Na naših MOL in INA bencinskih servisih smo v zadnjem letu pripravili skoraj 4 milijone skodelic vrhunske Fresh Corner kave.
1, oktobra obeležujemo mednarodni dan kave, dan napitka, ki je tudi med našimi strankami zelo priljubljena. V zadnjih 12 mesecih smo na naših MOL in INA bencinskih servisih po Sloveniji pripravili skoraj 4 milijone skodelic naše vrhunske Fresh Corner kave, ki jo pražimo v pražarni Roaster, ki je v lasti Skupine MOL. Ta rezultat nas uvršča med največje ljubitelje kave v regiji srednje in vzhodne Evrope, kjer je Skupina MOL prisotna s svojo maloprodajno mrežo.
Po priljubljenosti med našimi strankami izstopajo kava z mlekom, espresso in cappuccino, stranke pa lahko vrhunsko Fresh Corner kavo spijejo bodisi na bencinskem servisu ali si jo vzamejo s seboj. Edinstveno Fresh Corner mešanico kave na podlagi posebnih receptov pripravijo v pražarni Roastar, ki je v lasti Skupine MOL. Recepturo smo izbrali s pomočjo naših strank, sodelovalo jih je preko 2.000 iz šestih držav. Pomembna značilnost Fresh Corner kave je tudi, da vsem zaposlenim omogočimo izobraževanje za pripravo kave, zato s skrbno izbranimi svežimi sestavinami, svežim praženjem in strokovno pripravo naša kava zagotavlja edinstveno doživetje. Za pripravo Fresh Corner kave se uporabljajo skrbno nabrane in selektivno izbrane kavne jagode arabica, ki se predelajo po suhi metodi. Zrna, ki so na srednji stopnji sveže pražena ustvarijo okus, ki spominja na sveže pražene mandlje, marcipan in kremno masleno karamelo. Ne glede na to, ali si privoščite espresso ali »flat white«, vrhunska Fresh Corner kava bo osvežila vse vaše poti.
V odlični Fresh Corner kavi pa bo naslednjih 365 dni lahko užival tudi nov svetovni prvak v cestnem kolesarstvu, saj je MOL v Sloveniji kot ponosni sponzor Slovenske kolesarske zveze Tadeja Pogačarja in njegove moštvene kolege za izjemne predstave na svetovnem prvenstvu v Švici nagradil s kuponi, ki jih čakajo v MOL Move aplikaciji zvestobe, nagrado pa smo predali včeraj, neposredno po neverjetni zmagi, s katero je celoten kolesarski svet navdušil Tadej Pogačar.
Naše zveste stranke, ki so članice in člani digitalnega programa zvestobe MOL Move, lahko do 31. oktobra sodelujejo v nagradni igri, v kateri lahko z nakupom katerega koli Fresh Corner izdelka na naših MOL in INA bencinskih servisih po Sloveniji in ob uporabi aplikacije MOL Move osvojijo tedenske nagrade oz. glavno nagrado – potovanje za 2 osebi v Brazilijo, domovino naše Fresh Corner kave, zato nakup Fresh Corner kave v tem času poveča možnosti za osvojitev nagrad, saj vsak nakup Fresh Corner kave podvoji posameznikovo sodelovanje v nagradni igri.
MOL v Sloveniji
MOL Slovenija in MOL & INA sta članici Skupine MOL, ki je na slovenskem trgu prisotna že od leta 1996. Ponujamo visokokakovostna EVO goriva, ki so na voljo na več kot 130 bencinskih servisih po državi. Osredotočeni smo na potrebe kupcev, zato z našo vrhunsko gastronomsko Fresh Corner ponudbo zagotavljamo prijeten postanek na poti, ki ga bogatijo vrhunska kava ter slastni hladni in topli prigrizki. Uspešno uresničujemo Shape Tomorrow trajnostno strategijo Skupine MOL, smo zanesljiv partner našim kupcem, dobaviteljem in lokalnim skupnostim ter odgovoren delodajalec. Osredotočenost na rast, zadovoljstvo kupcev in zaposlenih nam omogoča investiranje v nadaljnji razvoj ter hkrati zagotavlja zmogljivosti za učinkovito prilagajanje prihodnjim spremembam v gospodarskem okolju.
O Skupini MOL
Skupina MOL je mednarodna, integrirana, naftna, plinska, petrokemična in maloprodajna družba s sedežem v Budimpešti na Madžarskem. S svojimi poslovnimi dejavnostmi in dinamično mednarodno ekipo, ki šteje več kot 25.000 ljudi, je aktivna v več kot 30 državah in beleži več kot 100 let izkušenj v industriji. Skupina MOL upravlja tri rafinerije in dva petrokemična obrata v okviru integriranega upravljanja oskrbovalne verige, in sicer na Madžarskem, Slovaškem ter na Hrvaškem in ima v lasti mrežo več kot 2.400 bencinskih servisov v 10 državah srednje in vzhodne Evrope. Raziskovalne in proizvodne dejavnosti Skupine MOL so podprte z več kot 85-letnimi izkušnjami na področju ogljikovodikov ter 30-letnimi izkušnjami pri vbrizgavanju CO2. Trenutno potekajo proizvodne aktivnosti v 8 državah in raziskovalne dejavnosti v 9 državah.
Skupina MOL je zavezana k transformaciji svojega tradicionalnega poslovanja na osnovi fosilnih goriv k nizkoogljičnem, trajnostnem poslovnem modelu in si prizadeva, da bi postala ogljično nevtralna do leta 2050, medtem ko bo oblikovala nizkoogljično krožno gospodarstvo v regiji srednje in vzhodne Evrope.