Dogodek ob lansiranju kolagena Shake It.
Yasenka je pretekli mesec v Ljubljani gostila ekskluzivni dogodek, ki je združil partnerje, vplivneže in predstavnike medijev ob lansiranju najnovejšega izdelka – kolagena Shake It iz linije Skinage. Dogodek, je bil zasnovan z mislijo na povezanost, inovacije in skrb za zdravje, pri čemer so se obiskovalci podali na popotovanje po svetu nege kože in zdravega načina življenja, ki ga Yasenka omogoča s svojimi izdelki in prehranskimi dopolnili farmacevtske kakovosti.
Navdihujoč uvod in pozdrav udeležencem
Komercialni direktor Yasenke g. Samo Koren, je dogodek odprl z navdihujočim nagovorom, v katerem je poudaril, kako pomembno je nenehno vlaganje v raziskave in razvoj ter inovativnost v farmacevtski industriji. Izpostavil je tudi pomen Yasenke pri skrbi za zdravje in lepoto ter se zahvalil ekipi za trdo delo in predanost. Poudaril je, da kolagen Shake It ni le nov izdelek, temveč rezultat skupnega truda, ter predanosti kakovosti in inovativnosti, ki so temeljne vrednote podjetja.
Predstavitev novosti
Yasenkina najnovejša inovacija, kolagen Shake It, je izdelek, ki je razvit z mislijo na sodobno žensko, ki v prezaposlenem urniku potrebuje hitre in učinkovite rešitve, ki bodo poskrbele za dvig energije, boljšo odpornost in poskrbele za negovano in lepo kožo. Asja Kunaver iz oddelka za marketing, nas je popeljala skozi predstavitev izdelka Shake it, ki združuje kombinacijo kolagena, hialuronske kisline, koencima Q10, astaksantina, acerole in cinka. Gre za izdelek, ki služi kot podpora pri težavah z utrujenim videzom in občutkom šibkosti, pri težavah z vnetnimi procesi in alergijskimi reakcijami, za hidrirano, nahranjeno kožo brez gub, za odpornost na UV sevanje, za revitaliziran organizem, poln energije, prav tako pa spodbuja celjenje in izboljša elastičnost kože.
Med predstavitvijo izdelka so gostje nazdravili s Skinage Shake it brezalkoholnimi koktajli s kolagenom, ter izvedeli več o pomenu kolagena, o procesu razvoja izdelka in o skrbni izbiri sestavin, ki so ključnega pomena za zagotavljanje kakovosti, ki jo Yasenka postavlja na prvo mesto.
Golden hour glow z Yasenko
Dogodek, ki ga je povezovala Maja Čolić, bivša miss Slovenije 2021 je bil zasnovan tako, da so obiskovalci uživali v sproščenem in prijetnem vzdušju, kjer so uživali v glasbeni spremljavi, v bogati izbiri prigrizkov, ki so se odlično zlili s temo dogodka – zdravje in lepota, okusi pa so se povezovali s tistimi glavnimi okusi novega kolagena, ki je na voljo v okusu manga in rdeče pomaranče, ter črnega ribeza.
Na dogodku so bili gostje seznanjeni s postopki kontrole kakovosti, ki jih Yasenka izvaja pri vsaki seriji svojih izdelkov. Izpostavljeno je bilo, kako pomembno je za podjetje, da vsi proizvodi dosegajo najvišje standarde, ter kako skozi analize in nenehne raziskave sledijo globalnim trendom in skrbijo za inovativnost v proizvodnih postopkih.
Novost – Skinage Beauty Orchid Silk Body Cream
Na dogodku je bila predstavljena tudi najnovejša pridobitev linije Skinage Beauty – Orchid Silk Body Cream, ki je namenjena globinski negi kože. Ta bogata krema za telo, obogatena s karitejevim maslom, jojobinim oljem, mandljevim oljem in vitaminom E, zagotavlja intenzivno hidratacijo ter svilnato mehkobo kože. Z edinstvenim nežnim vonjem orhideje, je krema zasnovana za izboljšanje strukture kože in je še posebej primerna za suho in normalno kožo. Orchid Silk Body Cream ne poskrbi le za dolgotrajno navlaženost, temveč tudi za prijetno čutno izkušnjo, ki razvaja in neguje telo.
Zaključek z vizijo za prihodnost
Dogodek je bil več kot le predstavitev novosti za lepoto in zdravje, ki jih na trg prinaša Yasenka. Bil je prikaz predanosti celotne ekipe Yasenke svojim vrednotam – inovativnosti, kakovosti in skrbi za dobro počutje svojih strank. Yasenka ostaja zavezana svojemu poslanstvu in viziji, da ustvarja proizvode, ki skrbijo za zdravje in lepoto vsake generacije.