Car z velikim srcem in imenitnim smislom za humor. Kapo dol, klanjamo se za vrhunski zgodovinski dosežek. To je le nekaj naslov, ki polnijo tako slovenske kot svetovne naslovnice. Razlog pa seveda en in edini Luka Dončić.
Ste se kdaj vprašali, kako je živeti svoje sanje? Na to vprašanje bi zagotovo znal odgovoriti 23-letni Ljubljančan, ki ga danes pozna cel svet. Vestno delo, disciplina, fokus in timska pripadnost predstavljajo peščico izrazov, ki jih boste zasledili, ko boste brali o njegovih dosežkih in karieri. Ob tem pa velja zapisati z velikim črkami, da je Luka Dončić človek, ki ima srce na pravem mestu. To vam lahko potrdijo tudi otroci, ki so božično-novoletne praznike preživljali v Bolnišnici za otroke Šentvid pri Stični in na Kliniki za pediatrijo Univerzitetnega kliničnega centra Maribor. Z obiskom jih je razveselila Lukova izbranka Anamarija Goltes, ki jim je v imenu Fundacije Luke Dončića prinesla darila in z njimi preživela nekaj časa.
Od OŠ Mirana Jarca do Dallasa
Luka Dončič je svojo košarkarsko pot je začel na OŠ Mirana Jarca v Ljubljani, njegov prvi klub pa je bil Union Olimpija, kjer je obiskoval košarkarsko šolo za mlade. Ker je na treningih in tekmah že kot otrok izkazoval izjemen talent in je izstopal v igri, je postal tarča Realovih oglednikov, ki so ga leta 2012, ko je bil star komaj 13 let, povabili v Madrid.
Objave na oglasni deski OŠ Mirana Jarca kažejo, kako ponosni so učenci in zaposleni, da je Luka Dončić obiskoval njihovo šolo. Organizirajo celo svoj EuroBasket, posneli pa so tudi svoj videospot, s katerim so počastili svojega velikega vzornika. Videospot so snemali šolskih v učilnicah in telovadnici, ki pa je bila tudi prizorišče snemanja televizijskega spota za pašteto Poli pate.
”Ko mažemo, zmažemo!”
Tako se glasi sporočilo kampanje blagovne znamke Poli, v kateri nastopa tudi košarkarski zvezdnik Luka Dončić. Najbrž ni gospodinjstva v Sloveniji, ki ne pozna blagovne znamke POLI, Poli pate. Obožujejo jo vsi – mladi in stari, ob tem pa Poli ostaja striktno dosleden svoji kakovosti. Danes je blagovna znamka POLI po moči ena najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v regiji jugovzhodne Evrope. Na Poli pa so nori od Skandinavije do Sredozemlja, poleg Evrope pa je znamka danes prisotna še v ZDA in Združenih Arabskih Emiratih.
Ko iz majhnega zraste nekaj velikega in vrhunskega
Od davnega leta 1974, ko je na trg prišla prva barjena klobasa, se je družina Poli razširila in vstopila v številne nove kategorije – od različnih okusov posebne salame Poli, Poli hrenovk, Poli hammy do paštete Poli pate, ki se odslej ponaša s še večjim deležem mesa. Eni Poli pate najraje mažemo zjutraj za zajtrk, čez dan za malico, drugi pa kar tako, ko se jim ”zlušta”.
Poli paté je noro okusna pašteta, prijetnega vonja in mazljive strukture. Je najvišje kakovosti, kot to pritiče vsem izdelkom pod blagovno znamko Poli, je brez E-jev in aditivov ter ima visok delež najkakovostnejšega piščančjega mesa slovenskega porekla.
Katera je vaša najljubša?
Pomembna prednost izdelka Poli pate je tudi ta, da je pašteta proizvedena iz mesa cele mišice in zagotavlja 100 % slovensko poreklo mesa iz lastne vzreje Perutnine Ptuj. Izdelek je prav tako brez umetnih dodatkov (E-jev in aditivov). Seveda pa je POLI PATE noro okusna pašteta prijetnega vonja in mazljive strukture.
Vsega tega pa ne boste vedeli, če je ne boste poskusili tudi sami. Šele takrat boste lahko kot Luka Dončić rekli: ”Ko mažemo, zmažemo!”