Anitina težava ni bila urgentna, jo je pa bolečina močno ovirala pri vsakdanjih opravilih.
Anita je zaposlena v pisarni, med epidemijo pa je delala od doma. V pisarni je bilo njeno delo razgibano, pri delu od doma pa jo je zaradi nenehnega sedenja za računalnikom začelo boleti desno zapestje. Bolečina se je stopnjevala in ker jo je tudi po enem tednu še vedno ovirala pri delu in gospodinjskih opravilih, je poklicala svojega osebnega zdravnika. Njena težava ni bila urgentna, zato jo je zdravnik naročil na pregled šele čez teden dni.
Anita ni hotela čakati, zato je izkoristila zavarovanje Specialisti z asistenco in se prek storitve Halo Doktor že isti dan dogovorila za video posvet z zdravnikom splošne medicine. Ob video klicu je opisala svoje težave in odgovorila na vsa zdravnikova vprašanja. Pogovorila sta se o težavah in bolečini, zdravnik pa si je prek ekrana ogledal zapestje in Anito napotil na specialistični pregled pri ortopedu v okviru zavarovanja Specialisti z asistenco. Anita je specialista obiskala že čez 5 dni, prejela diagnozo in recept za zdravila, s katerimi je v tednu dni odpravila bolečino.
Anitina zgodba bi se lahko razvila drugače, če ne bi imela sklenjenega zavarovanja Specialisti z asistenco, ki vključujejo storitev Halo Doktor. Pogovor z zdravnikom lahko namreč zelo hitro odtegne marsikatero skrb, ki zaradi zdravja ali poškodbe zaposluje naše misli. Halo Doktor ponuja možnost, da se za posvet dogovorimo v terminu, ki nam ustreza, ali pa stopimo v stik z zdravnikom v roku približno 15 minut prek video klica.
To je vprašanje, ki si ga zastavi nemalo kdo. V Zavarovalnici Generali pravijo, da posvet prek video klica v večini primerov traja približno 15 minut, traja pa lahko do 30 minut, kar v veliki večini primerov zadostuje, da zdravnik prepozna težavo in poda svoje mnenje. Prav tako lahko pregleda že obstoječe izvide, ki mu jih pošljemo vnaprej, in na ta način samo zagotovimo, da je posvet še bolj učinkovit. Po pregledu dokumentacije zdravnik napiše izvid s svojim mnenjem ter s priporočili za nadaljnje zdravljenje.
Storitev Halo Doktor posamezniku omogoča hiter in enostaven dostop do osebnega zdravnika prek video klica ali telefona. Na posvet se lahko naroči takoj (običajno v roku 15 min) ali ob želenem terminu, ki ga izbere zavarovanec. Storitev je na voljo vse dni v letu, tudi ob nedeljah in praznikih, med 6. in 22. uro.
”Ključnega pomena za postavitev diagnoze je zgodba o razvoju težav, ki nam jo pove bolnik. Tudi pri običajnem pregledu s pogovorom pridobimo od 80 do 90 % podatkov za postavitev diagnoze. Iz izkušenj lahko povem, da telesni pregled, laboratorijske preiskave in slikovne preiskave v večini primerov dajo manj informacij kot pogovor. Niso pa nepomembne. Vse je odvisno od zdravstvene težave. Preiskave so včasih tudi nujno potrebne. Diagnoza po video klicu je praviloma delovna diagnoza. To pomeni, da govorimo o določeni verjetnosti za bolezen. V družinski medicini se namreč pogosto srečujemo s stanji, ko bolezen še ni razvita v takšni meri, da bi bila diagnoza zanesljiva. Video posvet pa nam omogoča tudi sliko pacienta in s tem splošno oceno njegovega zdravstvenega stanja ali njegovega prizadetega dela telesa, kar že predstavlja tudi že delno telesni pregled, ki dopolnjuje sam pogovor,” pa na vprašanje, kako zanesljiva je diagnoza, odgovarja dr. med. Žiga Hladnik, specialist družinske medicine.
Zavarovanje Specialisti z asistenco je rešitev za mlade in starejše – sklene ga lahko vsak med 1. in 85. letom starosti. Slednji podatek je pomemben, saj je od starosti odvisna tudi premija, hkrati pa lahko s starostjo pride v posameznikovo življenje nemalo težav, zato je treba čim prej poskrbeti za enostavnejši in hitrejši dostop do zdravstvenih storitev, specialistov in tudi osebnega zdravnika na daljavo.
Z zavarovanjem Specialisti z asistenco lahko med drugim poskrbimo tudi za preventivo, če izberemo to kritje:
– preventivno preverjanje zdravstvenega stanja,
– zgodnje odkrivanje sprememb zdravstvenega stanja in
– preprečevanje nadaljnjega razvoja bolezni.
Če ste mama ali oče, bo odgovor najbrž: Vedno, ko je bilo v središču otrokovo zdravje. Ko postanemo starši, postane otrokovo zdravje prioriteta, ozavestimo pa tudi, da moramo kot starši začeti (bolje) skrbeti zase. Enako razmišljajo v v Zavarovalnici Generali – zdravstveno zavarovanje Specialisti z asistenco, z vključeno storitvijo Halo Doktor je namreč namenjeno tudi družinam z majhnimi in najstniškimi otroki, ki iščejo rešitev, ki jim bo omogočila hiter dostop do specialističnih zdravstvenih storitev in možnost hitrega posveta z osebnim zdravnikom na daljavo, brez izzivov naročanja in usklajevanja terminov.