Posel

33. SOF v znamenju ekskluzivnih mednarodnih govorcev …

29. marca, 2024 - Oglasno sporočilo

… pa tudi v znamenju umetne inteligence in prihodnosti digitalnih medijev.

Najpomembnejši dogodek oglaševalske stroke bo med 6. in 7. junijem 2024 zavzel Avditorij v Portorožu ter postregel z imenitnimi imeni mednarodne oglaševalske panoge. 33. Slovenski oglaševalski festival (SOF) bo v dveh dneh gostovanja vnovič poskrbel za kreativne vsebine, poglobljena predavanja ter izpostavil najboljša imena slovenske oglaševalske sfere.

Letošnji SOF, ki vse od samega začetka poteka pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice, letos izpostavlja najbolj pereča vprašanja oglaševalskega sveta in išče odgovore s pomočjo mednarodno priznanih govorcev: Se vam zdi, da morate veliko ustvarjati, predno lahko ustvarite dela, ki odražajo vas? O tem bo razpravljal Američan Timothy Goodman, umetnik, grafični oblikovalec in avtor. Ne glede na to, ali ustvarja naslovnico revije Time, lansira športne copate za Nike ali piše grafične spomine, Timothy odpira debate o težkih temah. Na SOF-u se mu lahko pridružite v navdihujočem govoru, kjer bo poskušal na novo definirati, kaj pomeni delati v kreativni industriji.

Foto: SOF

Na SOF prihaja Francozinja Amélie Ebongué, globalna tržnica, multidisciplinarna pisateljica in raziskovalka. Kot strokovnjakinja digitalnih omrežij bo govorila o aplikaciji TikTok, ki med novimi generacijami spreminja svet, v katerem živimo. Njena knjiga o generaciji TikToka je Amazonova uspešnica, Amélie pa bo na SOF-u izpostavila ključne prvine za učinkovite vsebine in najboljše strategije, ki jih je ustvarila za svetovno priznane blagovne znamke.

Foto: SOF

Se tudi vam zdi, da smo v sodobnem svetu zasičeni z vsebinami? Strokovnjak za ustvarjalno učinkovitost, ki jo poganja umetna inteligenca (AI), Ian Forrester iz podjetja DAIVID, Velika Britanija, nam bo zaupal načine, kako ustaviti slabe oglase in prenehati polniti internet z neumnimi oglasi. O prednostih umetne inteligence in revoluciji tržnih strategij prihodnosti bo razpravljal tudi Senad Kulenović iz Hrvaške, izkušeni svetovalec in poslovodni partner pri podjetju Agilcon. Senad bo ponazoril oprijemljive prednosti aplikacij umetne inteligence v trženju, ter obravnaval izzive in etične vidike, ki so neločljivo povezani z njeno implementacijo.

Nedvomno je pretočno predvajanje prihodnost zabave, toda kdo bo na koncu zmagal v vojni pretočnih storitev? Jaime Cooke, višji podpredsednik skupine in generalni direktor pri Warner Brothers Discovery za srednjo in vzhodno Evropo, Bližnji vzhod in Afriko, nas bo popeljal v zakulisje in razkril, kako WBD ambiciozno načrtuje, da bo v naslednjih 3-5 letih postal eden od treh vodilnih ponudnikov pretočnih storitev.

Foto: SOF

Na SOF-u boste lahko prisluhnili tudi zgodbam iz predrznega sveta newyorških agencij in praktičnim rešitvam sodobnih problemov, ki nam jih bo zaupal Julian Cole iz Avstralije, eden vodilnih mednarodnih strategov našega časa, ki skuša s pomočjo dobrih komunikacijskih strategij premagati strupene agencijske politike.

Kaj so odlike velikih? Tom Hidvégi iz Velike Britanije je kreativni strateg in nekdanji višji direktor za kreativno strategijo družbe Coca-Cola, ki oblikuje ideje in pomaga blagovnim znamkam ustvarjati presežke. Odgovorne za globalne in regionalne blagovne znamke uči, kako s pomočjo preproste logike in kreativne čarovnije iz nereda ponovno vzpostaviti red, kar bo z razburljivim nastopom skušal pričarati tudi na SOF-u.

Svet se ves čas spreminja, ga v kreativnem smislu sploh lahko dohajamo? Mihnea Gheorghiu iz Italije, z več kot devetdesetimi kanskimi levi nagrajeni glavni globalni kreativni direktor pri agenciji Le Pub, nam bo zaupal recept za odlične kreativne rešitve, ki sledijo hitro se spreminjajoči kulturi.

SOF se tudi letos predstavlja s trajnostnimi rešitvami, v okviru barvite okrogle mize pa bo razprava potekala s tremi sogovornicami: Mojco Markizeti, strokovnjakinjo na področju trajnosti in ustanoviteljico pri podjetju Improve X Advisori, Mateo Benedetti, direktorico in ustanoviteljico, Benedetti Life ter Niko Veger, vplivnico in blogerko na področju trajnosti. V znak trajnosti se bo v času festivala izvajalo brezgotovinsko poslovanje, SOF pa še naprej sledi misiji, da ostane festival s čim manj odpadki.

Na SOF-u boste izvedeli tudi, Kakšna je prihodnost slovenskih medijev v digitalnem okolju in Ali več ljudi ustvarja več problemov (Luka Pregelj, ustanovitelj in direktor, Quantifly), pa tudi, Kako prenova oglaševalskega kodeksa spreminja igro oglaševanja (Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča). Priča boste tudi pogovornem spektaklu s skladateljem Anžetom Rozmanom (Bleeding fingers Music), ki sodi v sam svetovni vrh skladateljev filmske glasbe.

Svojevrstna poslastica bo nastop Boruta Pahorja, predsednika Republike Slovenije (2012-2022) ter ustanovitelja in direktorja zavoda Prijatelji Zahodnega Balkana, ki se bo v slogu MASTERCARD® podkast navdiha pogovarjal z enim izmed najbolj uspešnih posameznikov slovenskega prostora, njegovo ime pa ta hip še ostaja presenečenje.

Foto: SOF

V prijetnem okolju Avditorija Portorož bo že 33. SOF tudi letos svojevrstni dogodek navdiha, druženja in izmenjave mnenj, kot tudi slavljenja najboljših v panogi, ki premikajo meje ne zgolj v oglaševanju, temveč v kreativnosti sodobnega duha, ki nas obdaja.

Vabljeni na 33. SOF, ki se bo odvil med 6. in 7. junijem 2024 v Avditoriju Portorož! Več na www.sof.si.