jih poslal tako vam kot vašemu servisnemu partnerju, ki bo tako lahko načrtoval svoj naslednji obisk.
  4. Kontaktni podatki – v primeru, da nekaj ne deluje tako, kot bi moralo, morate vedeti, koga poklicati, da bodo vaše enote hitro spet optimalno delovale. Platforma Stand By Me bo shranila kontaktne podatke vašega trenutnega servisnega partnerja, tako da boste vedno vedeli, koga poklicati.
  5. Jamstvo – ki je priloženo vaši enoti Daikin, je obljuba vam. V Daikinu ne obljubljajo samo samo, da je vaša enota najvišje kakovosti, izdelana iz najboljših delov in materialov, ampak tudi, da vam bodo v malo verjetnem primeru napake v proizvodnji zagotovili vso podporo, ki jo potrebujete. S platformo Stand By Me boste podatke o jamstvu vedno imeli pri roki, predvsem pa uporabniki prejmejo tudi do sedem let podaljšanega jamstva.

Dostop do platforme Stand By Me je preprost

Ko imate napravo Daikin nameščeno, boste pozvani, lahko pa tudi zahtevate, da se enota v vašem imenu registrira na platformi z e-poštnim naslovom, ki ste ga navedli. Nato bodo dokumentirali vašo namestitev, vključno z vrsto enote, specifičnim modelom, serijsko številko, datumom namestitve in vašimi podatki.

Ko je registracija zaključena, lahko do podatkov dostopate kadar koli in kjerkoli prek osebnega računalnika in pametnega telefona.

V podjetju Daikin verjamejo, da je spletna platforma Stand By Me več kot zgolj registracija vaše enote Daikin in garancija proizvajalca, prinaša tudi vrhunsko priročno izkušnjo poporodajnega vzdrževanja. Če torej še niste prejeli e-poštnega sporočila o registraciji in dostopali do platforme Stand By Me, se lahko novi in obstoječi lastniki naprav Daikin za pomoč obrnete na svojega partnerja Daikin Home Comfort Expert.
Foto: Daikin

Kontakt

Styria Media si, d.o.o., Italijanska ulica 8
1000 Ljubljana

Copyright 2025. Zurnal24 | Styria Media si

Kategorije

  • Ž24 priporoča
  • Lepota in zdravje
  • Kulinarika
  • Prosti čas
  • Zabava
  • Šport
  • Dom in vrt
  • Posel
  • Tehnologija
  • Avtomobilizem

Partnerji

  • Žurnal24.si
  • Vreme.net
  • Med.over.net
  • Style.over.net
  • Mama.over.net
  • Recepti.over.net